Ook deze met Eva vind ik super! Eva had er niet zo'n zin meer in (er stonden spekkies op tafel ), dus ben blij dat ik daar toch nog een mooie foto van heb.
En de laatste! Echt leuk dat we zo snel wat foto's hebben gekregen, ben zo benieuwd naar de rest, ook de foto's van de gasten en de spontane foto's. We hebben trouwens een heerlijke dag gehad, heerlijk weer zonder regen, het was zo'n 19 graden overdag, 's avonds met terrasverwarmers was het heerlijk. We hadden muziek geregeld en zelf uitgezocht voor de avond, dat was zo ongeveer het meeste werk van de voorbereidingen. Maar de meeste mensen stonden dus buiten (wij ook veel), we hebben uiteindelijk ook buiten gegeten, dus uiteindelijk hebben we veel minder van de muziek meegekregen dan we van tevoren hadden verwacht. Gelukkig maar eigenlijk, want dat kwam door het goede weer . Later waren er nog wel veel binnen en de kinderen hebben nog heerlijk op K3 enzo gedanst, hadden de ruimte voor hun zelf en gingen helemaal los, echt superleuk! Onze kinderen hebben zich prima vermaakt, Lisa ging om 21 uur naar bed en Eva om 22:45 (als laatste van de 10 kinderen die er nog waren ) en vanochtend waren we rond 8 uur weer op. Lekker nog ontbeten met de familie, opgeruimd en weer naar huis. Met Eva de fotorolletjes laten ontwikkelen en afdrukken, echt leuk om die foto's te zien. Eva had het vanavond wel moeilijk, ze was helemaal op. Nu liggen ze lekker te slapen, heb m'n hyves bijgewerkt (achternaam en foto's) en hier gepost, we gaan nu geld tellen . Dan nog even puin ruimen, wassen, morgen nog een rustig dagje en dan maandag voor een midweek naar Bosrijk (Efteling). Het beloofd ook weer mooi weer te worden, zou fijn zijn!
Wauw Snoopy! Hele mooie foto's, vooral die van jullie 4-en is heel mooi! Zo lopen wij er over een jaar ook bij met onze meiden
Leuk! Dit zijn ook maar een paar kleine foto's die hij snel even heeft doorgestuurd, maar kon echt niet wachten, vond deze al zo leuk en mooi! Ik wist echt niet wat ik ervan moest verwachten, ik hou helemaal niet van poseren en het ging heel rommelig (door de kinderen ). Dus ben nu al blij met het resultaat!
Leuk hè! Ik vind het altijd zo mooi om foto's van anderen zo te zien, echt zulke mooie plaatjes altijd, het is erg leuk om jezelf en vooral je gezin dan zo te zien. De hele dag verliep vrij rommelig, dat heb je gewoon met 13 (en later op de avond 10) kinderen en je hebt natuurlijk ook je eigen kinderen, ook al hadden we 'oppas', je wil ook met ze bezig zijn die dag. Voordeel van veel kinderen is dat ze allemaal met elkaar spelen . Het was echt voorbij voordat ik het wist, maar ik heb wel elke seconde genoten!
Ja inderdaad.....ben ook heel benieuwd hoe het zal verlopen met de kindjes. Maar goed, duurt nog 9 maanden..
hoi Snoopy, bij een ander topic kwam ik je tegen en heb even doorgeklikt naar deze foto's. We hebben ooit samen in het bventrots topic geschreven. In ieder geval wilde ik je even feliciteren! En erg mooie foto's, het geluk straalt ervanaf!
Meid, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk en welkonm hier! Snoopy, wat een prachtige foto's!
Meid; gefeliciteerd met de bruiloft en veel plezier met de voorbereidingen! Snoopy; wow wat een mooie foto's zeg!! Echt prachtig. Jullie zagen er oogverblindend uit met zijn 4-tjes!
Ik heb het lijstje gevonden op pagina 196 ~ღ~Lijst van trouwdata~ღ~ Naam~~Leeftijd~~Ondertrouw~~Trouwdatum MMarianne~~39~~06-06-2011~~28-09-2011 lovepeet ~~ 21~~11-08-2011~~10-11-2011 daffyduck ~~ 34~~ nvt ~~20-11-2011 (wedding vow renuwal) naadje53 ~~23~~nog onbekend~~ 0-06-2012 Melanie86 ~~ 25 ~~ 19-12-2012 ~~ 01-06-2012 Nessa88 ~~22~~14-2-2012~~08-06-2012 mamavanjuul ~~28~~onbekend~~06-07-2012 Zomerbloem ~~27~~onbekend~~07-07-2012 Troetel ~~20~~16-08-2011~~24-07-2012 Char1983 ~~28~~nog onbekend~~01-09-2012 of 07-09-2012 Manuela79 ~~32~~nog onbekend~~01-09-2012
Nou wat jammer! Had ik dit geweten dan had ik lekker meegekletst/meegelezen. Ik ben nu net een maand getrouwd. Het was een supermooie dag en geniet nog steeds na Gafeliciteerd aanstaande bruiden en geniet van jullie dag!
Ik zie ook nu net pas dit topic Nog eventjes en dan gaan wij ook trouwen, nl. op 11-11-11. Zijn met de laatste kleine dingen bezig en zit nu te wachten tot me jurk binnen is, die kan elk moment binnenkomen en dan mag ik weer gaan passen
Kit, nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Heb je al foto's? Danoontje, succes met de laatste voorbereidingen. 11-11-11 is een prachtige datum, die wilde wij eerst ook, maar omdat die vol was hebben we 20-11-2011 gekozen
Toffe datum Danoontje!! @Daffyduck. Ja heb ik, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik die hier kan posten *schaam schaam*. Ik ga het even uitzoeken Gefeliciteerd Nessa!