Trouw-topic

Discussion in 'De lounge' started by brabbel1988, Mar 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Vraag:Wij zoeken nog een fotograaf, iemand een idee? We willen niet de hoofdprijs betalen, dus een redelijk bedrag voor een aantal uurtjes. In het midden des land btw!

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    De onze is een hobbyfotograaf maar we wonen ik Brabant dus niet handig denk ik....het is echt heel duur indd maar hoor toch veel om me heen dat er veel hobbyfotograven zijn die super mooie foto's maken dus misschien even goed om je heen kijken en vragen? Ik kijk ook weleens op de trouwtopic van hyves/facebook en daar word ook vaak reclame gemaakt door een goedkope fotograaf of die net zijn afgestudeerd dus misschien heb je hier iets aan? Succes!

3. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Dank je voor je idee!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wij hadden een fotograaf uit Arnhem, incl. album kostte het 400 euro. Wij hadden wel alleen een foto reportage op de feestlocatie dus hij hoefde maar naar 1 plek toe.

Maar onze trouwlocatie was zoooooooooo mooi :D dat we alles hadden wat we wilde.

@ all, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Succes en veel plezier nog met alle voorbereidingen. Ik zou onze dag zo graag nog eens over willen doen! Het is zo bijzonder, geniet ervan!

5. daffyduck

daffyduck Niet meer actief

Yara, wat lees ik nou?...gefelciteerd!:D

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Thnx ladies! Ben ook helemaal happy:D

Zijzei, woon je ver van Den Bosch? Wij hebben een fotograaf uit Den Bosch, die kost 95 euro per uur.. Dus op zich goed te doen!

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    wij hebben een hobby fotograaf ... van marktplaats wij wonen zelf in almere en daar komt hij ook vandaag
    hij vraagt voor een reportage en foto,s van de ceremonie 350 ,- dit is inclusief bewerken mocht je ze website willen moet je me maar even pben

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben Arjan vd Plaat geboekt. Leuke vent en mooie foto's voor niet al te veel geld (nou ja, het is een hoop geld hihi maar stukken minder als anderen vragen!)

www.afotografie.nl

9. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Wij hebben Jeroen Rebergen. Echt een super leuke man en we vonden zijn werk ook erg mooi. Ben benieuwd hoe het op de dag zelf gaat. Hij komt bij je thuis voor een intake maakt niet uit waar je woont. Wij wonen voor hem letterlijk aan de andere kant van het land en hij kwam gewoon voor een kennismakingsgesprek naar ons toe gereden op een vrijdag avond. Vond dat echt super service. En hij kost ook niet echt heel veel. Huwelijkfotografie - Voor jullie mooiste Trouwfoto's en Film

Hier beetje vervelend voorval gehad..We dachten alles goed geregeld te hebben maar we zitten nu zonder feestlocatie....Dus mocht er iemand nog een mooie diner/feestlocatie omgeving rotterdam weten. (bij voorkeur met een buiten plaats (tuin/groot terras) erbij. Laat het me weten!!!

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    yara, gefeliciteerd meid!

nessa, dat lijkt me zeker een leuke fotograaf en mooie prijzen! Wat is er voor voorval gebeurd met de locatie?

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Nessa: Wij hebben Lommerijk in Rotterdam, aan het water. Wij snijden daar de bruidstaart, doen een rondvaart en hebben een diner. En echt voor een hele leuke prijs!

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Nessa, wat is er gebeurd meis? Wel jammer! Ik kom daar niet vandaan, dus kan je helaas niet helpen:(

Wij hebben Peter Kasbergen, ook zo'n superservice! Kwam vanuit Den Bosch bij ons thuis op intake, en we vonden zijn werk super! En dus ook niet duur..

Wij zijn nog wel op zoek naar een hobbyfotograaf voor 's avonds die niet te veel kost, iemand nog tips?

Thnx Manuela!

13. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    @ Wendy bedankt voor de tip heb ze meteen even gemaild.

Wat er gebeurd is met onze feestlocatie? We hadden een prijs afgesproken en voor de locatie gekozen helemaal verliefd. 2x wezen te kijken en alles doorgesproken. Toen wilde ik een officieele offerte met handtekening ipv via mailtjes heen en weer. Dus die kreeg ik en opeens was het een heel ander bedrag dan we afgesproken hadden. En fors meer dan er was afgesproken. Toen we hun daar op aanspraken kregen we een heel vaag mailtje terug dat omdat we 3 mensen extra wilde etc dat de prijs zo was gestegen (en dan heb ik het niet over een paar tientjes) Dus nu hebben wij besloten dat we er niet mee verder willen. Maar moeten nu dus wel een andere locatie vinden en ik begin een beetje stress te krijgen:)

14. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    @Nessa; ik had Jeroen op het oog, maar helaas blijkt hij geboekt te zijn op onze dag! Nu ben ik benieuwd waarneer jij gaat trouwen haha! Wat jammer van je locatie zeg, maar in die omgeving zijn wel veel mooi plekjes te zinden toch? Ik weet niet goed welke kant je van rotterdam op wil?

Thx meiden voor jullie ideeen!

15. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    @zijzei: wij trouwen op 8 juni 2012 :D Het probleem is ook niet dat er geen leuke plekjes zijn. Maar echt heel veel zijn nu ookal geboekt want ja een vrijdag in juni he.... We waren ook niet voor niets in augustus al begonnen..Krijg nu steeds meer nee terug en heb nu ook wel een btje een baalavond..Hopen dat ik morgen betere reacties terug krijg. Opzich maakt het me niet zoveel uit waar de locatie is als het maar binnen 45 minuten van rotterdam is.

16. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Dan ben jij niet degene die onze datum heeft haha! Ik ken geen partylocaties in rotterdam, maar als ik iet stegen kom denk ik aan je!

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    @ Nessa wat een vervelend situatie zeg! Succes met het zoeken naar een nieuwe locatie! Zal me ogen ook voor je open houden...

18. Within

Within Niet meer actief

Nessa, als ik je moet helpen met het zoeken naar een locatie, stuur me een PM!

19. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    @Iedereen: Bedankt voor de lieve reacties.

We gaan maandag naar 2 locaties kijken hier in de buurt. Dus ben benieuwd of een van 2 iets voor ons is:D

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    @Nessa; Wat vervelend zeg!
    Krijg nu de kriebels van onze eigen locatie, want we hebben ook geen vaste prijs op papier, alleen een indicatie....wahahha!

@Fotograaf...tja, wij hebben dus wel een dure! Vriend is zelf hobby-fotograaf en wilde dus echt een prof hebben. Dus daar mocht niet op bezuinigd worden :). Wij hebben Mario Toscani...

Share This Page