Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Melanie, leuukk, veel plezier!
    Hier wilden ze me eigenlijk verrassen, maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Ik ben wel hartstikke zwanger en een hele strakke planner, dus ik zou helemaal geïrriteerd zijn als er 's ochtends ineens een bups meiden voor de deur stonden en ik mee moest. Heel mijn planning in de war;) Dus hier weet ik nu ook de datum.

Gisteren mn vriendinnetje op bezoek gehad, gelukkig al wat dingen over kunnen dragen. Dingen die nu nog op de planning staan:
    - Ringkussentje maken
    - Enveloppendoos versieren
    - Foto's maken (a.s. zaterdag) voor de canvassen als receptieboek
    - Afspraak maken bij de feestlocatie om met de ceremoniemeester nog een keer alles door te lopen

De rest van de afspraken zijn gepland, ik heb er zin in!

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier schiet ook al op he Yara!

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Yara: Fijn dat ze je toch de datum verteld hebben dan. :D Ik houd er zelf ook niet van, als ik niet weet waar ik aan toe ben. Het liefst zou ik ook al helemaal weten wat we die dag gaan doen. Maar dat wordt hem helaas niet hahaha...

Ik heb van het weekend trouwens ook de kaartjes voor onze wensboom zitten maken. Overal lintjes aan gemaakt zodat ze opgehangen kunnen worden. Dat is nu klaar. Misschien dat ik straks vast aan de bedankjes ga beginnen. Dat is ook nog wel een werkje...

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    mamavanjuul, zeker, vandaag nog precies een maand!

Melanie, haha dat kan ik gelukkig wel goed loslaten, ik heb hele lieve vriendinnen, dus ik heb er alle vertrouwen dat we wel echt iets leuks gaan doen. Maar die datum moest en zou ik weten:p
    Leuk, al zo druk bezig! Fijn dat de wensboomkaartjes nu af zijn:) Wat ging je ook alweer voor bedankjes maken?

Wij hebben gekozen om geen bedankjes te doen..

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Yara, ja, komt zeker dichterbij!

Hehe, wat wij nog moeten doen:
    -trouwkaarten uitzoeken, bestellen, tekst bedenken en drukken (doen dat waarschijnlijk zelf)
    - kleding regelen (gaan kleding bestellen in China, geen zin om kapitalen aan kleding uit te geven :p)
    - eten/drinken regelen (buffet/BBQ, regelen bij de slager)
    - versiersels bedenken voor de 'locatie' (bij mijn ouders in de tuin)
    - trouwringen bestellen

Wat we al wel hebben gedaan:
    trouwauto geregeld (knalpaarse Mini - zo'n oude - van vrienden)
    ondertrouw geregeld
    taart maak ik zelf

Bedankjes doen we niet aan, fotograaf vind ik eigenlijk veel te duur, dus wil mijn zus in ieder geval vragen of ze een 'reportage' wil maken, of misschien mijn oom of een nichtje.

Tja, tegen die tijd ben ik bijna 30 weken zwanger, dus zit dan ook niet echt te wachten op een feest tot in de kleine uurtjes. Bovendien zijn we met 28-30 mensen, dus ja..

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ooh mijn trouwjurk hangt gewoon voor mijn neus :D
    Hij is nog zo mooi!!!

Schoenen en sluier erbij...zucht!

Morgen weer passen!

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Saz, groot gelijk! Ik ben 23 weken zwanger als ik trouw, maar wij hebben wel een feest, tot 1 uur;) Wel leuk dat je het op deze manier doet! Wij hebben hele grote families en vrienden die veel voor ons betekenen, dus toch maar op deze manier gedaan:)
    Jeetje, over 10 weken al dus bij jou! Schiet lekker op! Wel fijn dat je dan niet zoveel meer hoeft te regelen:)

Mamavanjuul, heb jij je trouwjurk thuis dan? Wel gaaf hoor! Ik morgen ook passen;) Voor het eerst alles bij elkaar aan, dus jurk, schoenen, sluier, sieraden enz:p

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hij heeft al die tijd bij mijn schoonzusje gehangen en net is ie opgehaald door mijn vriend, hahaha!
    Morgen pas afspraak en mijn schoonzus gaat niet mee.
    Mijn vriend heeft de jurk niet gezien, want die zit in een roze bodybag ;)

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    oooeeehhhhh, mijn schoenen worden vanmiddag geleverd. Ik hoop zo dat er een goede bij zit. Ik heb er 1 in maat 37 en 38 en 1 alleen in maat 38 (ze hadden bij heel veel mijn maat niet)

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ohh op die manier! Ik weet eigenlijk niet hoe dat bij mij gaat. Ik heb morgen de eerste pas, dus dan moet hij nog helemaal vermaakt worden (ivm mijn buik), en dan een week van te voren de tweede pas, dus denk dat ik m dan pas meekrijg.
    Haha wel goed dat hij in een bodybag zat;)

Spannend Wendy! Ik dacht dat jij veel meer schoenen zou bestellen, maar ze hadden dus niet veel in je maat, jammer! Hoop dat er wat voor je bij zit.

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik denk dat ie 1 of 2 maten moet worden ingenomen, vind het wel spannend hoor! En ik was even vergeten hoe lang de sleep was...wat mooi! Hahaha! Ben helemaal hyper zeg!!!

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ze zijn binnen!!! En volgens mij hebben we een winnaar!!!! Mijn zus komt zo en ik wil haar mening ook nog ff maar ik ben er al uit hoor. Ik zal er straks een foto van maken als ik ze aan heb....joepie!!!

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    :D:D

14. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mamavanjuul, snap ik!:D Ik ben ook zooo benieuwd morgen!

Wendy, jeeeej, super dat je je schoenen hebt! Ben benieuwd!

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
  16. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Mooi schoentje! Bij welke site ben je geslaagd?

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Brandos.nl :D. Hij was 69 euro, mooi prijsje toch?

18. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Super! Ik ben nog steeds op zoek haha

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendy: Mooie schoenen hoor! Ben jaloers op de hoogte van je hak ;)

@ Yara: Ik heb als bedankje een theeglas met een theezakje en een reepje merci in een tasje (in onze kleur) en een kaartje eraan: Bedankt! Kom nog eens op de thee! Alle losse onderdelen heb ik in huis, maar moet dus nog in elkaar gezet worden :D

Hier weer een leuke week. Mijn vriend heeft gisteren zijn maatpak opgehaald, en is er helemaal blij mee. Was toch even afwachten aangezien hij het vanuit kleine stalen stof heeft moeten uitkiezen, maar het heeft dus helemaal goed uitgepakt :D Ben heel nieuwsgierig.

Verder hebben we gisterenavond de bloemen besproken :D Ik krijg een boeket met pioenrozen en gewone rozen (in verschillende kleuren roze). Vriendlief krijgt een fuchsiaroze corsage in dezelfde stijl als het boeket. We hebben een heel mooi autostuk besteld in dezelfde stijl als het boeket (3 bollen (1 grote en 2 kleine) die aan elkaar verbonden zijn). En voor de daggasten hebben we witte orchideen met een roze hartje als corsage. Heel mooi (vind ik).

Morgenavond hebben we een afspraak op de feestlokatie om nog wat dingen te bespreken.

Deel Deze Pagina