Mooi hoor Nancy! Is het echt stiekem en is er niemand verder op de hoogte? Ik zou het echt niet geheim kunnen houden! We trouwen wel op dezelfde dag, alleen wij om half 10 al. We hebben inmiddels alles rond. Het is groter geworden dan in eerste instantie de bedoeling was maar het is wel goed zo We trouwen dus half 10, daarna maken we foto;s met de familie bij het gemeentehuis. Dan gan we de straat over naar het cafe/restaurant voor koffie/thee en bruidstaart. Daarna gaan wij foto's maken en als we terugkomen is het tijd voor het buffet. Om 15:00 begint de receptie(alleen voor genodigden) tot ongeveer 18:00.
@Mams136, o ja wij trouwden natuurlijk dezelfde dag! Het is ook heel moeilijk hoor, maar ik sta er eigenlijk versteld van hoe goed ik het geheim kan houden Klinkt ook hartstikke gezellig wat jullie gaan doen maar voor mij denk ik dan weer net teveel van het goede, snappie
Hey meiden, @ nancy mooie kaart...!!! Wij zouden het eerst ook in het geheim doen.. MAARRR uiteraard ik kon mn mond niet houden haha.. Nu dus met alles er op en er aan en ik vind het nog leuker zo
@Jeem, nou prima toch, het heeft allemaal z'n leuke kanten en jij kan het ook nog eens lekker van de daken schreeuwen haha ik moet me nog ff inhouden @Mams, Mwha valt mee moet ik zeggen, misschien ook omdat het gewoon met zo'n klein clubbie is En jij??
Haha idd ik ben achteraf toch wel blij dat we het zo gedaan hebben.. En toch heeft het ook nog steeds iets om het in het geheim te doen Voor jullie nog even.. Ik mag nog wachten tot september
Hey dames, Wat leuk om vanalles rondom de bruiloft met elkaar hier te kunnen bespreken Ik kom dus gezellig mee kletsen Mijn mannetje en ik trouwen 3 september dit jaar.. We kijken er enorm naar uit. Onze oudste kan niet wachten, want mama word dan een prinses zegt hij
Nu ben ik opzoek naar een site waar ik leuke betaalbare kaarten kan maken...weet iemand een goede site?
ik heb mn kaarten bij Trouwkaarten - De grootste aanbieder en drukker van uw trouwkaarten besteld, had ik met de geboortekaartjes ook al gedaan (is alemaal van a la carte) en het werkt geweldig. Kaarten zowel geboorte als de trouwkaarten zijn erg mooi geworden!!!!
gefeliciteerd met jullie voor genomen huwelijk Bekijk bijlage 69226 heb helaas alleen geen tips voor mooie goedkope kaarten voor je...
Gefeliciteerd met jullie huwelijk Je trouwt 5 dagen eerder als ik Mijn kaarten heb ik bij Kaartje2go - Echte kaarten maken met je eigen foto - Als beste getest! besteld Ik had kleine kaarten van buiten en van binnen gedrukt en was incl verzend kosten voor 30 kaarten 40 euro kwijt En ben er super blij mee
@ all: Bedankt voor de tips.. Ik ga er vanavond even naar kijken @ jeem22: Ja dat zag ik.. leuk hoor! Heeft die datum voor jullie iets speciaals of hebben jullie er zo een geprikt?
Uhm nee wij hebben er gewoon 1 geprikt in begin september Dan hebben we nog kans op lekker weer En jullie wel een speciale datum?
Nee ... eerste instantie wilde wij het op 16 augustus.. Dan zijn wij namelijk 10 jaar samen, leek ons wel leuk...maar deze dag valt dit jaar op een maandag en wij willen het graag op vrijdag vieren (ivm familie uit het buitenland en familie dat een stuk verder weg woont) Dus hebben we er ook maar een geprikt, wel rekening houdend met de lokatie van het feest. Het is namelijk een dansschool en voor een feest is het dus alleen mogelijk in vakanties anders geeft de eigennaar namelijk zelf les.
ben nu zelf ook even aan het neuzen voor leuke kaartjes.....zitten echt supermooie tussen als je internet een beetje afstruint.....
Oke ja onze feestlocatie is officieel van de scouting Maar tis een leuk zaaltje moet t een beetje aankleden maarja
Dat maakt toch niets uit, hebben wij ook nog overna zitten denken. Wij zitten zelf daar op stijldansen vandaar dat we eerst daar hebben gevraagt.. Heb er echt zo'n zin in.. Moet je nog veel regelen?