Het mag ook rondom rotterdam zijn, als het maar max een uur rijden is. Heb nu 2 opties maar ben nog niet overtuigd dat er wat bij zit. We zoeken eigenlijk iets met een optie tot naar buiten kunnen als het warm is. Maar blijkbaar wil iedereen dat op 8 juni Wil dus niet in een enorm partycentrum waar naast ons nog 5 andere feesten zijn ofzo.
Hi meiden, Hier nog iemand die gaat trouwen. Wij trouwen op 10 oktober 2012 in Las Vegas. Vliegtickets en hotel zijn al geboekt. We zijn nu nog aan kapelletjes aan het uitzoeken. De jurk, pak en ringen moeten nog uitgezocht worden en dan zijn we klaar. We reizen met best wel wat vrienden en familie af en kijken er heel erg naar uit. Jullie alvast allemaal gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk. Groetjes Elvira
Kan je me een DM sturen met wat details? (aantal personen, budget, wat je er wil doen, wat voor locatie enz) Wat locaties in mijn netwerk hadden al gezegd dat ik ze even moest bellen, dus wie weet!
@within: je hebt pm Heb ondertussen het idee dat ik alle restaurants/barren/tuinen/etc van nederland gezien heb
Deze heb ik gezien bij mooie-kleertjes.nl Heb echt heel veel sites afgestruint.... Heb zelf geen witte jurk, dus dan moeten die van de meisjes ook niet spierwit zijn. Maar ja, elke kleur is weer anders dus leek het mij beter om bij hun een kleurtje te doen. @Locatie: Wat een gedoe zeg.... @Elvira: Gefeliciteerd!!!
Wat een schattig jurkje zag ik voorbij komen! Onze bruidstaart is ook geregeld!!!! Ik had een foto van een taart die ik mooi vond en die hebben we nog meer naar onze zin gemaakt. Hij lijkt een beetje op deze. Ook parelmoer gedust, komt wel een ander zwart lintje, wat meer bloemen en minder van die slierten en het worden verschillende soorten bloemen i.p.v. alleen roosjes. Krijgen jullie er een idee bij hihi???? Bekijk bijlage 216953
Elvira: Wat gaaf! Zo zouden wij ook graag trouwen, maar helaas dat laat het budget niet toe! Wendy: Mooie (idee) taart!
Wat een prachtig bruidsjurkje en een hele mooie taart! Nessa; balen zeg van de locatie. Hopelijk vind je snel iets naar je zin en die ook nog kunnen op jullie dag! Elvira; gefeliciteerd! Wat geweldig lijkt me dat om in Las Vegas te trouwen. Ik ben heel benieuwd naar jullie dag!
@ Elvira: Wat gaaf zeg... Gefeliciteerd! @ Wendy: Mooie taart hoor. Hij wordt vast alleen maar mooier! Ik zal binnenkort ook eens gaan bellen voor onze taart Hier vandaag de proefdruk voor onze trouwkaart aangevraagd. Nu hopen dat hij in het echt net zo mooi is als via de mail! Ook net de kapster wat foto's gemaild van wat ik ongeveer met mijn haar wil Zo goed als alles in inmiddels geregeld. Op wat kleine dingetjes als sierade, lingerie en gastenboek na.
Hoe gaan jullie het doen met sieraden? en waar? Vind het wel moeilijk...ik ga voor eenvoudig en simpel, aangezien er allemaal pareltjes zitten in mijn jurk en ik mijn sieraden niet wil laten afleiden...
@Nessa; misschien is De Schone Lei een optie (aan de Kralingse plas). Dit was onze 2e keus, maar alleen maar omdat we helemaal gevallen zijn voor Lommerrijk.
Sieraden: Ik heb mijn oorbellen die ik graag wil dragen bij mijn jurk, ketting erbij doe ik niet, vind ik persoonlijk te druk bij mij staan. En misschien een armband, maar dan ben ik nog niet uit.
sieraden ligt ook helemaal aan je jurk. Als je een strapless jurk met pareltjes hebt, zou je een ketting die dicht bij je hals zit kunnen proberen. Kwestie van kijken hoe het staat.
Pffff....op deze druilerige zondag zijn we weer eens in de weer gegaan met lijstjes en een rekenmachine....bankoverzicht er bij... zucht...word er simpel van zeg, wat een geregel en vooral: Wat een geld!!!
@ Sieraden,Ik ga denk ik alleen voor oorbellen en een armband. @ Kwa lijstjes en financien,Jup het is vooral heeeeel veeeel geld!
@ Sieraden: ik ga van de week mijn sieraden bestellen bij www.lemony.nu ik ga daar een tiara, armband en choker bestellen. Mijn oorbellen heb ik een paar weken geleden bij bijou brigitte gekocht.
hallo allemaal ik wil me ook aanmelden!!! wij trouwen 20 april 2012................aaaahhh ben echt aan het aftellen, eigenlijk is alles al wel geregeld, wat geven jullie aan de ceremonie meester enz?
Dames, Hebben jullie nog tips voor een mannenpak in of om Rotterdam? Mijn vriend heeft zelf een budget van max 200 euro. Ik zag bij Vögele ook wel mooie betaalbare pakken....