Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    @Nessa: Duim voor je dat er eentje tussen zit!

@mamavanjuul: Ik snap dat je vriend dan daar niet op wil bezuinigen nee!
    Ik heb er een aantal op het oog en zit steeds rond de 750,- misschien moet ik de gok maar gewoon wagen en ja zeggen. Het is nog duurder dan mijn jurk, maar die draag ik als het goed is maar 1 keer en mijn foto's zal ik nog veel langer van willen genieten!

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Pppff.....ik ga zaterdag voor het eerst jurken passen en zit al een tijdje jurken op internet en boekjes te kijken om er wat uit te pikken die ik mooi vind. Maar hoe meer ik er naar kijk hoe lastiger het wordt.....ik weet het niet meer.

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha Wendy, als je gaat passen wordt het aan de ene kant allemaal makkelijker of nog moeilijker als je geen keus kunt maken!

Tip: even je hoofd leeg maken voor je gaat zaterdag, want anders heb je misschien de ideale jurken in je gedachten en sta je niet meer open voor wat je aan krijgt!
    Waar ga je passen zaterdag?

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Thanks. Ik ga zaterdag naar Atlanta in Rotterdam.....

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Leuk Wendy jurken passen! Ik zit nu ook vaak op internet te kijken en zie dan zoveel mooie en dan word het alleen maar moeilijker indd...Maar wat troetelbeer ook zegt als je gaat even die jurken uit je gedachten zetten en het op je af laten komen en wie weet krijg je dan ineens je droomjurk aan! :)
    Gaat helemaal goed komen!
    Veel plezier en succes alvast!

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Bedankt Char. Het wordt zaterdag echt een spannende dag want naast het jurken passen gaan we 's middags ook naar de trouwauto kijken.....

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Yara: Gefeliciteerd!!

Wendy: Je krijgt het lekker druk zaterdag!
    Spannend hoor!! En trouwauto? Wat voor 1?

8. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Wendy: Dat wordt een leuk druk dagje! Hopelijk slaag je voor allebei! En idd probeer er leeg in te gaan, dan kom je waarschijnlijk wel je droomjurk tegen!

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dat word zeker een leuk en spannend dagje Wendy!

10. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Even snel op de site gekeken van Atlanta, maar er staan leuke jurken tussen zeg! Veel plezier met passen!

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    HuiBooBee, thnx!

Wendy, veel plezier as. zaterdag, druk dagje voor jullie!

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja, dat is de motivatie van mijn vriend ook...foto's moeten je de emoties kunnen laten zien van die dag. Als je de foto's ziet, dan moet het gevoel van die dag weer terug komen..;)

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Huiboobee: wij hebben deze auto op het oog.

Bekijk bijlage 204679

Dames: Gaan jullie trouwens naar meerdere bruidsjurkwinkels? Of als jullie denken bij winkel 1 dat je de jurk hebt gevonden, ga je dan nog verder kijken?

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben wel verder gaan kijken Wendy! Vond het wel belangrijk om niet alleen andere jurken te bekijken, maar ook prijzen en service te vergelijken! Bij de tweede winkel waar ik was, was de service veel beter, betere sfeer en zaten de vermaakkosten bij de prijs in, terwijl daar bij de eerste winkel nog 150 (!) euro voor werd gerekend!

Maar als je een super goed gevoel hebt bij zowel de jurk als de winkel, waarom zou je dan niet meteen besluiten?

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Als je nog verder wilt kijken, dan heb je DE jurk dus nog niet gevonden ;)

16. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Er zijn zoveeel mooie jurken, het is ook een beetje buget-verschillend wat je aan je droomjurk kan spenderen... Mocht ik de loterij winnen, is het ook een andere dan de jurk die ik nu op het oog heb haha!;)

Ik heb wel weer iets van mijn lijstje kunnen strepen: Muziek= check!

17. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Ik praat lekker door zo haha, want de fotograaf is ook geboekt!

18. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik ben zelf naar 6 winkels geweest voordat ik de jurk had gevonden. Dacht echt dat ik gek werd omdat ik nergens "het" gevoel had en d8 nou kies maar gewoon de mooiste uit. Toch maar naar de laatste winkel gegaan en daar de 1ste jurk die ik aantrok tranen met tuiten dus toen was ik klaar:p

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Wendy,Mooi auto!

@ Zijzei,kijk dat is fijn is dat ook weer geregeld! Voordat je het weet is alles afgestreept en geregeld!

Over de fotograaf ik vind ook dat het erg belangrijk is dat je een goeie hebt,Want foto's heb je de rest van je leven en niks is dan zo erg als je er niet tevreden erop terug kijkt!

En betreft de jurken,ik heb gewoon het geluk dat mijn jurk word gemaakt voor een hele leuke prijs door iemand die jarenlang voor de duurste bruidswinkels heeft gewerkt. Zij weet precies wat er bij je past moet alleen zelf wel aangeven dat ik ongeveer wil en wat niet.

Vandaag iemand gesproken van de feestlocatie (waar we met familie al jaren komen dus bekend terein) ze zetten onze trouwdatum alvast vrijblijvend in optie en gaan in januari de rest door bespreken.
    Volgende week de 15e een afspraak op het stadhuis om alles definitief vast te zetten en de ondertrouw te plannen.

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik heb mijn jurk!!! Na een gezellig kopje thee heb ik haar de plaatjes laten zien van de jurken die ik mooi vind. Daarna samen met haar jurken uit de rekken gehaald. De eerste jurk (die ik toevallig zelf uit een rek had gehaald) was prachtig en mijn moeder moest huilen. Nu kan dat natuurlijk ook komen omdat dat de eerste keer is dat je jezelf in zo'n jurk ziet. Daarna nog 4 jurken aangehad die me ook verrassend allemaal echt prachtig stonden. Uiteindelijk toch die eerste jurk weer even aan. Mijn moeder en zus stonden met elkaar in gesprek en die dame was even weg dus stond ik in mijn eentje naar mezelf te kijken en werd ineens emotioneel. Dat was voor mij het teken dat dit hem was! Ik voelde me zo ontzettend mooi. Ik heb een korting gekregen van 100 euro en toen ik over de sluier twijfelde en toch wilde kijken of ik die goedkoper kon regelen zei ze dat ze hem zo mooi bij me vond en dat ik die van de zaak kreeg.

O ja, en we hebben ook onze trouwauto! Het is niet die excaliber maar een rolls royce two tone. Die vond mijn vriend geweldig. Ach, gun die mannen ook wat hé hahaha.....

Deel Deze Pagina