Hey dames (en heren ), Ik heb net ff gezocht maar kon hier nog geen topic over vinden dus open ik er zelf even een. Sinds een klein jaar hebben we nu een leaseauto van manlief zijn werk. En met 3 kids op de achterbank die natuurlijk (bij de langere ritjes) ook weleens iets eten en drinken worden er weleens wat vlekken gemaakt. Omdat de auto straks weer terug naar manlief zijn baas moet is het niet handig als er allemaal vlekken in de auto zitten. Nu was mijn vraag. Hebben jullie tips om de achterbank te beschermen tegen dit soort vlekken? (weet iemand of er iets bestaat hiertegen)... we gaan ook al een stoelbeschermer kopen zodat de achterkant van de bestuurders- en bijrijdersstoel niet helemaal kapot gaan van de schoenen van de kids.... Wellicht is er iets soortgelijks voor de achterbank te vinden wat wij over het hoofd hebben gezien. Alvast bedankt voor de tips!!!
Gewoon een stoelhoes voor de bank kopen. Die moeten er wel zijn. Eens kijken bij halfords of een automaterialenwinkel.
Er bestaan hondendekens (niet dat je kids honden zijn!) misschien kun je die zo over de bank leggen dat er ook met lekken weinig tot geen schade is. Anders zou ik even kijken in het contract hoe of wat met beschadigingen in de auto. Naar mijn mening moet je in een auto kunnen leven, ook als het een leaseauto is. Als je man iets laat vallen is het toch ook niet zo erg? Wat je anders zou kunnen doen is eens gaan vragen bij een autopoetser wat het kost om de auto volledig te laten te laten reinigen. Als je dit bedrag opzij houd kun je dat laten doen op het moment dat het nodig is....
Ik zou me daar niet druk om maken hoor! Die lease-auto is onderdeel van je salaris en je betaalt misschien ook wel bijtelling. En daarnaast is de auto een gebruiksvoorwerp, als die auto eventueel nog naar iemand anders moet wordt ie gewoon lekker schoongemaakt door een speciaal bedrijf. Erge vlekken haal je er gewoon uit met een beetje afwasmiddel en een borsteltje. Als kinderen per ongeluk de auto onderkotsen is ook alles vies!
Ik zou me er ook niet te druk om maken, toen mijn vriend zij lease wagen nog had zag dat ding er niet uit van binnen... Eenmaal weer ingeleverd nooit meer iemand over gehoord... Je hebt gewoon reinigingsschuim voor de bekleding van auto's dat spuit je erop even laten in trekken en eraf poetsen stoel is even wat vochtig dus doe dat niet vlakvoor iemand de auto mee moet hebben maar de stoelen en achterbank zijn dan weer schoon...