@ Wendy: Super dat je je jurk gevonden hebt. De eerste die je hebt gepast dus... hier precies hetzelfde verhaal. Leuk! Ik ben hier al een tijd niet geweest omdat de voorbereidingen een beetje op een laag pitje stonden. Inmiddels zijn we weer wat dingen aan het doen. Gisteren heb ik de eerste pas van mijn trouwjurk gehad. Helemaal leuk! Alle twijfels waren weg toen ik m aanhad. Ik was zo bang dat hij niet lang genoeg zou zijn (bij het kopen was de pasjurk 11 cm te kort en hij zou dus langer besteld worden) maar de jurk is nu zelfs te lang! Gisteren ook meteen een hoepel erbij weg laten hangen en gekeken voor accesoires, maar daar denk ik nog even over na. Gisteren via marktplaats lingerie besteld voor weinig geld (nieuw), dus hopen dat dat goed past. Is dat ook weer geregeld. Vandaag een proeftrouwkaart besteld. We twijfelen tussen 2. 1 hebben we al een proefkaart van en de andere (zelf ontworpen) hebben we nu dus besteld. Kunnen we daar een keuze tussen maken. Verder zijn we druk aan het kijken voor onze huwelijksreis. Waarschijnlijk wordt het mexico. Maar het kan ook zomaar nog veranderen naar bijvoorbeeld Bali... En 19 december gaan we in ondertrouw! Vandaag alvast de papieren ingevuld. Morgen van de laatste getuige nog even een kopie van het paspoort regelen en dan is dat ook klaar. Mijn vriend gaat begin januari voor zijn pak kijken. Leuk dat we nu weer aan de gang kunnen... Sorry voor mijn lange verhaal... nu zijn jullie weer op de hoogte
@ Wendy,Wat goed dat je je droomjurk gevonden hebt en een auto gevonden super fijn! betreft schoenen Zalando of Brandos misschien? @ Melanie,Ondanks dat jullie het plannen en regelen op een laag pintje hadden gezet,hebben jullie dat nu goed ingehaald zie ik wel!
Goedkope schoenen; je kunt even kijken bij www.dressedbyjill.nl. Daar zijn oa schoenen van Rainbow voor 35,-. Er zijn nog enkele maten te krijgen. Had zelf schoenen bij m`n jurk gekocht maar waren eigenlijk niet de schoenen die ik in gedachten had. Kwam de schoene wel tegen op die site in mijn maat voor 35,-. Scheelde even 90,- met het andere paar! Ik heb de bruidswinkel opgebeld en het was geen probleem om het andere paar te annuleren.
@Wendy: wat gaaf dat je je jurk hebt gevonden en de auto! Jeeh!! @Melanie: Kijk, dat schiet ook al lekker op! En Mexico of Bali, lijkt mij allebei heerlijk! Trouwbeurs: Wij gaan niet, geen behoefte eigenlijk. Schoenen: Ik kreeg de tip om gewoon te zoeken naar leuke bijpassende schoentjes en er vooral geen trouw- voor te zetten aangezien dan alles duurder wordt haha , maar aan mijn moeder daarintegen zegt dat ik juist echte bruidsschoentjes moet nemen omdat ze daarvoor zijn, dus... nog geen flauw idee!
Een andere tip wat betreft schoenen: witte gympjes. Ik heb hele goedekope aangeschaft voor onze trouwdag. Nog geen tientje voor betaald. Ik heb ze aangehad tijdens de fotoshoot omdat het daar een beetje drassig was en aan het einde van de avond heb ik ze ook aangetrokken. Ik moet zeggen; ideaal!
@ Wendy: Zoals al eerder genoemd hebben ze bij zalando of brandos mooie trouwschoenen. Ik heb mijn trouwschoenen in engeland besteld. www.elegantsteps.co.uk ik heb daar voor schoenen waar in in nederland 130 euro voor moest betalen, 80 euro betaald. Ik vond het dus wel de moeite waard. Je moet alleen wel de gok nemen dat je de goede maat besteld.
Nog een goede site voor goedkope trouwschoenen (heb ik die van mij ook gekocht): www.theperfectdress.nl Wendy, super dat je je jurk gevonden hebt! En meteen de eerste, wow! Je hebt een mooie dag gehad zo te horen en je kunt weer iets van je lijstje strepen! Melanie, bij jou schiet het ook al flink op zo te horen! Wij moeten ook maar weer eens aan de slag, wordt helemaal zenuwachtig als ik lees wat ik allemaal nog moet doen Wendyenrichard, wij gaan ook niet naar de trouwbeurs. Hebben de meeste grote zaken al geregeld, dus voelt voor ons niet echt nuttig.. Kit, had ik eerst ook aan gedacht, maar ik las en hoorde overal dat het risico groot is dat je schoenen vaker onder de jurk uitkomen, en ik heb een ivoorkleurige jurk. Door witte schoenen lijkt mijn jurk geel.. Dus toch maar gekozen voor bruidsschoenen in ivoor, maar dus wel maar voor 45 euro En ik heb er een hak onder, dus kan ook niet overschakelen op gympen, want dan is mn jurk te lang
Hier al een hele tijd steeds op zoek naar bruidsboeketten, wel mooie gevonden maar niks geweldigs. En nu was ik gisteren aan het googlen naar een bloemist hier in de buurt. Vind ik zomaar ineens MIJN boeket!!! Ik ben helemaal verliefd. En nog wel door een bloemiste bij mij in de buurt die niet duur is. Ik ben helemaal blij. Gisteren meteen een mail gestuurd om een afspraak te maken! Zal een fotootje toevoegen
Wendy Wat super dat je je jurk hebt gevonden Leuk om dat verhaal zo te lezen Melanie Fijn dat de twijfels wat betreft je jurk verdwenen zijn. Wendy Ik heb lopen speuren bij Zalando voor schoenen, de helft v.d. prijs vergeleken met dezelfde schoenen bij de bruidswinkel. Geloof ook nog gratis verzenden en dus ook gratis retourneren!! Melanie Fleurig trouwboeket! Hier De voorbereidingen door de drukke decembermaand op een laag pitje. Maar ach dat zal dus begin van het nieuwe jaar allemaal keihard gaan, want dan moeten we nog veel doen! 28 december doorpas (eerste) van mijn jurk. De laatste tijd zowel positieve als negatieve twijfels gehad dus ben benieuwd hoe het uitpakt als ik m weer aan heb
Melanie: mooi boeket! Ons geregel staat ook op een laag pitje vanwege een hele drukke maand. We moeten nog zoveel regelen!! Ik word er gestressd van!! Locatie: check! De rest: nog niet! Vriendlief heeft zoiets van; komt nog welll.. Komt wel goed, ik wil alleen alles zo graag in 1 week regelen haha. Hoe lang zijn jullie met de voorbereidingen bezig geweest?
Hier staat ook alles op een laag pitje hoor...komt inderdaad door de feestmaanden. Heb gister wel de kopieen van de paspoorten doorgemaild en de voorkeur voor Babs. Ik maak me vooral zorgen om de kosten....hoop maar dat we genoeg geld hebben....daar kan ik echt wakker om liggen. Mijn jurk e.d. is al betaald, de fotograaf is ook al aanbetaald, ringen hebben we, locatiekosten/receptie/etentje hebben we wel...maar nu alles nog wat er bij komt. Gelukkig hebben we nog 7 maanden, maar het zijn nu nog de kleine dingen die geregeld moeten worden.... - bloemen - uitnodigingen - aankleding locatie...
Melanie: Een leuk, ongedwongen boeket! Erg vrolijk! Mamavanjuul: Dat hebben wij ook, elke keer weer even doornemen en rekenen hoe en wat, je wilt niet achteraf onbetaalde rekeningen hebben. Qua regelen: Ja, dat neemt zijn tijd. Wij hadden geluk dat de eerst bezochte locatie helemaal ons ding is en nog vrij was. Ook het feest kan daar in de buurt gegeven worden en ook gelijk vastgezet. De ringen zijn we gewoon voor naar de juwelier gegaan met een idee in ons hoofd wat we wilden en deze vonden we ook gelijk. Maar de bloemen, kaarten en verdere aankleding ga ik nu pas aanbeginnen. Mijn jurk, hoe eng dat ook klinkt, ga ik pas eind februari voor kijken.En ook vriendlief voor zijn pak dan pas. Ik maak mezelf eigenlijk niet zo heel druk.
Mijn jurk heb ik al sinds september Die hangt bij mijn schoonzus...pas in maart ga ik die weer passen. Ik hoop tegen die tijd nog zo'n 10 kilo kwijt te zijn, dus dan staat ie helemaal perfect
Wat fijn die tips over goedkope bruidsschoenen! Ik wil het liefst van die laarsjes omdat we in de winter trouwen. Wij doen nu even wat dingen regelen,ben in februari uitgerekend dus zal het straks ook erg druk krijgen dus zal het ook wel even op een laag pitje staan. @ Yara,Hoe is het al last van de kwaaltjes?
Ik heb vandaag mijn torselet binnen gekregen. Kon ik via marktplaats goedkoop van iemand overnemen. Dus dacht ik doe het gewoon, als het niet past verkoop ik hem weer. Nu heb ik m dus binnen en gepast. Hij is heel mooi en zit ook fijn maar hij geeft niet echt steun doordat hij bij de cups niet mooi aansluit. Nu is het een model met een lage rug (is nodig voor mijn jurk) en ik heb het idee dat het daaraan ligt. Doordat de cups beginnen boven waar de rug eindigd (lekker duidelijk, ik hoop dat jullie me snappen). Ik kan wel weer verder gaan zoeken, maar als het daaraan ligt zal ik dat bij alle andere torseletten waarschijnlijk ook hebben. Iemand ervaring hiermee?
Melanie: Is een lastige inderdaad. Maar zie je er ook wat van als je je jurk aan hebt? Want als hij verder goed zit..... Ik heb ook gewone strapless bh's gepast en die zaten echt niet mooi. Aan de bovenkant van de cup te strak waardoor je een soort dubbele tiet krijgt. Nu heb ik een torselet aangehad bij de bruidszaak en die zat mooi en verkopen hem daar voor 89 euro. Ik heb ondertussen gekeken voor een goedkopere. Maar ja, van die weet ik dat ie mooi en goed zit dus ik denk toch dat ik die koop. Of is een torselet van 89 euro (incl. slip) erg duur??