Char, graag gedaan! Hier eigenlijk alleen last van vermoeidheid 's ochtends. Kan heel moeilijk mn bed uitkomen. Verder last van zere borsten/tepels. Maar dat is ook alles, dus ik mag niet klagen! Melanie, geen ervaring mee, maar snap wel wat je bedoelt! Lijkt me erg lastig! Kun je het torselet aan de bovenkant nog wat strakker doen? Is wel belangrijk dat je ondergoed goed zit, anders voel je je de hele dag niet fijn! En ze zeggen dat het ondergoed je jurk maakt Wendy, volgens mij valt dat qua prijs wel mee hoor! Hier waren ze zelfs nog wat duurder in de bruidszaak!
Lieve meiden, Ik ben hier al even niet geweest en kom nu om echt afscheid te nemen van zwp. Zoals weten, was onze hernieuwde trouwbelofte een nieuwe start. Het hoofdstuk zwanger worden, is echt afgesloten voor ons. We hebben een nieuwe start gemaakt als gezin en gaan met volle kracht vooruit! Volgend jaar zomer staat ons nog een honeymoon te wachten, heerlijk met onze puber dochters genieten van geheel verzorgde 4 sterren zonvakantie. We gaan heerlijk genieten van alles wat ons te wachten staat! Ik wens jullie allemaal een prachtige, onvergetelijk dag toe en een lang een gelukkig leven samen! En niet vergeten, geniet van alles! Liefs daffyduck
Daffyduck: We zullen je missen! Ik wens je het allerbeste en geniet vooral van het leven en van elkaar!! Dikke knuffel, Wendy
@Daffyduck: Veel geluk met je gezin!!! Hier eindelijk de getuigen en de babs geregeld. Kreeg vandaag de bevestiging via de mail binnen. NU zijn dus de allerbelangrijkste zaken geregeld: - Locatie ceremonie, receptie en etentje/borrel - Jurk, hoepel, schoenen, torselet, sluier - Ringen - Babs - Getuigen - Fotograaf - Auto - Draaiboek ligt klaar Krijg van mijn beste vriendin mijn make-up, haar en nagels, maar wil binnenkort wel de proef hebben. Vervelende is dat ik haar nu dus moet gaan vragen daar een afspraak voor te maken...
Nog 7 maanden te gaan en de zenuwen beginnen nu echt wel te komen Door de zwangerschap en schildklier zijn mijn nagels ook niet meer wat ze geweest zijn, dus nu weer druk met de vijl in de weer om ze weer stevig te laten worden.... en ik ben heel benieuwd naar jullie jurken! Oh en ik ben zoooooooooooooo nieuwsgierig naar mijn vriend zijn reactie op mijn jurk. Hij verwacht nooit zoiets bij mij, want ik heb altijd geroepen dat een jurk met tierelatijntjes iets voor mij is en nu heb ik een jurk met een lijfje die bedrukt is met pareltjes en een sluier, hahaha! Helemaal meisjes-achtig hahahaha! Gaan jullie trouwens in het wit? Ik ga in het champagne-goud
Mijn jurk is ivoor. En ik heb ook een sluier, dat maakte het echt af. Toen ik thuis er zo enthousiast over aan het praten was maakte hij een opmerking dat dat echt een vrouwending is en hij er niets om geeft. Maar ik weet zeker dat het hem heel veel zal doen als hij me dan ziet hihi. Even update, check: Locatie Ondertrouw Jurk Auto Fotograaf Ringen (we gebruiken onze verlovingsringen) En vandaag een afspraak gemaakt bij de taartendame!
@ Daffyduck: Heel veel geluk meid! @ Jurken: Ik ben ook erg benieuwd naar jullie jurken. Ik kan over de mijne helaas niks loslaten aangezien mijn getuige op op deze site rondzwerft Ik zou het jammer vinden als zij al het 1 en ander weet!
Ik ben helemaal gek op de trouwjurken van Ladybird. Bekijk bijlage 206812 Ik vraag me alleen af of een strapless jurk wel leuk staat als je een maatje 48 hebt en maar 1.58m klein bent hahaha.
Die is ook erg mooi!!! En waarom zou dat niet staan? Juist met zo;n lijfje lijk je slanker dan je bent Ik heb ook een jurk met een lijfje en mijn vriendin riep: ooh wat ben je dun in die jurk Die kleed helemaal af en zorgt voor een taille! Waar je op moet letten is dat je geen randje hebt aan de achterkant en onder je oksels, maar ja, een goede naaister let daarop
@ Huiboobee: Hele mooie jurk, ik heb ook zoiets aangehad. Ik denk dat je, om erachter te komen wat je staat, echt moet gaan passen. Maar ik denk niet dat je kunt zeggen dat dit type jurk je niet zal staan omdat je een wat grotere maat hebt en niet zo groot bent. Misschien staat hij je juist wel prachtig. Mij stond het niet, en ik ben heel lang (dus misschien staat het jou juist wel)
HuiBobee: Wat een mooie jurken he!Ik ben ook gek op die van Ladybird! En idd gewoon passen, you never know! Daffy: Veel geluk met jullie verdere leven!
Hallo dames, Hoe is het met jullie? Zeker alles even op een laag pitje i.v.m. de feestdagen? Wij gaan morgen in ondertrouw!!! Melanie: Jij ook veel plezier morgen met jullie ondertrouw.
Ik ben al een flinke tijd niet geweest, voorbereiding bruiloft staat op een laag pitje, mede door verjaardag zoontje, Sinterklaas en Kerst. Maar ook omdat we een giga ruzie met schoonmoeders, waar we nu geen contact meer mee hebben en zij de rest van de familie opstookt, waardoor niemand meer ons wil zien en spreken.... Er is al gezegd dat er niemand van de familie komt op onze bruiloft. Met mijn schoonvader hebben we nog wel een goed contact, ouders van mijn vriend zijn gescheiden. Dus ja.... Wij gaan wel gewoon trouwen, op de manier en locaties zoals wij het willen. Dat is één van de redenen waardoor er ruzie is en omdat volgens schoonmoeder alles (maar dan ook alles!) aan mij ligt en haar geen blaam treft. Zij weet niet wat zij misdaan heeft... Nu ben ik echt geen heilig boontje en had ik dingen misschien beter niet of anders kunnen zeggen, maar om nou alles op mij af te schuiven... Mijn vriend heeft duidelijk voor mij gekozen en kiest niet de kant van zijn moeder, wat zij niet wil accepteren en nu dus alle contact heeft verbroken. Mijn vriend heeft zijn vader en zusje gevraagd als getuige, maar zijn zusje schaart zich regelrecht achter haar moeder, zonder een gesprek of wat dan ook met ons gevoerd te hebben. Ik heb nu liever niet dat zij getuige is, mijn vriend wil dat eigenlijk ook niet meer, maar het is aan hem om echt definitief te beslissen dat hij haar niet meer als getuige wil. Maar goed, zo tussen door probeer ik nog wel wat dingetjes te regelen, ook als is de voorpret bijna niet aanwezig. Afgelopen week de jurkjes voor de bruidsmeisjes binnen gekregen. Het was een gok, maar de jurkjes die ik heel graag wilde waren nu flink afgeprijsd. Ze zijn nog iets aan de grote kant, maar komt goed uit omdat de meiden ze pas 7 juli aanmogen. Wanneer gaan jullie de ringen regelen? We hebben ze al uitgezocht, weten dus precies wat we willen. Maar prijs is nogal pittig, ze waren veel goedkoper toen we zagen voor het eerst. Maar doordat het merk per 1 september de prijzen verhoogd heeft, kwam er nog eens 700,- bovenop! Maar omdat dit echt de ringen zijn die we willen en het best bij ons passen, gaan we wel voor deze.
Jeetje Zomerbloem...wat vervelend allemaal zeg! Daar zit je niet echt op te wachten zeg! Tja...wij hebben niet zoveel te regelen op het moment.....
@Mamavanjuul; het is gewoon erg vervelend, vooral voor m`n vriend, het is natuurlijk zijn familie. Wij gaan trouwens op 7-7-2012 trouwen!
Ja..zeer vervelend zeg! Het is toch zijn moeder....nou ja, het duurt nog even. Wie weet komt het nog goed?! Dus jullie trouwen op zaterdag
@ Zomerbloem: jeetje wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat de pret er nu wel even uit is. Ik hoop dat het jullie trouwdag in ieder geval niet zal bederven. En je er (ondanks alles) toch van kan genieten. @ Wendy: Jij ook heel veel plezier morgen! Hier ook morgen in ondertrouw... en als we dan toch vrij zijn gaan we ook meteen onze huwelijksreis boeken
Zonnebloem: Jeetje meid. Trouwen moet iets moois zijn....vaak kom je er met een zwangerschap of huwelijk pas achter wie er echt het beste met je voor hebt. Melanie: Kijk, das nog eens leuk om op je ondertrouw te doen. Ik sta daarna gewoon thuis te strijken hahah....