Trouw-topic

Discussion in 'De lounge' started by brabbel1988, Mar 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    2012 begint voor jullie goed :D. Gefeliciteerd!

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Deniesje, welkom en dubbel gefeliciteerd meid!

Leuk dat je over twee weken al gaat trouwen! Heb je al gezonde stress? Ik ga over 3 maanden trouwen, maar het begint nu wel te kriebelen met alles wat we nog moeten regelen;)

3. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Deniesje: Dubbel gefeliciteerd idd! Alles klaar voor de dag?

Jootje: Wat leuk, nog iets speciaal gedaan?

Within: Ik zou je de jurk wel willen laten zien, maar niet openbaar vanwege meelezers...

4. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

wat leuk dat er hier ook zwangere bruidjes zijn!

wij trouwen 31-08-2012, en stop eind maart met de pil. Deze strip is bijna leeg, en heb er dan nog 2 te gaan. We hopen met z'n 4-tjes te kunnen trouwen maar of dat gaat lukken weet ik niet.

Mijn cyclus was altijd super onregelmatig! (lees: soms cyclussen tussen de 70 en 100 dagen)
    Ben benieuwd hoe dat straks gaat.

Overigens zijn wij bijna klaar met alles regelen. Heerlijk gevoel!

Voor de nieuwsgierigen ;) mijn jurk:

View attachment 214255

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hééé nog een op 31-8!!!! Wordt een mooie dag hihi!

6. bijtjuh16

zeker weten! nu nog hopen op mooi weer! :D

7. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Bijtjuh: Mooie jurk!

Ik heb een heel brutaal vraagje: Wat zijn jullie kwijt voor jullie jurk?

De jurk die ik in gedachte heb heeft een kaartje van 950,- maar incl stola,hoepel en innemen. Ik vind dat best veel! Want neem aan dat ik er nog speciale lingerie onder moet kopen?

8. bijtjuh16

lingerie ligt er helemaal aan wat je precies wilt. Ik heb wel een torselet gekocht (2e hands op marktplaats), om mijn vetrolletjes te verbergen. Mijn jurk kost 1300 euro. Die 950 voor jou jurk is een hele redelijke prijs hoor! ik keek altijd op de honeymoonshop. daar kan je van soortgelijke jurken een prijsopgave aanvragen.die krijg je dan in je mail.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Mijn jurk kost 777 incl. sluier en hoepel. Maar exclusief torselet (die ik daar wel ga halen €89), schoenen en vermaakkosten (vermaakkosten zijn tussen 25 en 150 euro).

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oei, volgens mij ben ik een van de weinige echt dure hier.. Heb een Pronovias, de jurk kost 1400 euro, nog 300 euro vermaakkosten omdat mn buik erin moet.. En dat is dus exclusief alles (ondergoed, sluier, hoepel enz.)

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    950 is echt een hele nette prijs! Mijn jurk is 1350 euro excl. sluier en lingerie maar incl. vermaakkosten.

Deniesje; dubbel gefeliciteerd!!

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Mijn jurk is van sincerity, en ik heb er 1000,00 voor betaald, incl torselet, hoepel en schoenen :D

Ga morgen met mijn vriendin naar de love and marriage beurs in groningen, even laatste ideetjes opdoen ;) Zin in!

Wanneer gaan jullie trouwens uitnodigingen versturen? Aangezien wij net voor de zomervakantie gaan trouwen, lijkt het ons slim om ruim van te voren t doen...zo rond maart? Of is dat te vroeg?

13. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

wij gaan 7 juli trouwen en versturen de kaarten op 1 mei. We hebben net onze mini huwelijksreis geboekt en gaan 11 juli 3 dagen naar Parijs, zijn nu aan het kijken voor onze 'gezinshuwelijksreis' in oktober, we willen naar Portugal. Iemand nog een leuk hotel in gedachten voor ons met 2 kleintjes van 3 en 1 jaar? En vanmiddag trouwringen bestellen! Zijn wel erg duur maar ook erg mooi! Mijn jurk is ook van Sincerity en is, met schoenen, torselet, hipster en kousen, € 1500,-.

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    @ Deniesje,Gefeliciteerd wat bijzonder bijna trouwen en dan ook nog eens stiekum met zn 3tjes!

@ Yara,Bij jou begint het ookal op te schieten over 3 maandjes al! Krijg je trouwens al een beetje een buikje?

@ Bijtjuh,Mooie jurk!

@ Zijzei,Ik weet nog niet wat we zullen gaan betalen voor mijn jurk (tenminste krijg het van me moeder) maar omdat hij gemaakt word zal het heel veel geld gaan schelen een nicht van mijn vriend had een prachtige jurk van een merk laten namaken en die koste uiteindelijk maar 500,-!

@ mamavanjuul,Zou de kaarten zeker optijd sturen i.v.m vakantie's ect.

@ zomerbloem, Leuk Parijs! en Portugal is ook echt super wij hadden een heel fijn appartement dichtbij het centrum en strand maar weet even niet meer hoe die heet als je wil kan ik het wel voor je opzoeken zaten veel mensen met kindjes zit ook een kinderzwembadje bij.

15. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    2,756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieve meiden, beter laat dan nooit. Maar Iedereen nog de allerbeste wensen en een liefdevol 2012. Dat wij dit jaar een prachtbruiloft mogen hebben, allemaal!

Ik heb even globaal terug te lezen.

Jootje Welkom hier en veel plezier met de voorbereidingen!! :D
    Yara nog GEFELICITEEERDD met je zwangerschap
    Wendy Jij nog van harte met je verjaardag (ookal is het wat laat;))
    Schatje Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
    Jootje Gefeliciteerd met jullie ondertrouw:D
    deniesje Wauw wat super dubbel gefeliciteerd;)!
    Bijtjuh Prachtige jurk!
    Zijzei Mijn jurk daar zit een verhaal aan. Op dit moment heb ik geen jurk meer. Maar de jurk die ik eigenlijk zou gaan dragen kostte €2250,- excl. Vermaakkosten en accessoires.
    Zomerbloem Hier ook aan het denken over een mini huwelijksreis.

uitnodigingen versturen Wij trouwen eind juli maar wil ze toch ook wel 1 mei de deur uit hebben.

hier De bruiloftsstress is hier ook terug! Zeker omdat er een heel verhaal is gebeurd met mijn jurk. Nu heb ik dus geen jurk meer. Het verhaal zal ik straks wel even kort neerzetten want nu ligt de kleine meid te jengelen.

We zijn druk bezig met het bedenken van hoe we het etentje en de receptie/feestje in elkaar gaan steken. Ons budget is beperkt omdat we niet lang van tevoren zijn gaan sparen, maar de datum wel speciaal is voor ons en dus vast staat. Wil bovendien geen duizenden euro’s uitgeven maar wel een leuke dag hebben.

We zouden eerst na het trouwen (op kasteelachtige locatie) receptie thuis hebben met taart en daarna gaan eten in een restaurant met naasten. Maar nu denken we erover om na het trouwen te gaan eten thuis (tuinfeest met buffet of BBQ) en dan met alle gasten van de ceremonie. En ’s avonds een tuinfeest met alle genodigden.
    Vakantie/huwelijksreis, we willen eigenlijk niet echt weg zonder de kleine meid. Dus denken eraan om in sept/okt een reisje te doen maar weten niet echt hoe wat en waar nog. Zijn nog aan het zoeken.
    Nu zit ik zelf te denken om na het trouwen wel een soort kleine huwelijksreis te doen iets van 3 stedentrips zat ik te denken maar dat zal al met al wel weer een kostenplaatje worden.

Kortom genoeg te doen in weinig tijd;)!!

Liefs

16. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    2,756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Is er trouwens iemand hier met ervaringen bij c'est moi in Wernhout? Kan weinig ervaringen vinden via google!

17. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Nee geen ervaring mee.

Maar wat is er met je jurk dan?

18. Within

Within Niet meer actief

Je mag me altijd een DM sturen! :p

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    @Zomerbloem: Mooie jurken zijn dat he! Ben er nog steeds helemaal verliefd op!

Zou 'em zo graag even showen he....

Ben trouwens afgelopen weekend naar de Love&Marriage beurs geweest. Nou...viel dat even tegen :$
    Heel weinig te beleven, wel modeshow gezien, dat was wel leuk.

Wie van jullie heeft trouwens ook bruidskindjes? Wij onze 2 meiden en ben nu druk aan het kijken voor jurkjes. Heb er wel 1 gezien, voor hun allebei dezelfde, maar durf nog niet te bestellen ivm maat van de jongste.

Ook beginnen de zenuwen te komen hoor....droom er zelfs over.
    Ook omdat ik een (domme)tatoo heb en een strapless jurk ;)
    Nu heb ik wel gesproken met mijn visagiste en zij zei dat ze er wel wat voor had, maar dat het wel gedurende de dag bij gewerkt moest worden. Nu twijfel ik dus weer of ik er dan bandjes voor over mijn bovenarmen bij zal laten maken....

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    @ mamavanjuul, Ons eigen kindje (dan 10/11 maanden! en ons neefje van dan 5 zijn onze bruidskindjes,En aangezien het voor ons nog 11 maanden duurt voordat we gaan trouwen wachten wij daar ook zo lang mogelijk mee.Precies wat jij zegt met de maten je weet gewoon niet hoe snel ze ineens gaan groeien.Weet je wel wat je een beetje wilt voor ze?

Wel fijn als je zo van je tattoo baalt dat je visagiste daar iets voor heeft ondanks dat het heel de dag bijgewerkt moet worden. Misschien dat je je dan wel een stuk prettiger bij voelt.

Share This Page