Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Idee voor de foto; vraag bij je fotograaf of hij een trouwfoto van de reportage versneld af kan laten drukken... vaak kan dat wel.

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Within, op dezelfde dag nog?? Wij hebben van half 12 tot 2 uur fotoreportage, en 's avonds hebben we de canvassen nodig.. Halen ze dat, ook met opspannen e.d.?

3. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat lijkt mij ook wat krap, maar zou natuurlijk kunnen. Denk dat ik zelf persoonlijk die stress er niet bij wil hebben hahahah van komt die foto op tijd. Bovendien hier goede kans dat kennis van ons gaat fotograferen en onze foto´s worden niet afgedrukt maar krijgen ze digitaal aangeleverd (eigen keus).

Wij zitten nu dus met een iets ander idee maar wel ook met canvassen in gedachten

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Lees ik nou 300 euro voor een sluier?
    Jeetje zeg, ik heb mijn sluier via internet besteld, van Prioror en die was 80 euro...incl verzendkosten.

Vandaag mijn proefkapsel en make-up gehad, in 1x goed! Niet te stijf, lekker vlot! Opgestoken met veel losse krullen.

Zijn ook even aan de slag geweest met mijn tattoo, maar die krijgen we niet weg met make-up. Ze gaat nu wat navragen bij iemand die een technologie heeft, die een uur duurt. Kijken of dat wat is en anders even verder zoeken.

Moet alleen nog wat sieraden zoeken, maar weet niet wat. Denk dat ik volgende week even bij de Hema ga kijken en dan wat ga halen. 15de passen en dan kan ik even kijken wat er bij past....moeilijk hoor!

5. Within

Within Niet meer actief

Ik zal het gewoon navragen bij je fotograaf, wie weet! Gebeurd vaker dat er foto's van overdag worden afgedrukt voor de avond, als bedankkaartjes of voor een slideshow. Dus niet geschoten is altijd mis!

6. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Dure sluier!

Ik heb me toch een goede deal gemaakt (vind ik zelf haha) Een nieuwe torselet van Poirier + slip en kousenband inclusief verzendkosten voor 47.-! En ik heb het al binnen, zit helemaal goed!

Nu alleen nog schoenen en kousen en mijn outfit is ready!

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Boehoe...ben vandaag niet geslaagd voor schoenen. Ik denk dat ik ze toch maar via internet bestel.

Vraagje: Waar hebben jullie je schoenen vandaan? En wat is jullie budget hiervoor?

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendy: ik heb mijn schoenen via internet in engeland besteld. Scheelde bijna 50 euro met dezelfde schoenen in nederland. Ik heb er uiteindelijk 78 euro (incl verzenden) voor betaald. www.elegantsteps.co.uk Je moet alleen wel zeker weten dat je de goede maat besteld. Als je zou moeten retrourneren ben je je voordeel kwijt. Bij mij heeft het gelukkig goed uitgepakt.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wow wat een leuke site Melanie! Hele mooie dingen hebben ze daar.

Wendy; jammer dat je niet geslaagd bent. Ik heb een tijdje terug mijn schoenen gewoon bij van Haren gekocht, voor 20 euro ;) Ik vind de meeste trouwschoenen heel oubollig en ga daar al zeker niet zo'n prijs voor betalen.

Mamavanjuul; leuk dat het in 1 keer goed was zeg! Ik ben benieuwd ook naar de cover-up. Qua sieraden zou je ook eens bij Bijoux brigitte kunnen kijken (ik weet niet of ze die hebben bij jou in de buurt), daar hebben ze veel leuke dingen die niet te duur zijn.

Zeizij; zeker een mooie deal! Fijn is dat he :D

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
  11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Mooie schoenen! Ik vind de Perfect Olivia erg mooi!

Ik heb zelf deze:

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik had me zus gevraagd om mee te kijken en een paar schoentjes te noemen die zij ook mooi vond en die zij bij mij vond passen. Nou, dat waren echt precies dezelfde die ik had aangekruist hahahah.

Maar dan moet ik ze denk ik in 2 maten bestellen. Maar dan heb je 8 paar schoenen waarvan je er dan waarschijnlijk natuurlijk 7 terug stuurt. Is dat raar, 8 paar schoenen?

Deze zouden het dan worden;

Ivory: Helen | Brandos.nl

Perfect: Kirsten | Brandos.nl

Perfect: Georgina | Brandos.nl

Perfect: Mia | Brandos.nl

13. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik vroeg me af wat jullie zouden doen zouden jullie bruidsmeisjes dezelfde jurkjes aan trekken of 2 verschillende wel dezelfde kleur dan.

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Mmmmm....ik heb alleen mijn zoontje als bruidsjonker. Maar ik denk alletwee gewoon dezelfde.

15. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik zie dat er dames zijn met problemen over schoenen ik ben naar een marokaanse kledingwinkel geweest en daar hadden ze zulke mooie schoenen staan. Heb nou super mooie zilveren maar ze hadden allerlij kleuren.

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ben ik vandaag ook geweest. Maar het was weinig. Een kwam inderdaad ook met de tip om eventueel voor zilver te gaan omdat je dat daarna ook nog kan dragen. Maar ik ga toch eerst nog even op naar "trouw"schoenen hihi. Gewoon voor het complete plaatje in mijn hoofd hihi.

17. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik had eerst dezelfde kleur als mijn jurk (ivoor) maar toen zag ik die zilveren en heb ze allebij meegenomen en daarna de ivoor weer terug gebracht omdat die zilveren er toch beter bij paste (vond ik)

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Maart: Ik zou 2 dezelfde jurkjes doen.

@ Wendy: Van de schoenen die jij plaatst vind ik de eerste en de laatste het mooiste. Ik vind zelf (van die website) deze er gaaf (maar dat moet natuurlijk wel bij je jurk passen ;))

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik zou willen dat ik zo'n mooie hoge hakken kon dragen maar dan ben ik helemaal 2 meter lang... hahaha hadden ze mijn jurk 30 cm langer moeten bestellen ;) hahaha

20. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    @wendy ik zou voor de laatste gaan ik heb een tenen fobie haha maar ik weet niet wat voor jurk je hebt misschien zijn ze wel te flauw

Deel Deze Pagina