Trouw-topic

Discussion in 'De lounge' started by brabbel1988, Mar 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Within

Within Niet meer actief

Mijn man heeft zijn pak bij een gewone herenmodezaak gekocht, zal gewoon inderdaad eens rondkijken :) Heb je geld over, dan kan je naar de ROKA gaan :p

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

We heeft wel eens mooie pakken voor weinig.

3. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Je kunt ook eens bij C&A kijken, heeft ook mooie pakken.

4. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Leuk he, nu krijg je gelijk reclame van Roka onder dit topic ;) !! Hoe bedoel je sluipreclame ...

5. Within

Within Niet meer actief

Oh, ik krijg gewoon een advertentie voor kantoormeubelen :p

6. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Oh dat is ook handig haha!

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    En ik krijg reclame te zien van Hunkemoller hihi....sale tot 70% haha.

8. Within

Within Niet meer actief

Dat is dan wel weer handig voor de huwelijksnacht :p

9. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    idd makkelijk die 70 % korting.ben het weekend geslaagd voor mijn lingerie bij de hunkemoller!:)

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Net onze trouwkaart binnen gehad (proefkaart dus zonder tekst). Ik bestel hem via een kennis die bij een drukkerij werkt maar nu weet ik hoe hij er in het echt uitziet dus kan ik mooi de tekst verdelen......

Ook heb ik foto's van trouwkussens die wij mooi vinden doorgestuurd. Die gaat de schoonmoeder van mijn zus voor ons maken.

De 1e vind ik het mooist, de 2e hebben we niet doorgestuurd, en de 3e vindt mijn vriend mooi.

Het is iets kleins maar toch ook weer iets in gang gezet.

View attachment 217908

11. Within

Within Niet meer actief

Leuke kussentjes! Vind de 1e ook erg mooi. Wij hadden geen ringenkussentje, mijn man wilde het niet :( Dus als compromis hadden we een mooi doosje met "JA" erop die mijn broertje kwam brengen :)

12. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Ik wacht nog heel even met het kussentje totdat ik zeker weet wat mijn jurk wordt qua kleur. Dan kan ik het een beetje "matchen" zeg maar.

Ik vind ze alle 3 leuk, maar zou persoonlijk voor de 2e zijn gegaan!

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Mijn zoontje, dan 3, komt de ringen brengen en hij is al flink aan het oefenen hier met de kussens van de bank haha. En dan vind ik het wel makkelijk dat de ringen aan een strik vastzitten hihi......

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hier een betere foto van de eerste....mijn favo (mijn jurk is ivoor en de kussen dan natuurlijk ook)

View attachment 217921

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    En de laatste, die mijn vriend mooi vindt (het interesseert hem niet maar hij moest van mij iets aangeven hihi)

View attachment 217925

16. Within

Within Niet meer actief

Ze lijken wel erg op elkaar :) Er zal vast een mooie middenweg te vinden zijn! Ik vind de kussentjes van  Hip je huwelijk in zo leuk...

17. Zijzei

Zijzei Actief lid

Nov 4, 2011
    455
    0
    0
    Leuke site Within! Ik vind dat kussentje dat kan worden gepersonaliseerd eentje die ik onder favorieten ga zetten!

18. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    leuk die kussentjes...heb de link ook maar even in de bladwijzers gezet :)
    Heb eindelijk dan ook maar een afspraak gemaakt voor het passen van een trouwjurk. 9 febr. kan ik daar terecht :D

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hoe is het bij jullie? Het is een beetje stil hier.....

Misschien een rare vraag....maar laten jullie nog iets speciaals aan jezelf doen voor de bruiloft? Ik heb een soort wrat op mijn arm die ik nog wel voor die tijd wil laten weghalen, zonnebankje, mijn nagels, misschien tanden bleken, en misschien wimperverlenging maar dat ga ik binnenkort denk ik alvast een keer doen om te kijken of het mooi is (blijft een paar weken zitten)....

Share This Page