wij gaan op 26-08-'11 trouwen, dan zijn we 11 jaar bij elkaar. Leuk om alles van jullie te lezen zeg!! Nu lees ik over stalen ringen, die vind ik echt heel mooi, maar heb ik nog een vraagje: met kettinkjes e.d. kan ik er alleen tegen als het echt zilver is, anders krijg ik uitslag. Maar ik weet net waar dat neppe materiaal van is, is dat staal dan??? Want dan kunnen we zo'n ring niet kiezen natuurlijk.
Wat jij bedoelt is nikkel En in titanium en staal zit ook geen nikkel... Ik heb dat ook gaat jeuken en word groen hahaha
Zoals ik het zo lees ligt het dus aan het bruidspaar? Er is geen standaard dresscode. Hmm wel moeilijk zo.. Ik zie het tegen die tyd wel dan.
ik zag een vraagje over bloemdingetjes enzo. Kennen jullie deze website al? Dressed by Jill redelijk goedkoop en zo veel leuke dingen!
ik ga zelf meestal netjes, geen gala maar een nette jurk of broek ofzo. Ik zou idd proberen in te schatten wat het bruidspaar zou willen, het is hun dag. Kun je het niet aan anderen vragen die gaan??
Ik ken ze dus niet. De bruidegom is een collega van mn man. Ff kijken of hy het aan hem kan vragen. tnx iig dames
@habibiAna Met een 'little black dress' achtig iets zit je al snel heel goed. Sommigen dragen geen zwart naar een bruiloft, maar ik vind dat zwart altijd wel kan. Hoe je gekleed gaat heeft vaak ook te maken met hoe 'uitgebreid' de bruid eruit ziet. Het idee is dat de bruid het meeste opvalt en als ze een super simpele jurk aanheeft is het niet echt ok als een gast een super chique gala jurk met lagen kant/zijde compleet met hoepelrok draagt. Maar het probleem is dat je haar natuurlijk niet kent. Dus ik zou het inderdaad gewoon eventjes aan je man vragen.
Hallo, Ik ga ook trouwen yes yes yes. In augustus 2011 datum nog over aan het nadenken. Heb er zo veel zin in he. Liefs
Hey meiden Morgen krijg ik mn uitnodigingen binnen jeehj Zal een foto plaatsen van hoe hij er uit ziet
Heey, Ja daar zou ik ook blij van worden hoor en net wat je zeg eindelijk iets in handen en dat wordt het zeker echt. Ben benieuwd hoe ze eruit zien Liefs
Ja echt hoor nu is t alleen nog maar regelen en doen is ook wel leuk.. Maar je hebt nog geen "vast" materiaal haha Morgen als ze er zijn maak ik een foto en zijn jullie de eerste die ze zien
Hoi, Ja het regelen lijkt mij ook super, ben ik zelf nu ook mee bezig Ga in aug 2011 trouwen dus nog wel genoeg tijd om alles te regelen en plannen. Zie je kaartje van zelf Liefs
Dat had ik dus ook.... Ik heb ook vol verwondering naar de kaarten zitten kijken. Een echte uitnodiging, met ONZE namen, voor ONS feest, en ONZE dag. Hier liggen ze geschreven en wel in de doosjes. Week 24 sturen we ze op. Ben ook benieuwd, wil tegen die tijd ook wel een fototje zien van jullie kaarten.
GEFELICITEERD!! Ik dit jaar Augustus, vrijdag de 13e! En heel veel plezier al met de voorbereidingen! Al enig idee over feest, aantal gasten,of locaties?? Ik vind dat altijd leuk om van anderen te lezen.