Wij laten een Dj komen die dan van alles draait waar je iedereen mee blij maakt dus niet alleen hollands of top 40 mag ook van de jaren 60 70 80 zijn vind ik ook super leuk! En de gasten mogen dan ook aanvragen doen!
Wij hebben niet echt een feest er na, zijn we allebei niet echt het type voor en we willen onze kindjes er gewoon bij hebben. Wij gaan daarom met z'n allen eten, hebben een lopend italiaans buffet. Daarna is er gelegenheid voor voor een borrel. Hebben een soort van grand cafe afgehuurd. Dus gewoon lekker borrelen en kletsen. Het zal ook tot een uur of 23 duren....
@Zijzei,De DJ komt via een oom van mijn vriend die draait normaal ook op feesten alleen wil hij nu zelf mee feesten natuurlijk dus komt er iemand anders. Woon jij ook in Brabant toevallig? Moet wel zeggen je hebt best veel DJ's die dat doen zodat ze op allerlei feesten worden geboekt. Ik vind het ideaal! @ Mamavanjuul,Dat klinkt ook super leuk en gezellig! Gaat vast helemaal goed komen! Ons kindje is dan 10 maanden als we gaan trouwen en wij trouwen om 3 uur gaan wel van te voren foto's maken maar willen graag dat tijdens het eten de kleine erbij is. Daarna word het opgehaald door de oppas. Anders word het te laat. Maar vind dat jullie dat zo goed opgelost hebben! Hoe oud zijn je kindjes?
Trouwdatum en ondertrouwdatum stadhuis: Geregeld Getuigen: Geregeld. Mijn zus voor mij en schoonmoeder voor hem Locatie taart eten, varen en diner: Geregeld Taart: Heb de dame al gesproken en moet deze maand bellen voor een proefafspraak Lunch: Nog niet geregeld Auto: Gezien. Hebben 10 december een afspraak Jurk en accessoires: 10 december eerste afspraak bij winkel 1 (wil bij 3 winkels kijken) Trouwkaart: Gezien. Moet ik nog bestellen Bedankjes: Gezien. Moet ik nog bestellen Pak man: Regelt hij zelf Pak zoon: Moet ik nog bestellen bij suitsyouwell.nl Ringen: Wij gebruiken onze verloving/vrienschapsringen. Kwamen uit de trouwringcollectie. Fotograaf: Mijn vriendin geregeld. Zij is fotograaf. Haar: Doet mijn nichtje. Make-up: Doet mijn zus. Boeket + corsage man en zoon: Nog niet geregeld. Optioneel: nagels, balonnenboog, corsages gasten
Wij doen wel een feest na het diner (Wij hebben een 4 gangen diner met 30 man) en onze kleintjes zullen dan 4 en 1,5 zijn. En aangezien ik er 2 met superduracell batterijen heb gebaard (geloof me is niet normaal...) ben ik niet bang voor die avond. Ze gaan wel iets eerder naar huis met de oppas. Die dj's zijn er idd in alle kleuren en maten! Ik kom zelf uit de buurt van Utrecht.
Hier ook uit Noord-Brabant Wij hebben ook zo'n party DJ die gewoon van alles draait. Wel bespreken we onze muziekkeuze van te voren en geven we aan wat we zeker gedraaid willen hebben en wat we absoluut niet gedraaid willen hebben. Zijzei, super! Wat voor ringen heb je!
Heel klassiek: Gewoon geelgoud, ronde vorm, niet te breed en mijn ring met een steen.Precies zoals we ze allebei wilden hebben!
Ik heb hetzelfde Alleen dan in witgoud en zonder steen wil heel graag als we kindjes mochten krijgen voor elk kindje een steentje erin laten zetten Maar super! Ik hou van basic trouwringen
Tegenwoordig is het moeilijker om een simpele ring te vinden, dan een zwaar bewerkte... Ieder zijn ding, ik heb in ieder geval de mijne! Ik heb ook de steentjes laten zetten voor mijn kinderen.
Gezellig yara nog een brabantse! Wij hebben ringen gezien bij Lucardi niet hele dure vooral voor mijn vriend is dat niet nodig want mag geen ring dragen op het werk en hij voetbalt veel en dan mag het ook niet. Dus veel zal hij hem niet dragen. Wil voor ons kindje misschien een armbandje laten maken waar is in gegraveerd kan worden.
Is ook mooi Char! Ik heb er ook zitten denken om iets aan hun te geven op de dag van, maar ik heb nog geen idee, ze dragen het nu toch niet.
Bedankt Zijzei! Vind het wel leuk om ons kleintje ook iets te geven op die bijzondere dag...Maar dat armbandje zal vast niet altijd gedragen worden zeker niet als het nog zo klein is.
Goeiemmorgen meiden! Ik ben er zojuist achter gekomen dat dat steentje niet te lang op zich laat wachten, ik heb namelijk vanmorgen positief getest! Ik ben dan 23 weken zwanger als we trouwen
Wow Yara gefeliciteerd geniet van dit geluk! Super zeg word wel een andere jurk dan? Maar dat word dan alleen maar nog een bijzondere dag voor jullie!
Nope, wordt dezelfde jurk hoor had toen bij de eerste keer passen al aangegeven dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn tegen de tijd dat we gingen trouwen, en volgns de winkel is dat geen enkel probleem, ze leggen de jurk gewoon wat uit.
Yara: wat een ongelooflijk leuk nieuws! Van harte meid, dat wordt nu dubbel zoveel regelen en shoppen!!!!