Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffyduck

daffyduck Niet meer actief

MMarianne, ik denk dat dit de angst van elke bruid is ;)

Veel plezier vanavond!

wendyenrichard, wat goed zeg dat je de strijd met de kilo's aangaat, met je eigen personal trainer!
    Ik ben zelf het afeglopen jaar ruim 20kg afgevallen, dat is niet altijd even makkelijk, maar ik voel me wel wer lekker in mijn velletje;)

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @daffyduck, hoe heb jij dat gedaan? Ik wil toch 20 kg kwijt denk ik. Alleen zwakt mijn motivatie te snel af

3. daffyduck

Ik ben gewoon heel saai en afgezaagd, gezonder gaan eten en meer gaan bewegen. En omdat wij gestopt zijn met de mmm, ben ik gestopt met hormonen, dit heeft natuurlijk een positief effect gehad.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook weer een stap dichterbij: De datum voor ondertrouw is geprikt en de afspraak staat bij de gemeente ;)

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mama van Juul Heerlijk he al dat geregel en dat het steeds dichterbij komt;)

Afvallen Hier ook bezig al een tijdje voorzichtig. Maar nu echt sinds maandag hard er tegenaan. Voor zover dat kan want ik geef nog borstvoeding, dus het mag niet te extreem;)
    Wil volgend jaar toch wel 10-15 kg kwijt zijn. Maar ik heb alleen een 'buikje' (9 maanden ontzwangeren he hahaha) dus weet niet tot welk gewicht ik ga, het kan best zo zijn dat ik na 7 kg of na 13 kg zoiets heb van nu is het goed. Ik vind dat je niet naar een gewicht moet streven maar naar een beeld van hoe je jezelf wilt zien, gewicht is vaak maar een getal;)

Maar hier dus ook meer bewegen en gezonder eten. Niet teveel snaaien, hier werkt het heel goed om gewoon fruit te hebben liggen ipv allerlei snoepgoed. Iedere keer als ik honger heb of trek een stuk fruit pakken en zorgen voor niet teveel maaltijden (want in het begin met bv at ik soms 4x 4 boterhammen/of 5 crackers op een dag) En op gezette tijden eten, om 20:00/21:00 nog een hele maaltijd eten is niet goed;)

6. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Morgen is het zo ver! Dan ga ik jurken passen. Ben dr een btje hyper van :p

Over afvallen: ik ben inmiddels 25kilo afgevallen met cambridge en ga nu verder met sporten en gezond eten ben die shakes nu echt te zat na 16 weken

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @nessy spannend!!!! wel foto spammen naar mij toe he?

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    We hebben het de familie verteld. I.p.v. teleurgestelde ouders, kregen we een super enthousiaste familie te zien. (schoonfamilie lijkt anti-trouwen)
    Volgende week vrijdag naar de gemeente om een afspraak te maken voor ons ondertrouw.

Afvallen: 5 kg, nog 25 kg te gaan.
    Volgende week stof inslaan voor mijn trouwjurk.

Er worden eindelijk echte stappen ondernomen :)

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    or ons duurt het niet lang meer !
    alles geregeld !!... kan niet wachten

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Vooral van de zwangere bruid, dat ik groei is zeker maar hoop niet té veel... kan er weinig aan doen hè ;)

Nessa veel plezier vandaag, ben benieuwd...

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nessa; heel erg veel plezier vandaag!!!

Alle afvallers; succes met lijnen/sporten

Wij hebben vanmiddag een afspraak met een mogelijke trouwfotograaf. Ben erg benieuwd! Jullie nog tips?

12. Within

Within Niet meer actief

13. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Zozo, daar is een werk van gemaakt...mooie foto's :)

14. Within

Within Niet meer actief

Ja, heeft heel wat werk in gezeten :p

Ben nu nog een filmpje aan het uploaden van het ophalen.. zal die zo ook even posten.

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zeker mooie foto's zeg! Heel romantisch. En mooi dat ze JA zei ;)

16. daffyduck

Within, dat zijn echt mooie foto's!

17. daffyduck

Ik heb vanmorgen onze trouwringen opgehaald, ze zijn echt prachtig geworden. We hebben alle 4 dezelfde ring voorzien van datum, een symbool van onze hernieuwde huwelijksbelofte en van onze vriendschap, de juwelier vond dit ook erg speciaal. We hebben er ook 2 ringenkussentjes bij gekregen in een doosje, weer een puntje wat afgesreept mag worden op de lijst.:D

18. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Nou het jurkenpassen is achter de rug. Ik ben eerst bij Bliss geweest en o wat werd ik daar fijn geholpen. Werd heel goed meegedacht en ze luisterde echt naar wat ik zei. Heb daar ook een super mooie jurk aangehad maar het was hem net niet zeg maar.. Ze zei dat er binnenkort een nieuwe lijn van het merk dat ik zo mooi vond binnen kwam en dat ze me dan zou bellen zodat ik nog eens kon komen kijken of daar misschien de jurk voor me bij zat.

Daarna naar de honeymoonshop...dat was echt 3x niets. Super pusherige verkoopster. Ik vertelde wat ik ongeveer wilde en ze begon meteen over wat voor type ik was en dat ze wel wist wat ik wilde...en kwam terug met alles waar ik van gruwel..Dus ik gezegd dat dat niet was wat ik wilde en nou toen mocht ik met dr mee lopen door de winkel. Dus ik wijs aan wat ik mooi vond (en in de vorige winkel ook gepast had waar iedereen het prachtig vond) Zegt ze gewoon tegen me dat ik dat model niet kan hebben want daar ben ik te dik voor!:$ Ik weet dat ik stevig ben maar om me nou ik mn gezicht dik te noemen met mn maatje 44... Ik moest en zou een a lijntje aan najah jurk na jurk afgewezen en zij begon duidelijk beetje pissig te worden. Toen toch nog een maggie sottero aangetrokken die mij aanstond. En hij was prachtig maar niet helemaal wat ik zocht...Helemaal niet meedenken of wat dan ook. Moest zelf om een sluier vragen en of er eventueel aanpassingen gedaan konden worden. De jurk uiteindelijk niet gekocht...Het was hem gewoon niet. En toen stond ik opeens mega snel weer buiten. Ik stond mn schoenen nog aan te trekken toen ze al jassen ging halen en de deur voor me open deed om naar buiten te gaan. Toen ik nog wel de naam en de prijs van de laatste jurk wilde weten kreeg ik gauw de prijs naar mn hoofd gegooid en werd het mij al duidelijk dat ze me weg wilde hebben omdat ik niets ging kopen...Beetje nare ervaring dus.

Maar ik weet nu wel wat ik ongeveer wil en dat ik er erg mooi uit kan zien in een trouwjurk:p

19. Within

Within Niet meer actief

Wat een r*twijf zeg!

Mijn zus ging daar een paar jaar terug heen en die werd niet serieus genomen, die moest maar terugkomen als ze ECHT ging trouwen? Mijn moeder stond er nota bene bij..

Deel Deze Pagina