lovepeet, wat een prachtige foto's, jullie zagen er geweldig uit! Bij ons zijn onze kinderen nu getuigen, echt super speciaal.
Lovepeet, nogmaal gefeliciteerd, je zag er prachtig uit! Daffyduck, kan dat dan? Dacht dat getuigen meerderjarig moesten zijin.. Of is het anders omdat jullie opnieuw ja zeggen? Hier hebben we vandaag onze trouwringen besteld. Ben er helemaal blij mee heb nu gewoon egale ring, zonder steentjes en dan laat ik er later voor elk kind een steentje inzetten Heb net ook gebeld naar de bruidszaak. Ze zeiden toen 3-4 maanden tot mn jurk binnen was, maar is nu ruim 4 maanden geleden en ze hadden nog niet gebeld.. Hij is nog niet binnen, maar ze gaan erachteraan nu alleen nog de dj bellen om binnenkort een afspraak te maken om de muziekkeuze door te spreken. Fotograaf hebben we ook vastgelegd, 380 euro voor vier uur fotografie en minimaal 125 foto's digitaal aangeleverd, allemaal al bewerkt. We willen ze zelf afdrukken en in een album plakken, vinden we mooier dan een digitaal gemaakt album.
jaja niet alles ging zoals we wilden kwa het feest maar ag je kan niet alles hebben jaja we hebben heel de dag zon gehad by sommige fotos lijkt het net of we in de zomer zijn getrouwd
en kan je nagaan dan zijn onze fotos niet eens gemaakt door een prof maar door mijn oom die heeft wel een prof camera .. maar is gen prof en koste ons niets maar heeft wel fantastische fotos geleverd
Ik ben gister voor de tweede keer bij Derek Ogilvie geweest en heb de eer gehad voor de tweede keer een reading te krijgen De vorige keer kwam mijn vader door en liet mij weten dat hij weet dat ons vlindertje (miskraam 12 weken) bij hem begraven ligt. En nu had ik voor dat we gingen aan mijn vader gevraagt wat het geslacht was van ons vlindertje waar we vorig jaar na 11 weken de zwangerschap van moesten beeindigen omdat ons kindje zich op de verkeerde plaats had genesteld. Nou en nu kwam mijn zoontje door, hij had zoveel details, echt alles klopte! En de mooiste boodschap die ik kon krijgen, was dat ik een goede moeder ben, zo speciaal. Het heeft me meer dan een jaar bezig gehouden. Ik voelde me zo schuldig naar mijn kindje dat ik het moest laten gaan zonder afscheid te nemen, nu krijg ik eindelijk rust. Nu kan ik ook echt gaan genieten van onze dag aankomde zondag. Echt een fijn gevoel, alle puzzelstukjes zijn op z'n plaats gevallen...
Wow Daffy dat is echt heel erg fijn! Mooi dat je nu eindelijk de rust krijgt en ik wens je vast voor zondag een geweldige dag toe! Lovepeet; mooie foto's meid! Maar wat was er niet goed gegaan met het feest?
Daffyduck: Wat prachtig! Ik wordt er gewoon emo van. Ik heb ook getwijfeld om naar Derek te gaan. Mijn schoonvader overleed toen ik 8 weken zwanger was. We hebben het met 5 weken wel gelijk aan hem verteld omdat hij toen nog goed van geest was wat daarna heel snel is gegaan (kanker). Hij heeft echt gevochten. Ze lichaam was er 3 weken daarna eigenlijk al mee opgehouden (soort coma) maar zijn hart bleef gaan. Zelfs de dokter had dat nog nooit meegemaakt. We waren er bij toen hij zijn laatst adem uitblies. Maar er zijn daarna dingen gebeurt waarbij ik altijd heb gedacht "dat is mijn schoonvader". En nu gaan we trouwen en is hij er helaas ook niet bij...... Poeh, even iets luchtigs nu hoor. 10 december heb ik mijn eerste pas afspraak bij bruidswinkel 1. En we hebben een mooie trouwauto gezien. Deze Bekijk bijlage 198724
Lovepeet, dat ziet eruit als een prachtig mooie dag met schitterend weer!! Gefeliciteerd! Mooi ook, een ring voor je dochter. Wat een goed idee!! @Daffyduck Wat fijn dat alle puzzelstukjes nu op zijn plek vallen.. Nog maar even en dan is jullie dag! Geniet ervan! @Wendy. Dat is echt een retevette wagen
Bedankt voor jullie lieve reacties! Wendy, ik kan een bezoekje aan Derek alleen maar aanraden, er bij zijn is al bijzonder! Wat bedreft de auto, wat een gave bak!
Lekker dan....bel ik net de gemeente aangezien ik precies 2 weken geleden alle formulieren had opgestuurd met een antwoordenvelop (kopie id's, verschillende ondertekende formulieren) en niets meer had gehoord. Stond er net een dame op mijn voicemail dat ze het niet hebben ontvangen en dat we daarom niet hebben gehoord *klik*. Ja.....en nu? Dus ik weer terugbellen. Moet ik nu alles opnieuw sturen of hoe zit dat. Lekker simpel zo'n voicemailtje. En fijn dat al mijn gegevens ergens zwerven. Maar die dame was met pauze en zou me weer terugbellen pppffff......gaat het nu al mis? Daarnaast hadden we afgelopen zaterdag een diner voor 2 gewonnen toevallig op onze locatie. Is er iemand met mijn jas vandoor gegaan. Dus nu gingen ze alle winnaars (gelukkig hebben ze daar de gegevens van) een mailtje sturen. Maar ik belde vandaag hoe het ermee zat, waren ze het mailtje vergeten te sturen........gaat lekker!!!!!
Mijn vriendin en ik hebben vandaag bijna een uur aan de telefoon gehangen met onze Babs, was echt een super leuk gesprek. Ze leeft zo met ons mee en vindt het helemaal geweldig hoe wij dit alles tot in de puntjes hebben georganiseerd. We zijn er nu mee bezig om toch een feetje te plannen, we zijn vandaag op 2 lokatie's gaan kijken hier in de buurt. We hebben erg mazzel...ik ben zaterdag jarig en dit vier ik pas volgende week vrijdag, dit heb ik al iedereen laten weten. We hebben nu een prachtige lokatie gevonden die volgende week vrijdag een afmelding had gekregen en dus plek voor ons heeft. Dus we vieren vrijdag waarschijnlijk met onze familie en vrienden ter ere van onze hernieuwde trouwbelofte.
Hier even de laatste update Een gezamelijk feestje gaat toch niet lukken. De broer van mijn vriendin heeft blijkbaar een lastminute vakantie geboekt en hij vertrek zondag voor 10 dagen naar Aruba. Natuurlijk wil mijn vriendin haar broer bij haar feest hebben, dat snap ik wel. We hebben onze plannetjes nu dus weer omgegooid, er komen nu twee feestjes, gewoon lekker thuis. We hebben het volgende op onze kaart gezet. Hoewel we ons Jawoord samen hebben gegeven, willen we dit ieder op geheel eigenwijze met jullie vieren... Ons feest staat gepland op 25 november vanaf 18.00u, geeft niets dat het op zo´n korte termijn gepland staat. Mijn familie en vrienden hebben weken geleden al een uitnodiging gehad, dat ik op die datum mijn 35e verjaardag ga vieren. Het feest van mijn vriendin en haar man staat gelpand voor zondag 4 december vanaf 14.00u. Nog 2 dagen, dan is het zo ver....Echt een feest weekend, morgen ben ik jarig en zondag de grote dag. Ik heb er zin in!
Daffy, wat spannend meid! Ik ben echt erg benieuwd naar de reacties van jullie mannen, super dat jullie dat samen op deze manier vorm hebben kunnen geven! Ik mag 15 december weer gaan passen, ben helemaal blij Ook heb ik mijn aanstaande verrast met zijn droomauto, deze dus.. Dat wordt nog wat