ღ~Lijst van trouwdata~ღ~ Naam~~Leeftijd~~Ondertrouw~~Trouwdatum mamavanjuul ~~29~~29-09-2011~~06-07-2012 Zomerbloem ~~27~~07-05-2012~~07-07-2012 Troetel ~~20~~16-08-2011~~24-07-2012 00Wendy00~~30~~19-12-2011~~31-08-2012 Jootje24~~29~~11-01-2012~~31-08-2012 Manuela79 ~~33~~25-05-2012~~01-09-2012 Mamootje ~~22~~15-11-2011~~14-09-2012 Kaatje87~~25~~10-02-2012~~21-09-2012 HuiBooBee ~~23~~10-04-2012~~08-10-2012 Char1983 ~~28~~15-12-2012~~14-12-2012 ~ღ~Getrouwd~ღ~ Naam~~Leeftijd~~Getrouwd MMarianne~~39~~28-09-2011 lovepeet ~~ 21~~10-11-2011 daffyduck ~~ 35~~20-11-2011 (wedding vow renuwal) Naomi1971 ~~ 39~~19-07-2011~~09-12-2011 Moontje~~ 31~~ ~~06-02-2012 Yara89 ~~ 22~~waarschijnlijk 09-02-2012~~13-04-2012 Sanais ~~ 28~~nog niet bekend~~16-05-2012 naadje53 ~~23~~nog onbekend~~ 0-06-2012 Melanie86 ~~ 25 ~~ 19-12-2012 ~~ 01-06-2012 Krulliewullie ~~ 30~~09-06-2011~~01-06-2012 Nessa88 ~~22~~14-2-2012~~08-06-2012 Heb mezelf er ook ff tussen gezet
Wow Ik ben eerst volgende op de lijst We zijn er bijna klaar voor...moet alleen nog kousen hebben en een ringetje voor de meisjes...
Inmiddels hebben wij de foto's van de fotograaf gekregen... ik had nog beloofd daar nog wat van te plaatsen Helaas kan ik de mooiste foto's hier niet uploaden omdat die te groot zijn...
Hoi! Ben ik dan!! Wij hebben een schitterende dag gehad!! Het weer was geweldig en de dag is helemaal verlopen zoals wij in gedachten hadden, beter kon eigenlijk niet! Ik voelde me echt lekker die dag, alleen maar mensen om je heen die echt om jullie geven, de liefde spatte er bij ons af, de trouwlocatie was mooi en de feestlocatie was super, bediening was top en heel lief en eten en drankjes verrukkelijk. Alleen bij het eten werd ik even niet lekker, het werd me even te veel, de spanning kwam er ineen even uit. Dus na een paar traantjes en frisse lucht kon ik de hele avond weer verder. Wat een heel mooi moment is geweest ( ik heb het zelf niet gezien ), mijn oma is begin april overleden, helaas heeft ze het niet meer mee mogen maken, mijn man kwam mij ophalen en terwijl ik de deur open doe en naar buiten stap, vliegt er een witte vlinder langs en blijft even bij mij ronddwarrelen om daarna weg te vliegen. Waarschijnlijk mijn oma om te laten weten dat ze er bij was! Nog wat foto`s!!
En nog een foto van mijn achterkant. Fotoboek en foto`s van fotograaf is pas begin september klaar, dus moet nog even geduld hebben!! Maar het is alle zenuwen, stress en tranen meer dan waard geweest!
Wauw! Wat een mooie foto's! En wat een mooi verhaal van de vlinder Altijd bijzonder dat soort momenten! Wij zijn inmiddels ook weer een week getrouwd, hihi! Zal zo het verhaal even neerzetten
De avond van te voren ben ik samen met onze dochters naar mijn ouders gegaan, waar we allemaal bleven slapen. Ook mijn broertje en szus, hebben heerlijk zitten kletsen en biertjes gedronken (zenuwen ). Ik sliep bij onze jongste op de kamer, maar had dat achter af gezien beter niet kunnen doen, want ik schrok wakker bij elk geluidje van haar. Maar goed, denk ik dat zo'n 4 uurtjes heb geslapen. Toen ik wakker werd om 7.15 meteen buienradar bekeken en helaas....het zag er erg slecht uit! 90% kans op neerslag tussen 12-16 uur in het noorden. Maar goed, na de nodige koffie stond de kapster om 8.15 op de stoep en hebben we lekker rustig aan gedaan. Mijn beste vriendin kwam om 9.15 en heeft mijn moeder nog geholpen met alvast broodjes smeren e.d. Om 10.30 was ik helemaal klaar (jeetje, wat een make up zeg!!!) en zei de kapster: ZO, dan zal ik nu even laten zien hoe je sluier vast moet. SLuier? waar is die eigenlijk? Wij alles afzoeken, maar de sluier zat niet bij mijn spullen. Aanstaande gebeld en die thuis alles afgezocht, mijn s-ouders gebeld of ze daar lagen. Helaas....Aanstaande nog een keer gezocht en ja hoor...achter het gordijn gevallen. Dus mijn broer snel de sluier opgehaald. Ik ondertussen met mijn moeder naar boven om in de jurk gehesen te worden...dat was ook een karweitje zeg! Jeutje! Ondertussen was de fotograaf er ook al gearriveerd en druk bezig met foto's maken. Nou ja, toen de oudste aankleden e.d., de jongste was helemaal van haar apropos, dus die hebben we gewoon lekker laten rond lopen in haar romper. Het zou toch nog even duren voordat we weg gingen. Om 11.45 kwam mijn aanstaande met zijn vrienden, ouders en broer + aanhang aan. We hebben om 12.30 een beste bui gehad en daarna werd het iets koeler en kwam de zon door! We hebben met iedereen lekker gegeten bij mijn ouders en om 12.45 is iedereen, behalve wij, naar de locatie gegaan. Wij zijn om 13.15 vertrokken, zodat wij aan kwamen rijden terwijl iedereen er al was. En omdat het droog was, zijn ze buiten in de muziek koepel getrouwd. Was dus echt super romantisch...terwijl de muziek speelde kwamen wij aan rijden! Was wel een emo momentje hoor...! Toen de ceremonie en die was echt geweldig! Leuke teksten door de ambtenaar, gelachen om de jongste die haar schoentjes uit trok en die bij papa kwam brengen en vervolgens even ging zitten op de grond, de oudste die de ringen kwam brengen en vervolgens door papa haar eigen ringetje om kreeg! Veel gelachen en veel traantjes gelaten Daarna door de ere haag gelopen richting terras. Muziek koepel en terras worden door elkaar gescheiden door een grote vijver met een fontein er in. Het terras was gezellig opgemaakt en daar kregen we allemaal een lekker glas champagne en hebben we getoost. Daarna met de meisjes foto's gemaakt en hebben mijn schoonouders ze mee genomen om even bij te komen en te slapen. Wij hebben daarna nog foto's gemaakt en ons toen weer bij de gasten gevoegd. Om 17 uur kwamen mijn schoonouders weer terug met de meisjes en zijn we met z'n allen gaat eten. Eten was echt super geregeld en heerlijk! Rond 20 uur waren we klaar met eten en zijn we weer met het hele gezelschap op het terras gaan zitten. Familie nog een leuk lied gezongen en mijn broertje had nog een hele mooie emotionele speech gehouden. Om 21.30 zijn de kindjes met opa&oma mee gegaan naar huis en wij om 23 uur naar ons poepie lux hotel! Daar wist ik niet hoe snel die jurk uit moest (warm & nodig plassen ) en hebben we samen nog een wijn champagne gedronken om daarna te verdwalen in een kingsize bed Volgende ochtend werden de kindjes om 10 uur gebracht en hebben we lekker in het bubbelbad gezeten... En toen...weer over op de orde van de dag! Gaat veel te snel voorbij!!!
Wij hebben ook nog alleen maar foto's die met telefoon zijn gemaakt. Moeten nog een paar weekjes wachten op de "echte". Maar wel een paar: Onze locatie:
Linkboven is dan de koepel waar we in zijn getrouwd, in het midden de fontein. Beneden sta ik en de foto is gemaakt van het terras waar we eigenlijk de hele dag hebben vertoefd En natuurlijk een foto van de jurk Wel een beetje donker, maar zal zo even duidelijkere foto's plaatsen
@mamavanjuul; dank je wel! Mooi verhaal van jullie! Zie alleen nog foto`s van jullie auto en de koepel, maar nog geen jurk...
Ik heb een hele leuke serie foto's, gemaakt met de telefoon. Moest achter onze jongste dochter aanlopen en participeren op wat zij deed. Zij liet zich -natuurlijk- niet vertellen wat ze moest doen, maar ze had wel op dat moment het juichen ontdekt en dat leverde hele leuke foto's op:
En dan de laatste keer spammen En de laatste foto: Het luisteren naar de speech van mijn broertje...was nogal...emotioneel
@Zomerbloem & Melanie; Gaat snel voorbij he...veel te snel! Zou het zo weer doen, hahaha! Heerlijke dag! Hebben jullie de naam van jullie man aangenomen? Ik wel, maar moet er wel ontzettend aan wennen! Gebruik hem ook nog niet echt