Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dank je weeel :) Ik krijg mijn haar zelf nooit zo haha :D

Ik ben net als Yara ook wel benieuwd! Ga je zelf je trouwjurk maken?

2. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Dank je :cool:

3. tulip

tulip Niet meer actief

4. tulip

tulip Niet meer actief

kit, ook prachtige foto's trouwens, en jullie zelf ook.

5. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dank je wel! Jullie zagen er ook mooi uit!! Mooie locatie ook :)

6. daffyduck

daffyduck Niet meer actief

tulip, prachtige foto's, jullie zagen er prachtig uit!

7. tulip

tulip Niet meer actief

dank je wel dames.

kit, tja, wij kwamen er ook achter hoe mooi ons dorp eigenlijk is. We hebben met het weer ook wel gigantisch geluk gehad, het was de enige droge dag in de 6 weken zomervakantie hier. En meteen 23 graden.

8. daffyduck

Ja, ik ga idd met dezelfde man trouwen, een hernieuwde trouwbelofte noemen ze dat.
    Mijn man en ik hebben met de afgelopen 5 ziekenhuis in en uit gelopen voor een 3e kindje, maar na 4xiui, 3xivf, 1xicsi en 8 sterretjes, hebben we onze droom los moeten laten.
    En waar wij zoveel moeite mee hadden gebeurde spontaan en ongepland bij mijn vriendin, alleen waren zij en haar man net een eigen zaak begonnen. Wij gaan onze mannen verrassen met deze hernieuwde trouwbelofte, dit is onze maniier om ze te bedanken voor hun onvoorwaardelijke liefde. In onze omging hebben we helaas maar al te vaak gezien dat stelletjes uit elkaar groeien, maar wij hebben het ondanks alles samen gered en zijn er sterker uit gekomen!

9. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Wow wat bijzonder!..en romantisch!!! Kreeg even kippenvel toen ik je verhaal las. Wat moeilijk dat jullie je droom los hebben moeten laten.. ..en wat is de liefde dan toch mooi als je elkaar zo kan steunen, juist in die moeilijke tijden. Veel succes met de voorbereidingen :)

10. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Jullie ook! Wij hadden ook ontzettende mazzel met het weer :D
    Dat maakt je dag nog net even ìets mooier. Als dat dan al mogelijk is ;)

11. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Oh Dames, ik heb trouwens wat foto's in een album geplaatst. Zo trots op, dus wie ze wilt zien komt maar fijn spieken :D

12. daffyduck

#2133 daffyduck, 27 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2011
    Kit, Thanks!
    Alles is verder al gepland, dus we kunnen rustig naar onze dag toe gaan leven.

De dag:
    Onze mannen weten alleen dat ze op die zondagochtend om 9:30u samen gaan vliegen in teuge, zodra ze landen, zullenonze kinderen daar staan met een spandoek met de tekst
    Say Yes Again!
    20-11-2011

Daarna rijden we door naar een prachtig hotel in Overijssel en daar hebben we 2 grote familiekamers geboekt. De mannen en de 2 zoontjes van mijn vriendin krijgen 1 kamer en daar ligt hun kleding klaar en wij hebben met onze dochters de andere kamer. Deze kamer wordt helemaal in klaargemaakt voor de ceremonie en daar gaan wij ons ook omtoveren met onze meiden. De fotograaf en onze Babs komen om 16:30u en dan mogen de mannen ons ook gaan zien. De ceremonie start om 17:00u, daarna zullen we gezamelijk toosten en gaan we foto's maken. En dan kunnen we rond 19:00u aan tafel voor het diner. Voor de kinderen is er volop vertier, er is een spelenterras met poolbiljart, tafelvoetbal en darts, tafeltennis, biljart, air hockey en kinder-klimstructuur, 2 indoor tennisbanen, 1 squashbaan, 4 bowlingbanen en 2 voetbalvelden. Als de kids zich vermaken, dan hebben de ouders ook plezier.:D

13. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Awhh, dat wordt vast een prachtige dag! Wat een heerlijk vooruitzicht.
    ..en inderdaad, als de kids het leuk hebben :D Helemaal waar!
    Nog twee kleine maandjes, spannend!

14. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Gister was het voor ons dan eindelijk zo ver en wat een prachtige dag hebben we gehad, het is allemaal precies zo gegaan als we wilden...het weer was zelfs nog mooier dan gedacht.

De officiële foto's komen na de huwelijksreis maar hier al een kleine impressie :)

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

We zijn er klaar voor :)

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    @ Yara en Kit, ik ga inderdaad mijn eigen trouwjurk en toebehoren zelf maken.
    Ik kom uit op een € 175,-. Dat is erg prettig als je een low budget trouwerij wilt :p

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Vanaf vandaag officieel verloofd :D
    Zijn vanmorgen in ondertrouw gegaan!!!

Alleen een domme fout gemaakt qua getuigen...wij waren van 4 pp uitgegaan maar het is 2 pp....ay! Nu moeten er mensen teleurgesteld worden :(

Ga nu even lekker naar de kapper en dan mijn a.s. man (hihi) even verassen met een gebakje ;)

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    HuiBooBee, jeej, knap hoor! Dat is een heel verschil met de 1400 euro die ik voor mn jurk betaal;) Ik kan ook zelf kleding maken, maar zo'n jurk was me echt niet gelukt.

MMarianne, wat zie je er prachtig uit! En die Kever, geweldig! Ik wilde ook een Kever, maar vond mannetje niks;)

Kit, ook jij ziet er prachtig uit! Je haar zit zo mooi:p

Mamavanjuul, gefeliciteerd meid;) Dat van je getuigen is wel vervelend! Misschien dat je ze nog een andere rol kunt geven binnen je bruiloft? Of wel de vier personen als getuigen erbij laten staan en maar twee hun handtekening laten zetten?
    Mijn zusje en broertje zijn mijn getuigen, maar mijn zusje is niet meerderjarig en mag daarom haar handtekening niet zetten, maar ik heb haar er wel bij als mijn 'getuige'

19. Loe

Loe Niet meer actief

Wij zijn een maandje geleden getrouw, maar hier nog een fotootje die ik zelf wel erg mooi vind:

Deel Deze Pagina