Daar heb ik ook mijn jurk gekocht! Inderdaad een hele fijne zaak, onder andere door mevrouw Covers zelf geholpen, echt een topmens!
Nessa het was gelukkig niet mijn eerste keer jurken passen dus wist wel beter. Was voorheen al bij Babouche in Bergen op Zoom geweest en nadien nog bij Ann &John outlet in Eindhoven. Beide winkels waren ze vele malen vriendelijker. Nu hebben we nog C'est moi in Wernhout, Anastasi in Utrecht en evt Covers in Utrecht op het schema staan,. Ben van Covers alleen benieuwd wat de prijzen ong. zijn? Als ze beginnen bij +-1500,00 dan valt dat al af. Heb besloten dat ik daar toch wel onder wil blijven qua jurk. (aangezien er ook nog hoepel, schoenen, lingerie, sluier etc bij komt)
Troetelbeer; bij Covers hebben ze ook jurken onder die prijsklasse hoor. Wel duidelijk aangeven dat dat je absolute max is excl. accessoires. De twee jurken waar ik uiteindelijk eentje van heb uitgekozen waren respectievelijk 1290 en 1395 euro.
Manuela Ok dankjewel voor je antwoord Ik heb een nieuwtje uit jurkenland. Mijn s-moeder overweegt om mee te betalen aan de jurk. of hem geheel te betalen. Viel voor ons nogal zwaar omdat we het heel moeilijk vinden dat te accepteren. We zijn nogal zo van we redden ons zelf wel. Nu gaan we donderdag eerst nog eens de jurk passen en dit keer met s-moeder erbij. Ben benieuwd of hij nog net zo mooi staat
Ik ben afgelopen week geslaagd bij C'est moi in Wernhout! Ik heb het als zeer persoonlijk ervaren en de verkoopster wist precies aan te voelen wat ik mooi vond en toverde een paar jurken tevoorschijn waar ik van ging kwijlen. Ik ben er dan ook meteen geslaagd.De jurk moet nog vermaakt worden omdat hij te lang was,maar dat mag de pret niet drukken. We hebben alles erop en eraan gekocht dus schoenen,sieraden,lingerie enzovoorts.We hebben dit bewust gedaan omdat ik nu meteen een beeld had bij bepaalde schoenen en sieraden in combinatie met de jurk. Nog een pluspunt;de duurste jurk is 750 euro. Uiteraard komen daar dan wel de overige dingen nog bij.
Dan moet je nog een poosje wachten hoor....we trouwen pas op 24-08-2012 Heb mijn aanstaande al heerlijk nieuwgierig gemaakt hihi!
Hallo meiden, Eindelijk, eindelijk, EINDELIJK mag ik me ook bij dit topic aansluiten!!! Wij gaan trouwen!! Waarschijnlijk 16 mei 2012. Dat is de datum die we gaan reserveren. Het ligt nog wel even aan de conditie van Michel of we dat ook echt gaan redden. Hij ligt nu (zoals sommigen hier wel weten) nog in het ziekenhuis. En we kijken het gewoon even aan. Ik ben natuurlijk al volop bezig met alle voorbereidingen haha. 11 oktober gaan we al bij een locatie kijken waar we het feest zouden willen houden. Ik ga trouwens een jurk huren. Hebben jullie nog tips voor mooie bruidsmeisjes jurken want onze twee meiden moeten natuurlijk ook schitteren die dag hihi.
belinda, wat goed dat je een jurk gevonden hebt! Senais, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Ik heb even wat berichtjes van jou zitten lezen, beterschap en sterkte gewenst voor je man. Ik hoop dat hij voor de tijd helemaal is opgeknapt!
Zo meiden de jurk is gekocht Ben helemaal blij ermee!! Nu nog opzoek naar de accessoires, wil effe kijken of ik die ergens anders goed/goedkoop kan krijgen. Hebben jullie nog tips?
Wat goed dat je de jurk gekocht hebt! Voor accessoires zou ik gewoon ff op internet rond neuzen, volgens variëren die prijzen sterk...succes!
gefeliciteerd allemaal met jullie voorgenomen huwelijk! mag ik ook mee komen kletsen hier? ik ben een tijdje geleden al ten huwelijk gevraagd door mijn vriend,totaal onverwacht! eigenlijk hebben wij beiden niet zoveel met trouwen, het belangrijkste wat je aan elkaar bind hebben wij namelijk al, 2 mooie jongens! maar nu het toch gaat gebeuren na bijna 12 hebben we er ontzettend veel zin in en kijken we er echt naar uit! 24 mei 2012! het word dan ook echt 'onze' bruiloft! ik heb net even wat terug gelezen en sommige zijn al geslaagd voor trouwjurken. ik ben een maand geleden samen met mijn moeder en schoonmoeder wezen kijken voor mijn 'droom'jurk, en gevonden in 1 keer! van het merk pronovias. zijn er hier nog meer die in mei gaan trouwen? en druk met alle voorbereidingen zijn, leuk he!
Welkom meid en veel voorpretplezier Ooooh laat de vooruitzichten voor één keertje juist zijn: woensdag, 20 graden, 0 mm neerslag...duimen jullie mee!
Mooie dag meid....dan is onze zoon jarig nl Welkom en veel leesplezier! Ook ik ben in 1 keer geslaagd voor een jurk....het kan dus wel hihi!
Hi! Ik heb hier ooit meegeschreven en ben inmiddels gisteren getrouwd! Wil even wat foto's showen Bedankt nog trouwens voor de tips omtrent het neerzetten van de taart. Uiteindelijk is ie om 15 uur neergezeten (om rond 20:30 te eten) en dat was een goede keus. De taart kan het prima hebben om even te staan en zo hebben we/de gasten de taart goed kunnen bekijken. Hier wat foto's: