Whahaha geweldig Martin Morero! Ik wil eigenlijk een beamer met foto's tussen de ceremonie door (vind het namelijk normaal vaak zo saai) en dan gaan we na de ceremonie en toast gaan we een stukje varen dus ik had het ideeom iedereen naar de beamer te krijgen als we gaan (tis nog een verrassing) en dan het stukje van Martin en Cheryl bij dokter Rossi.... Zegt dokter Rossi tegen Martin "stap je aan boord" en dan zegt Martin tegen dokter Rossi "wat nou, gaan we varen?" Whahahahahahahaha XD leek me leuk! Bij ons zou ik willen dat het heel romantisch is met plaats voor een traantje, maar daarna veel lachen en jeugdig met veel aparte dingen zoals mijn jurk is ook heeeerlijk anders daar hou ik van. Hebben jullie nog veel te regelen?
Oehhh spannend!!! Leuk leuk leuk! En ben ik helemaal mee eens! Ik wil gewoon zo'n mooi mogelijke dag en de een heeft daar wat meer voor nodig dan de ander @Efteling, zoww dat is echt een verrassing! Gaan jullie daar dan ook elkaar het Ja-woord geven?
Jadore, zeker spannend! Ik heb nog een paar kleine dingen te regelen, maar ik heb natuurlijk al ruim 8 maanden aan voorbereiding erop zitten Blisskarin, jeetje, dat is echt een verrassing, wel erg gaaf!
Blisskarin: Wat leuk! Het is eerlijk gezegd niet mijn ding op mijn eigen dag, maar ik zou het bij een ander zijn bruiloft wel heel tof vinden om zo verrast te worden!
Ik moet zeggen dat ik als ik zo kijk, best veel traditionele dingen erin wilde hebben. Misschien doordat het zo in je gedachte, zoals je eigen prinsesje zijn op de dag, zit! Miijn jurk was ook niet wat ik in gedachte had; simpel, luchtig jurkje. In plaats daarvan heb ik toch echt een grote trouwjurk uitgekozen haha!
Nou, je hebt er ook recht op om een prinses te zijn op je eigen trouwdag. Je moet je in ieder geval als een prinses voelen. Je trouwt dan ook niet iedere dag! We gaan elkaar niet in de efteling het ja-woord geven, dat doen ze helaas niet meer. Je kunt het volgens mij wel regelen, maar dat is best een hoop gedoe. Dus we trouwens in het pitoreske Heusden-vesting. Wat leuk al die voorbereidingen he! Ik voel me altijd net zo'n blije gup als ik weer wat uit zit te zoeken
Aaah...Gooische Vrouwen rules! Wij hebben voor dat nummer gekozen omdat het zo de waarheid is " echte liefde, onverwoestbaar, zelden zeker, maar nooit gewoon" En....mijn vriend vond er zogenaamd nooit wat aan, maar zat altijd stiekem mee te kijken Mijn jurk is ook het tegenovergestelde Had verwacht heel simpel, maar is toch wel met mooie steentjes en straples!
Ik heb nog de tijd, maar ik ben er iedere dag mee bezig hihi. Het eerstvolgende op de agenda is aanstaande zaterdag trouwschoenen shoppen!
Ik wilde juist heel klein trouwen. Het liefst gratis op maandagmorgen, daarna hapje eten en klaar. Geen poespas Mijn vriend daarintegen wilde groots uitpakken met alles erop en eraan. Ik wilde een simpel jurkje vooral niet wit of ivoor.... en wat is het geworden. Een ivoren trouwjurk met een lange sleep
Ik baal wel dat het allemaal zoveel geld kost.... De fotograaf incl. fotoalbum is al ruim 1000,-- Nu wil ik er waarschijnlijk toch ook een film van laten maken.... Maar wil ik dat nu 3 uur doen..of 6 uur...of dan toch the whole deal en dan 12 uur... Iemand al een videograaf gehuurd? en voor hoeveel uur?
Ik heb wel gekeken steffie, maar wat je zegt het is enorm duur allemaal! Ik heb wel een fotograaf, boek heb ik niet genomen en ben al 650,- kwijt voor 5 uur! Ik heb een goede vriend gevraagd te filmen, liever informeel een film, dan niet toch? Ik vind het bizar wat er allemaal gevraagd wordt!
@ Zeizij: Ik ga de kaartjes uit de wensboom in plakken of inscannen in een fotoalbum van het feest. Zo heb ik de fotos en de wensen van de gasten bij elkaar, en ga ik het waarschijnlijk vaker inkijken, dan wanneer ik een los gastenboek zou hebben. @ mamavanjuul: Mijn vriend nodigt de collegas uit van zijn groepje met aanhang. En ik al mijn collegas zonder aanhang. Gaat bij beide ongeveer om 15 personen. @ Steffie: Ik had graag een videograaf gewild, maar vriendlief vond dat niks. En we vonden het ook duur. Nu laten we waarschijnlijk mijn zwager filmen (bij de cermonie) zodat we toch een klein stukje film hebben. Hier inmiddels ook weer een stukje verder. Onze trouwkaarten zijn inmiddels binnen. Nu de gastenlijst nog afmaken (daar wijzigen nog steeds dingen in ) Vandaag heb ik mijn trouwjurk gepast en is hij afgespeld. Hij hoeft alleen bij de top iets ingenomen te worden (ander kijk je zo naar binnen) en korter gemaakt te worden. En vandaag heeft mijn vriend het telefoontje gekregen dat zijn pak binnen is gekomen. Hij gaat dus ook binnenkort passen. Leuk allemaal!
Vraagje: Wij hebben een wensboom ipv receptieboek en nu wil ik daar kaartjes in de vorm van een hart in hebben. Maar ik kan ze nergens vinden en zelf ben ik niet zo crea (knip scheef haha) iemand nog ideetjes waar ik ze kan vinden??? Anders ga ik het maar bij de drukker vragen...
Melanie, bij jou schiet het ook al op! Fijn dat er zo weinig veranderd hoeft te worden aan je jurk Steffie, wij hebben ook een vriend gevraagd om te filmen, vond het anders veels te duur worden. Het is sowieso allemaal al behoorlijk prijzig geworden.. Zijzei, hmm, misschien bij een hobbyshop? Maar ik zou toch even kijken of (desnoods je vriend, of moeder ofzo) de hartjes kan knippen, lijkt me toch een stuk goedkoper. Wij laten twee canvassen afdrukken met een foto van ons vervaagd erop en daar mag iedereen met zwarte stift wat opschrijven Morgen de afspraak voor mijn proefkapsel, heb er zin in!
Dat is ook een leuk idee! Een wensboom is ook erg leuk. Ik moet me daar nog maar eens in gaan verdiepen. Gisteren hebben we de trouwkaarten binnengekregen. Wij hebben het gedaan via kaartje2go. Hele mooie kaarten voor weinig geld. (tenminste nog iets wat niet zo duur is ) We hebben trouwens besloten om geen videograaf in te huren...'t is te bizar veel geld. We gaan wel even rondvragen wie er zou willen filmen. Zal vast goed komen.
Steffie, vonden wij ook! We hebben lang nagedacht over wat we wilden. We wilden geen gastenboek, of wensboom. Vind het er hartstikke leuk uitzien, maar ik weet van mezelf dat ik daar nooit meer naar kijk. Eigenlijk wilde we een spiegel laten graveren. Dus iedereen iets op een vel laten schrijven in dit later over laten graveren op een spiegel. Helaas behoorlijk prijzig, dus nu voor de canvassen gegaan Die hangen we dan op in de hal ofzo, en dan kijken we er nog eens naar Trouwkaarten viel mij ook erg mee! Een van de weinige niet zo dure dingen Wat me uiteindelijk ook mee is gevallen, zijn alle dingen die ik bij mijn jurk nodig had. In de winkel waar ik mijn jurk gekocht heb was alleen de sluier al 300 (!) euro. Bij www.perfectdress.nl (ben daar persoonlijk langsgegaan, ze heeft nog veel meer als wat er op de site staat) was ik voor iets meer dan 300 euro klaar. En dan heb ik: - BH (torselet geen optie meer ivm zwangerschap) - Hipster - Pantykousen - Sluier - Hoepel (gehuurd) - Armband - Ketting - Oorbellen - Haarstukje Dus ik ben helemaal blij Vriend moet nu nog op zoek naar trouwschoenen, de canvassen moeten nog ontworpen en gedrukt worden en de taart moet nog besteld worden (is ijstaart, dus kan gelukkig vrij kort van te voren). Nog wel wat te doen dus, maar het einde komt in zicht
Leuk Yara! Ben erg benieuwd hoe je dag gaat lopen en naar foto's haha! Hoe is het met de zwangerschap?
Hai meiden daar ben ik ook weer even! @ Yara; ook hier het idee van canvassen oid. Waar laten jullie ze drukken? Wat wij vooral moeilijk vinden is een goede foto te vinden voor die canvassen, laten jullie er speciaal een maken of hebben jullie een foto in jullie albums/collectie? haha
Zijzei, het gaat hartstikke goed, lief dat je het vraagt! Heb eigenlijk weinig te klagen Dinsdag een pretecho gehad, alles was goed en we krijgen een kleine man! Dus helemaal blij Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het allemaal gaat lopen! Foto's volgen zeker nog Troetelbeer, tja, dat is een beetje de reden dat we ze nog niet hebben, omdat we nog geen goede foto hebben We hebben wel hele mooie foto's, maar die zijn van 2 jaar geleden, en dat vind ik niet leuk. Dus daar moet ik nog even over nadenken! Weet ook nog niet waar ik ze ga laten drukken, ben nog aan het twijfelen tussen Hema/kruidvat ofzo en de professionele fotograaf.. Lastig! Als ik eruit ben laat ik het je weten