Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    @mamavanjuul:Waarschijnlijk gaat ze er dan een soort van pancake overheen doen, dekt erg mooi maar geeft wel redelijk af. Weet niet wat precies de locatie van je tattoo is maar als dat op het randje van je jurk is kan het gaan vlekken. Als je voor deze optie gaat laat er dan een laagje haarspray overheen sprayen, geeft het minder af en blijft langer zitten.:)

Hier net een afspraak gemaakt om in ondertrouw te gaan:D
    vanacht nog een nachtmerrie gehad over mn jurk dattie verkeerd geleverd werd:) in het blauw ipv in het rood... Dus het begint inmiddels te leven:p

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Op mijn bovenarm...dus maakt niet uit als het afgeeft! Maar wat is een pancake?

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook veel dromen en piekeren...zal er wel bij horen!

4. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    soort hele dikke foundation maar met een beetje haarlak (geen glans lak dan gaat het glimmen) blijft het langer zitten. Hoef je het minder vaak bij te werken.

5. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@mamavanjuul; showen mag altijd hoor! En anders prive.... ;)
    Ik vond Sincerity in eerste instantie helemaal niets! Was meer van Maggie Sottero, maar die jurken stonden mij helemaal niet! Zo zie je maar weer dat je uiteindelijk toch een andere jurk kiest dan wat je in je hoofd hebt zitten!

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

manlief is vanavond op
    zijn knieen gegaan !
    en ik heb Ja gezegt natuurlijk..
    maar t gevoel is echt wel
    even wennen en al de dingen die je moet regelen ! ookal duurt t nog ff..

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Behappy: Gefeliciteerd!!

8. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Behappy! Gefeliciteerd!! en vertel hoe ging het aanzoek?? Nog geen datum geprikt denk haha ;)

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hier: weer wat kleine dingen in gang gezet. Trouwkaart kan ik via een kennis regelen (werkt in drukkerij) dus scheelt weer iets in de kosten. Vandaag over de tekst nagedacht, wil ik vanuit mijn zoontje doen.
    Verder heb ik wat voorbeelden van ringkussens naar de schoonmoeder van mijn zus gestuurd die deze voor mij gaat maken, scheelt ook weer in de kosten.
    En morgen hebben we een afspraak voor de taart...spannend!

10. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Pfff ik ben van de week gebelt door onze feestlocatie...ze zijn overgekocht en gaan verbouwen en hebben daardoor mijn huwelijksdag gecanceld!!! Dit is dus gewoon de 2de keer dat we dit gezeur hebben locaties en nu zit ik dus nog maar 5 maanden voor mn bruiloft :( Ben wel een klein beetje bridezilla nu...

Dus als iemand nog een leuke locatie weet op max 1 uur rijden vanaf rotterdam.
    Laat het me weten!! Begin aardig wanhopig te worden! Heb al zeker 100 bedrijven gebelt maar alles is al bezet op 8 juni :(

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nessa: Heb je Lommerijk in Rotterdam al geprobeerd. Daar heb ik mijn diner etc. Mooie loactie aan het water.....

12. Milujem

Milujem Niet meer actief

Hallo dames,

Als het kan wil ik me hier graag aansluiten :)
    Op 29 juni gaan wij trouwen!!! Jeej!

We hebben eindelijk de locatie en alles met de gemeente geregeld (we trouwen op een aparte locatie), dus nu kunnen we de rest gaan regelen.

Maar wat een geregel is dat zeg, hoop hier een hele hoop tips te gaan krijgen te lezen!

Fijn weekend!

13. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Wat hoop ik zo dat ik mij hier binnenkort ook mag aansluiten! Wij zouden eigenlijk 07-07-2012 gaan trouwen. We hadden dan ook al een aantal dingen vast gezet.

Omdat ik zwanger werd en vervolgens dus hoogzwanger zou trouwen begonnen we met dingen afzeggen. Dit natuurlijk veel ste vroeg maar we wilde alles snel weten. En vooral weten of we aan dingen vast zaten. Ook moesten we een keuze maken wat betreft het geld: zwangerschap/huwelijk.

Helaas heb ik uiteindelijk een miskraam gehad. Met als gevolg dat ik dus nu en niet meer zwanger ben en niet meer ga trouwen. Ik zit hier dan ook heel erg mee. En kijk dagelijks naar de foto's van mijzelf in de bruidsjurk (die hadden we namelijk al).

Ik hoop zo dat ik mij binnenkort weer bij jullie mag aansluiten. Maar mijn vriend ziet het helaas niet zo zitten om nu weer te gaan sparen en alles nog te regelen:(. Ook wil hij liever het huis in orde maken voor het geval dat ik dalijk toch weer zwanger zou worden.

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Milujem,Welkom en gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk! Het is indd een heel geregel allemaal...

@ Hopelessinlove,Jeetje wat rot zeg voor jullie! Ik hoop dat je snel hier weer kan aanschuiven en vertellen dat jullie gaan trouwen en met een mooi kindje in het vooruitzicht!

15. Within

Within Niet meer actief

Wil je mijn hulp? Krijg je een gratis weddingplanner ;)

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb jurkjes gevonden voor de meisjes. Nu alleen nog even wachten ivm de maat van de jongste. Blijf ondertussen natuurlijk wel verder neuzen, maar denk wel dat dit ze worden.
    Nu alleen nog op zoek naar leuke schoentjes.....

Van de week onze locatie bellen en eea doorspreken.
    We zijn nu ook uit de kleuren en de locatie moet wel aangekleed worden.

Dit wordt waarschijnlijk het jurkje voor beide meisjes:

17. Within

Within Niet meer actief

Ooh wat een lief jurkje :D

@locaties: ik heb mijn netwerk ff gevraagd en wat tips gekregen.

18. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    @ wendy: ja heb ik gebelt is helaas al bezet :(
    @ within: alle hulp die ik hier mee kan krijgenn is welkom! Ben echt radeloos! Heb de rest namelijk allemaal al vast staan dus kan niet van mn datum af zonder veel extra kosten...En ik wil gewoon 8 juni trouwen!

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @nessy, al een locatie meid?

@jurkje, wat schattig!!!!! Waar haal je die vandaan?

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Super lief jurkje Mamavanjuul!

Nessa wat een vervelende situatie steeds met de locatie!
    Hoop dat jullie alsnog een mooie locatie vinden zal het in de gaten houden voor je zit ook wel eens op het trouwtopic van hyves en daar staat ook weleens wat tips op....
    Wil je echt alleen in Rotterdam of mag het ook iets in de buurt zijn? Heb zelf altijd in Dordrecht gewoont namelijk.

Deel Deze Pagina