(Trouw)schoenen knellen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nicky1973, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    De linkerschoen (die het minst in de winkel is gepast), knelt een beetje, op zich nog te doen, maar zo een hele dag op een huwelijk zie ik niet zo zitten. Heeft iemand een tip dat ik deze een beetje kan oprekken, zonder dat ik ze al hoef te dragen? Ik wil ze graag bewaren voor die speciale dag en niet beschadigen.
    Alvast bedankt voor de reacties.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik deed er natte doek in en liep er in huis op met sokken aan zodat ze wat wijder werden

wat slordig dat je trouwens niet een compleet nieuw paar hebt gekregen..

bij mij waren ze op voorraad.. wil altijd een schoon paar.. iedereen heeft er met zijn zweetracers in gezeten :D

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    volgens mij nat krantenpapier erin en dan in de vriezer kan je ze een beetje oprekken (mits leer).
    Maar je kan ze ook naar de schoenmaker brengen, die kan ze ook een beetje oprekken voor je...

had je ze niet gepast voor dat je ze kocht?

Ik zou echt wel zorgen voor lekkere schoenen. Pijn in je voeten kan echt je dag verpesten...
    Ik had s avonds trouwens met mijn vriendin geruild... die had dr birkenstocks aan :) maar dat zag je toch niet onder de jurk

4. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Beetje nat maken, en normaal zou ik ze dan met dikke sokken een dag dragen. Maar jij wilt ze helemaal nog niet dragen.
    Dan zou je nog naar een betere schoenwinkel kunnen gaan en daar kunnen ze de schoenen voor je oprekken, ook als dat presies op een plekje is. Bij mij hebben ze dat gedaan met een of andere rare tang die dan op die plek wordt gezet.

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hoe lang liet je de natte doek zitten? En daarna met sokken erin lopen, sportsokken?
    Het was echt het allerlaatste paar in mijn maat en ik wilde ze dolgraag hebben, zo zwanger moet ik echt een bescheiden hakhoogte en deze waren perfect!

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik heb ze zeker wel gepast en op zich is het nog goed te doen, de linker knelt alleen een beetje, rechts zit goed.
    Ik heb geen s avonds gelukkig, dus hoef maar een paar uurtjes en het meeste ervan is zittend, trouwen en eten, dus valt op zich mee.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    maar je wilt ze helemaal nog niet dragen?
    Dat zou ik echt niet doen... je moet ze toch inlopen?
    Ze moeten naar je voeten gaan staan.
    Je kan ze toch gewoon s avonds in huis aandoen, dan beschadigen ze niet toch?

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

een dagje en ja van die geweldige witte sportsokken zo dik mogelijk :D daarna ga je er met je pantykous in dus verschild enorm

9. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik wil ze niet buiten dragen, binnen kan ik er prima een dagje op lopen.
    Goede tip!

10. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Wat mij en mijn man werd geadviseerd om "in te lopen" was ze aandoen en op de bank te gaan zitten :D Dat hoefde je geen 2 keer te zeggen... Haha, zijn vaak druk voor de bruiloft bezig geweest 's avonds;) hahaha!
    Tip: zorg dan ook lekker dat je alles al bij de hand hebt!!! Hihi, lekker knus :D

11. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    breng die ene even naar de schoenmaker. Die zet hem dan een nachtje op een oprekapparaat werkt super!

12. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    ik zou ze zeker inlopen, geloof me jed voetem gaan t zwaar krijgen.
    ik liep ze in op mijn werk, op kantoor, manlief kon ze niet zien, en ik kon ze inlopen zonder te beschadigen

13. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ja dat zou ik ook doen dan passen ze erna zeker!

14. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik kan ze makkelijk thuis dragen ja. Dan beschadigen ze niet. Ik hoef ook niet echt veel te lopen die dag, heb de ceremonie, waarbij ik zit en een diner waarbij ikzit. Het gaat meer om een stukje buiten lopen om foto's te maken.

15. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Haha, die is leuk, moet ook lukken hier!:D

16. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik heb ze thuis uitgelopen, maar om eerlijk te zijn heb ik ze tijdens het feest gewoon uit gedaan hoor, lekker dansen haha :D

Deel Deze Pagina