Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    je hebt pb!

2. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    @wendyenrichard.: PRACHTIG!!!

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook geen maatje 36 hoor :D
    Jurk is maat 44....hoop zelf uit te komen op 38/40...
    Maar ik krijg de kilo's er maar moeizaam af, dus ben benieuwd. Hij past in ieder geval nu wel, dus die stress is er niet ;)

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector

Nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig....:);)

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Het verbaasde mij echt wat een bepaalde soort jurk kan doen voor je figuur!
    In een jurk leek ik wel een bouwvakker geperst in een trouwjurk, het zag er niet uit, hahaha! Terwijl in een andere jurk ik er heel anders uit zag.

Er is gewoon echt een jurk voor alle figuren. Heb ook een nauwsluitend model aangehad, maar voel me daar niet prettig in.... en zelfs mijn vriendin, maatje 36 voelde zich er niet prettig in. Ik voelde me een rolmops, zij een plank :D

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mamajuul heel herkenbaar. Je ziet welleens meiden die een jurk aan hebben en een enorm propje lijken!
    Ik leek ook dikker in mijn droomjurk ( die ik op inet had gezien) maar mijn 1e jurk bleek dus gewoon mijn jurk te zijn!! :D

Ik kan hem wel naar je toe mailen? of je moet je toevoegen op msn... ( heeft nessy ook gedaan) ik ben ook benieuwt naar jou nr

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb ook een jurk aan gehad waarvan ik dacht dat dat mijn model zou zijn, ik heb een maatje meer maar daar leek ik helemaal kolossaal in...tis uiteindelijk een model geworden waarvan ik dacht dat ik dat nooit zou dragen. Pas als je een jurk aan hebt weet je of het dé jurk is of niet...

Nog 18 dagen en dan maak ik 'm bekend :D;)

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector

spannend!!!

jullie kunnen die van mij wel ff googlen ;)
    Tis de sincerity 4478, alleen dan zonder halve schouderbandjes. Daar twijfel ik nog over.....of schouderbandjes of halter of niks...
    Maar de sleep is een slechtje groter en dan met sluier....haha, snappen jullie het nog?

9. daffyduck

daffyduck Niet meer actief

mamavanjuul, heb even op google gekeken, echt een prachtige jurk!

Ik heb mijn jurk in mijn album gezet, alleen heb ik hem in de kleur petrol:D

10. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
  11. daffyduck

mausyi, je was een prachtige bruid!

12. daffyduck

Wat is het stil hier op het topic?;)

13. MMarianne

Mooie jurken dames :)

Wij hadden vanmorgen een afspraak met onze "babs", was een leuk gesprek...weer wat voor elkaar :)

14. daffyduck

MMarianne, fijn dat het gesprek met jullie babs leuk is verlopen. Voor jullie begint het ook echt op te schieten, morgen nog 2 weken.

15. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden!

Vandaag op pad geweest voor jurken.
    In Schiedam bij Ti Amo, ze waren niet echt vriendelijk en kreeg maar 4 jurken te passen. We stonden na 3 kwartier weer buiten. Erg jammer.

Toen maar naar Eindhoven doorgereden vanuit daar, naar de outlet van Ann&John. Daar heel wat jurken aangehad maar dé jurk zat er niet tussen.

Zit zelf nog heel erg in mijn hoofd met de Ian Stuart dress waar ik en mn mams enkele weken geleden zo verliefd op zijn geworden.

Binnenkort s-moeder maar ook eens meenemen en die Ian Stuart nog eens passen (als hij er nog is) hier in de stad. En verder even kijken hoe en wat verder..

Ben best teleurgesteld dat er geen enkele jurk is, die voelt als dé jurk. Heb prachtige exemplaren aangehad maar het voelt niet als dé jurk:(

16. daffyduck

Troetelbeer90, kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent...ik hoop dat de Ian Stuart dress er binnekort nog hangt en dat hij nog het zelfde voelt als de eerste keer dat je hem aan had.

17. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    @Troetelbeer: Wat naar dat je bij ti amo zoon slechte ervaring hebt gehad.. lijkt me echt jammer als je jurkenpassen niet verloopt zoals je hoopt.

Hier opeens zenuwen:( Iedereen vraagt naar de bruiloft en opeens voel ik me zo volwassen en vind ik het dood eng:) Zal wel weer voorbij gaan maar snap ff helemaal niets van mezelf.

18. daffyduck

#2018 daffyduck, 15 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2011
    nessa88, haha geloof mij, het huwelijk is echt niet zo eng als het nu misschien lijkt...kijk naar mij, ik wil het zelfs na 14 jaar huwelijk nog een keer overdoen;):D

Vandaag zijn de cocktailjurkjes voor mijn meiden binnen gekomen. De jurkjes zijn echt zo mooi! Ook de shirts voor de mannen zijn binnen, echt exact dezelfde kleur als onze jurken.:D Langzaam krijgt alles echt vorm. Gisteravond nog telefonisch contact gehad met onze BABS en alles nog een keertje doorgesproken, gaat echt een geweldige dag worden.;)

19. MMarianne

#2019 MMarianne, 15 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2011
    Leuk hè, die voorpret ;) ...en troetelbeer, je vindt 'm vast wel: dé jurk!

Ik heb de mijne vanmorgen gepast en moet van boven een klein beetje uitgelegd worden, en dan maar hopen dat ik niet al teveel nog ga groeien de komende twee weken...daar ben ik dus wel bang voor, dat op dé dag m'n jurk net niet past ;)

Oh, en vanavond een afspraak op het kasteel...even de dag doornemen en de laatste puntjes op de i zetten :)

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    nah meiden mijn strijd tegen de kg' s is begonnen.
    Vandaag begonnen met sporten met manlief samen, wat een goede personal trainer.. in elk geval een leuk uitzicht met hardlopen :p

Deel Deze Pagina