We hebben toch een videograaf gehuurd die de hele dag komt filmen. Ik wilde het al heel erg graag maar vond de prijzen te bizar voor woorden. Nu adverteerde de desbetreffende videograaf met last minute prijzen en die waren een stuk vriendelijker..wat zeg ik..een heeeeel stuk vriendelijker. We starten vanaf een uur of 12:00 met filmen tot rond een uur of 22:00. Dat is het eerste plan, misschien besluiten we later nog dat het eerder of later moet, maar dat is nog niet zeker. Ik ben zo blij... vooral ook omdat onze beide ouders er nog zijn (beginnen op leeftijd te raken) Lijkt me zo gaaf om de dag nog een keer te kunnen beleven. Ben er helemaal vol van
Ik heb de vervelendste aanstaande man die er maar bestaat heb ik na weet ik veel hoeveel uur een prachtig bruidsmeisjes jurkje gemaakt zegt mijn vriend nou dat ziet er niet uit het lijkt wel voor de carnaval met dat roze of vind jij het wel mooi. Ben zo boos sorry moest het even kwijt
auch! Ja, misschien volgende keer even overleggen wat je ideeen zijn? Maar dat had subtieler gemogen idd!
Tja, mannen.....en toch trouwen we ermee wahaha. Update hier: Afgelopen vrijdag 1e pas van mijn bruidsjurk gehad. Bruidsschoenen en torselet ook geslaagd. Aanstaande woensdag heb ik een bruidsmake-up party.
Wendy wat leuk! Hier de kapper geregeld, proef en dag zelf. Make up doe ik zelf. En nagels natuurlijk! Ook de kleine dingen zoals versieringen, aankleding feest en ceremonie nu geregeld. Dit weekend op pad voor een pak en dan kan ik daarna voor de kinderen op pad. Nu afspraak maken met de babs, niet onbelangrijk... Gaat wel spannend worden nu! Yara: Jij bent bijna aan de beurt, hoe gaat het??
Hey meiden! Jaaa, het is bijna zover! Wordt er wel echt heel zenuwachtig van! Ik weet heel goed dat ik alles goed geregeld heb, maar toch blijf ik de hele tijd malen of ik niets vergeten ben. Ik hoop dat ik het op de dag zelf allemaal los kan laten en gewoon lekker kan genieten De laatste dingen staan nu echt voor de deur. Vrijdag de ringen opgehaald, donderdag nog wat boodschapjes doen, de taart ophalen, mn jurk ophalen, mn sluier ophalen en dan zijn we er klaar voor.. Jeetje.
Spannend! Maar wat je zegt, probeer het los te laten anders geniet je er helemaal niet optimaal van. Jeetje, bijna... Ik leef helemaal met je mee haha!
Haha wat lief! Pff, ik droom nu ook al twee nachten over de bruiloft en alles wat er mis kan gaan Maar goed, komt goed
hi allemaal leuk dat jullie allemaal gaan trouwen. wij gaan ook trouwen en wel op 12 juli 2012. ik heb alleen een vraagje. we zijn druk bezig met de uitnodigingen maar we willen een nog kaart sturen aan mensen die niet zijn uitgenodigd voor de dag maar wel kennis willen geven van het voorgenomen huwelijk. maar we weten niet hoe we het op de kaart zullen zetten. hebben jullie ideetjes? xxx
omdat ik ze wel zelf op de hoogte wil stellen dat we gaan trouwen en ze wonen aan de andere kant van nederland en vind het onzinnig als ze 3 uur rijden voor 2 a 3 uurtjes ceremonie + receptie
ik loop even vast op de kaarten... hoe doen jullie dat? sturen jullie de daggasten en avondgasten dezelfde kaart, of laten jullie 2 verschillende kaarten drukken (dus 1 voor degenen die de hele dag zijn uitgenodigd en ik voor degenen die voor het avondfeest zijn uitgenodigd)
Tricia, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Over je vraag, ik zou de mensen die niet uitgenodigd zijn ook geen kaart sturen eerlijk gezegd.. Maar ik begrijp dat je die mensen dus eigenlijk wel wil uitnodigen, maar je vindt het sneu als ze op en neer moeten rijden.. Dan zou ik ze dus gewoon een uitnodiging sturen en laat je de keuze aan hen of ze op en neer willen rijden ja of nee. Jootje, wij hebben gewoon 1 uitnodiging laten drukken, maar hebben voor de daggasten een apart inlegvel gemaakt wat we dus in de kaart gestoken hebben. Op onze kaart stond waar en wanneer we elkaar ons jawoord geven, waar en hoelaat het feest is en wanneer ze verwacht worden. Op het inlegvel hebben we gezet dat we de hele dag graag met hen zouden willen delen en dat ze vanaf ... uur welkom zijn bij ons thuis.
Yara: Ok tnx, klinkt ook wel logisch. Denk dat ik daar ook maar voor ga! Mijn zus heeft in die tijd toen we 2 aparte kaarten laten drukken....
Tricia: ik zou niet genodigde mensen zeker geen kaart sturen...tenminste ik zou het zelf niet leuk vinden een kaart te krijgen voor een feest waar ik eigenlijk niet bij aanwezig mag zijn....
Wij hebben 2 verschillende laten drukken...1 meer ter kennisgeving en een uitnodiging voor de receptie en 1 ter kennisgeving, uitnodiging voor de receptie én buffet.
Jootje, graag gedaan Je kunt ook prima twee aparte kaarten laten drukken, maar ik vond dat te veel moeite En omdat we ze via internet gemaakt hebben en je per zoveel kaarten moest bestellen, gewoon maar 1 kaart gemaakt en het inlegvel gewoon zelf gemaakt en afgedrukt Tricia, ben het ook wel met Jootje eens dat ik het niet zo leuk zou vinden een kaart te krijgen voor een huwelijk waar ik niet op uitgenodigd wordt..
Tricia: Wij hebben alleen de mensen die we uitnodigen een kaart gestuurd. De mensen die we niet verwachten, hebben we toch ook een kaart gestuurd, dan kunnen ze nooit zeggen dat we ze niks hebben laten weten. Daggasten: Wij hebben gewoon 1 kaart laten bedrukken en bij de daggasten een extra klein kaartje gedaan waarop stond dat we ze graag uitnodigen om de hele dag met ons te vieren. Op de gewone kaart staat wel de ceremonie, maar dat ze uitgenodigd worden voor het feest.
Wij laten 2 kaarten drukken, gaat via internet, makkelijk om te doen. Mensen waarvan we niet willen dat ze komen, krijgen geen uitnodiging. Ik denk dat het ook verwarring schept als je wel een kaartje/uitnodiging stuurt maar eigenlijk wil je ze er niet bij hebben. Zo zou het dus kunnen dat ze wel opeens voor je neus staan... Hier liggen momenteel de voorbereidingen even stil. Mijn oma is afgelopen vrijdag overleden na een kort ziekbed. Ben erg verdrietig van en het besef dat ze niet op onze trouwdag is, doet ontzettend pijn. Er gaan wat dingetjes mee in de kist die betrekking hebben op de bruiloft en voor haar gemaakt zijn. Donderdag is de crematie en volgende week gaan we weer verder met de trouwdag.