Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ja ik heb wel wat plannen voor mezelf.

* tanden bleken (al gedaan want dat doe ik als werk)
    * extensions als mn haar niet genoeg groeit.
    * wimperextensions.
    * zonnebank of spraytan.
    * nagels mooi laten doen.
    * dag van te voren met alle meiden naar de hammam.

Zo best een lijstje nu ik het zo bij elkaar zie *bloos*

O en ik ben ook nog aan het afvallen.

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé tanden bleken als werk.....in Rotterdam? Ik woon in Rotterdam.....kunnen we niet een dealtje maken hihi.

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Tijdje geleden dat ik hier ben geweest, maar de voorbereidingen hebben ook even stil gelegen ivm drukke maanden. De bruiloft komt nu in een rap tempo dichtbij, dus ook de voorbereidingen zijn in volle gang!
    Behoorlijk veel gedaan de laatste tijd:
    - Jurk uitgezocht, hoef pas een week of 4 van te voren terug ivm mijn groeiende buik
    - Afspraak gemaakt voor de accesoires (sluier, hoepel, sieraden, ondergoed)
    - Afspraak gemaakt met de fotograaf voor 's avonds om de laatste dingen door te spreken
    - Afspraak gemaakt met de trouwlocatie en de feestlocatie om de laatste details door te spreken.
    - Ondertrouw vastgelegd op 9-2-12, de dag dat we 3 jaar een relatie hebben:D
    - Stofjes en lintjes binnen om het ringkussentje te maken (doe ik zelf)
    - Lint binnen voor de enveloppendoos, maak ik zelf
    - Afspraak met de DJ staat vast
    - Afspraak voor proefkapsel staat vast
    - Afspraak voor make-up staat vast
    - Afspraak voor boeket staat vast
    - Bedankjes getuigen en ceremoniemeester zijn besteld
    - Uitnodigingen zitten al in de enveloppen, klaar om te versturen.

Dingen die nu nog moeten gebeuren:
    - Taart uitzoeken en bestellen
    - Gastenboek uitzoeken en bestellen/maken
    - Enveloppendoos en ringkussentje maken
    - Vriendin vragen of ze op de dag zelf ceremoniemeester wil zijn
    - We zitten al op dansles (al anderhalf jaar), maar willen graag wat extra lessen zodat we een mooie openingsdans hebben, dat moeten we nog plannen + muziek uitzoeken voor openingsdans.

Dat was het geloof ik wel zo'n beetje..

Ik zit wel nog met een dilemma. Wij konden maar een beperkt aantal daggasten uitnodigen ivm ons budget. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij maar 8 vrienden uit konden nodigen als daggast. Nu heb ik nog 6 andere lieve vriendinnetjes die dus niet uitgenodigd zijn als daggast. Kan ik het maken om met hun te bespreken dat vanwege het budget we ze niet als daggast uit konden nodigen, maar dat ik hen er wel heel graag bij de ceremonie bij zou willen? Dat zou dus betekenen dat ze er bij de ceremonie bij zijn, dan weer weggaan en 's avonds weer terug komen.. Het zou mij heel veel waard zijn als ze erbij zijn.. Wat zouden jullie doen?

Wat laat ik aan mezelf doen: Niet veel eigenlijk. Ik hou van puur natuur, dus ik heb ook weinig make-up. Geen lagen 'plamuur' om het zo maar even te zeggen;) Een vriendin doet mijn make-up en mijn nagels. Ook daar doe ik niets speciaals mee, gewoon mooi vijlen en een blank lakje (of parelmoer of french manicure) erop.
    Ook ga ik niet zonnebanken. Dat was eigenlijk wel de bedoeling omdat ik best bleek ben, maar ik wil het risico niet lopen dat ik last krijg van zwangerschapsmasker. Dan ben ik verder van huis;) Daarbij wordt ik heel moeilijk bruin, dus zou ik enorm veel moeten zonnebanken en dat vind ik nu niet echt gezond met een beebje in mn buik. Spraytan wil ik niet, bij mij lijkt dat super onnatuurlijk, omdat ik bleek ben van mezelf. Dus ik ga gewoon lekker als mezelf, dat vindt mijn aanstaande ook het mooist!

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik laat een moedervlek weghalen :) erger me er al een hele tijd aan en nu een mooie gelegenheid. hij zit net boven mijn oor ;)
    Verder het gebruikelijke denk ik..

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Blijven je tanden ook echt wit dan? Hoor namelijk heel vaak dat ze binnen een week weer verkleuren?

6. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ligt er een beetje aan met welke methode je het laat doen. Je hebt de goedkope methodes die werken met een hoog percentage waterstofperoxide en een uv licht. Dat droogt je tandglazuur uit en dan lijken je tanden heeeel wit net na de behandeling. Als je dan na een weekje je tandglazuur weer nat hebt dan is het echt veel donkerder en valt het resultaat dus tegen. Zelf heb ik het laten doen met een zeer laag percentage waterstofperoxide in combi met een led lamp. Waardoor je glazuur niet uitdroogt en je tanden dus ook echt gebleekt word. Heb het inmiddels bijna een jaar geleden laten doen en het is echt nog wit wit!
    Ga hier niet op internet zetten waar ik werk:) Maar het is niet in Rotterdam:p

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Ik kom ook weer even spieken hier.

Ook hier de voorbereidingen in volle gang. Vandaag weer allerlei rommeltjes gekocht (voor in de tasjes voor de kinderen (kleurtjes, puzzeltjes enz), kaars om aan te steken bij de cermonie enz).

Verder hebben we vandaag ook de proefdruk van onze trouwkaart binnen gekregen... helemaal naar wens :D

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik kom ook weer eens langs...
    Sorry ben hoogzwanger dus even ook druk met deze voorbereidingen...

Maar voor het trouwen hebben wij ook al wat geregeld...

Stadhuis en ambtenaar zijn ookal in ondertrouw geweest...
    Getuigens,cerimoniemeesters...
    Locatie voor diner en feest taart en DJ...
    Kaarten weten we wat we willen...
    Bedankjes weten we wat we willen...
    Fotograaf...
    Ringen weten we wat we willen...

Dus zijn ook al een eindje opweg....Succes iedereen met de voorbereidingen!

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mag het wel via PB? ;)

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Misschien een brutale vraag...maar wat zijn jullie kwijt aan een fotograaf?

11. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ja mag wel via pb, zit nu op de telefoon dus zal je morgen even pben.

@ fotograaf: wij betalen zoon 700 euro voor 8 uur fotografie en alle foto's op schijf.

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    350 euro, van ongeveer 10.00 uur tot 16.30 uur en incl. boek. Mijn vriendin is fotograaf....

13. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik kom hier ook even spieken.

als ik dit zo lees denk ik wat is onze trouwdag dan armmoedig wij trouwen morgen 02-02-2012 op het gemeente huis met alleen familie en mijn beste vriendin en daarna thuis. wij hebben er voor gekozen het klein te houden met alleen de mensen om ons heen die ons dierbaar zijn. we hebben alle twee een zware periode achter de rug en zijn ontzettend geholpen door deze mensen. vandaar deze keus.

ik wens iedereen hier veel plezier met de voorbereidingen en nartuurlijk een hele mooi dag

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dat is toch niet armoedig, dat is gewoon zoals jullie het willen :D
    Wij hebben ook geen fotograaf. Ja een vriend van mijn ouders en die doet het gratis. Heeft wel allerlei fotocursussen gevolgd.

Wij vieren de hele dag met zo'n 28 mensen. Bij de receptie en bij het feest zullen er wel meer aanwezig zijn.

Vrijdag ga ik bruidsjurken passen....jeeej!

Oh ja, waar ik erg blij mee ben is dat we iemand hebben "ingehuurd" om onze kinderen en die van de gasten een beetje te vermaken. Ze is een oude stagiaire van het kdv van mn oudste dochter en ze was altijd helemaal weg van haar. En ze past elke week wel op als bijbaantje (niet bij ons). En ze blijft dan van 15.30 uur tot ongeveer 23 uur. Ideaal!

15. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Ik kom op 650,- voor 5 uur en alle foto's op schijf. Ik doe iets fout zo te zien haha!

16. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Doe jij eens niet zo gek! Geen een bruiloft is armoedig! Je hebt de liefde van je leven gevonden, daar is geen geldbedrag tegenover te zetten! En ieder zijn dag is (meestal) zoals hij/zij dat willen en dat is totaal niet te vergelijken met een waarde.

Ik wens jou en je aanstaande een prachtig leven zonder zorgen en narigheid en morgen een geweldige dag met je geliefden om je heen!

17. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Nessa: Mag ik het ook op Pb, ben namelijk ook nog op zoek! Dank je wel!

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Iedereen doet het inderdaad lekker op zijn eigen manier. Heeft niets met armoedig te maken hoor. Wij zijn ook "maar" met 25 man en geven geen feest. Maar wel met deze 25 man een hele volle dag met alles erop en eraan zoals lunch, receptie, boottocht, avondvullend diner etc......

19. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij hebben ook geen fotograaf de vriend van mijn zusje maakt foto's op het gemeente huis en daarna gaan we naar voor ons een mooie en belangrijke lokatie.
    hij heeft ook foto's gemaakt van mij en mijn zusje toen onze ouders 25 jaar getrouwd waren deze zijn heel mooi geworden dus vind het wel fijn dat het een bekende is.

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Mirmir: een hele fijne dag morgen!! en niks is armzalig, als je trouwt doe je dat op de manier die jullie het meest geschikt vinden. Voor jullie is dat klein, met al je dierbaren om je heen. Heerlijk toch! :D
    lekker genieten morgen :)

fotograaf: wij zijn voor 7 uren 650 euro kwijt. maar dan hebben we er geen fotoboek bij. krijgen alles per dvd aangeleverd. Vroeg me dus af of dit wat een "normale"prijs is.

Deel Deze Pagina