Wij hebben 14 maanden er naar toe geleefd en in eens is het voorbij! Nu alweer 8 dagen geleden... Ik zou het ook zo weer doen, gewoon alles weer opnieuw beleven, de kriebels enzo... Alleen de zenuwen mogen wegblijven.. hahahahaha.... Ik heb ook de naam van mijn man aangenomen, moet ook nog erg wennen. Moest gister een handtekening ergens onder zetten, met nieuwe naam dus, raar hoor!!
Ik heb mijn handtekening niet aangepast...moet dat dan? Haha! Nou inderdaad, zonder de zenuwen! Maar echt geweldig om een keer mee te maken zeg...wat een mooie dag was het!
GEFELICITEERD DAMES! Wat leuk om alles te lezen en de mooie foto's te bekijken! Prachtig!! Pfff ik kan niet wachten tot wij mogen... ben nu al op van de zenuwen en dan moeten we nog wachten tot 7 september!
Wat een mooie verhalen en foto's! Ik heb inderdaad ook de naam van mijn man aangenomen en het begint al te wennen. Moet wel nog diep nadenken als mijn naar gevraagd wordt hahaha... en handtekening wil ik ook aanpassen (nog niet gedaan) maar ik weet niet precies of dat zomaar mag. Aangezien overal mijn oude handtekening bekend is. Kun je die dan zomaar wijzigen?!
Jaaa ik mag me ook melden in dit topic! Afgelopen donderdag heeft mijn vriend (of nee, ik moet nu 'verloofde' zeggen ) me ten huwelijk gevraagd in het kasteel van Doornroosje in de Efteling, en het plan is om volgend jaar in augustus te trouwen, als alle omstandigheden het toelaten! Nu zijn we natuurlijk al aan het dromen en fantaseren, en ik weet van vrijwel alles hoe ik het hebben wil, alleen ik vind het vinden van een goede locatie echt een ramp. Ik wil dolgraag een buiten-bruiloft, maar dat moet het weer wel toelaten natuurlijk. Een mooie tuin is dus fijn, maar het moet er binnen ook mooi uitzien. Veel wit, het liefst met tule en rotan-harten, die stijl. Snappen jullie wat ik bedoel? Nu heb ik deze locatie gevonden; De Brasserij - trouwen op locatie Echt precies wat ik wil! Maar die prijzen! Misschien heel naief van mij, maar is het niet mogelijk om ergens een tuin/zaal af te huren, en dan de rest zelf te verzorgen? Ik wil helemaal geen strak-in-pak-barmannetjes en opgestoken-haar-serveerstertjes die iedereen van coca cola en heineken bier voorzien. Ik regel daar het liefst gewoon zelf iemand voor, iemand die achter de bar staat (of een tafel, whatever), waar mensen om iets te drinken kunnen vragen en waar diegene dan glazen volschenkt met cola die we zelf bij de Lidl hebben gekocht, bij wijze van Bruidstaart? Wil ik zelf regelen! Diner? Geen varkenshaas met champignonsaus en een glas wijn, maar gewoon patat met kip en een glas cola (alweer, bij wijze van ). Ik hou helemáál niet van dat georganiseerde en die 'zo hoort het'-manier. Is dit uberhaupt ergens mogelijk? Of is, als ik dit wil, onze enige optie om een kale zaal af te huren waar we vervolgens ook zelf de inrichting, verlichting en geluidinstallatie moeten verzorgen? Ik heb er helemaal geen verstand van, ik weet alleen dat ik op internet een heleboel héle dure dingen kan vinden, waar we eigenlijk het geld niet voor hebben en wat ook niet in mijn droombeeld past! Misschien kunnen jullie me helpen! Tips voor mooie, leuke locaties in de stijl die ik hierboven omschreef zijn natuurlijk ook welkom! Maakt niet uit waar in NL!
Gefeliciteerd Shadixx!! Mooie locatie inderdaad maar ik ben bang dat je zoiets niet voor elkaar krijgt bij een restaurant oid. Die locaties moeten ook erop verdienen en dat doen ze juist door de dranken/arrangementen. Verkijk je er niet op hoor, zo'n bruiloft kost heeeel veel geld, ook als je het niet eens zo gek doet. Ken je niet iemand met een hele mooie grote tuin oid waar je je bruiloft kan houden?
He dames! Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest,En zie dat er al een aantal getrouwd zijn! Alsnog gefeliciteerd! En voor de aankomende bruidjes ook gefeliciteerd natuurlijk! Hoe is het met de voorbereidingen? Ik ben erg druk geweest met onze nu inmiddels 6 maanden zoontje en met de huwelijksvoorbereidingen natuurlijk,Gaat nu ineens wel snel nog 4 maanden!
Hallo ik ben het topic niet doorgegaan dus misschien is het een dubbele tip. Maar zeker als je een kleuthema hebt is defeesttafel.nl een super site! En wij zijn vorig jaar zomer getrouwd met zeikweer. Ons thema was paars. Heb ik 21 paarse plus besteld voor alle vrouwen en de bruidengom. Dat maakte onze dag extra af. Singing in de rain foto's gemaakt en de halve stad had het over die bruiloft met paarse plu's. De site weet ik niet meer, maar het was een soort groothandel in het oosten van het land. Aanschaf was in ieder geval goedkoper dan huren.
Wij gaan 28 juni 2013 trouwen. We zijn dan 12 jaar samen en 7 jaar verloofd. We vonden dat ondanks dat we Samenlevingscontract hebben het toch leuk om alsnog te trouwen. Ons kinderwens is vervult en hebben nu een prachtig bruidsmeisje en jongen . Ondanks dat het nog even duurt heb ik mijn droomjurk woensdag al gekocht tijdens een outlet. Was meenemen of wachten op een nieuwe outlet met de kans dat ik deze jurk of een mooiere niet zou vinden. Zocht er een met sleepje maar ook pracktisch met feest Savonds in de kroeg/zaal. Ook schoenen heb ik al en wil nu dolgraag voor de kinderen gaan shoppe. Ik vind de voorbereidingen super
Brrr ik begin toch wel de zenuwen te krijgen.... Over 3 weken geven wij elkaar het Ja-woord!!!! Arrggghhhhh
mag ik mee schrijvenook al is het rustig haha wij trouwen 12 oktober om 12 uur en heb nu al de zenuwen heb de jurk al de proefdruk van de kaarten kan ik maandag zien en de enveloppen kan ik dan mee nemenwij vieren het thuis in een klein gezelschap en gaan lekker gourmetten met zijn allen en natuurlijk een feestje bouwen
Wij trouwen volgend jaar zomer, we zijn dan 3 jaar samen en hopen óf net een kindje te hebben of in verwachting te zijn.
Wat leuk Priscilla! Wij trouwen 2 dagen eerder, 10 oktober. Gelukkig is alles al geregeld, 25 augustus de laatste pas van mijn jurk en ik moet nog schoenen, kan de juiste maar niet vinden.
Wij trouwen volgende maand, 21 September.. Nog minder dan 6 weken!! Gaat nu wel erg snel! Moeten alleen de bloemen en de bedankjes nog regelen! 4 September laatste pas van mn jurk, als het dan goed is mag ik de jurk mee
Mijn jurkt hangt al . Meegenomen bij een outlett en is alleen wat te groot. Ben ondertussen nog steeds aan het afvallen dus wacht nog even mee op maar laten maken. Kan ook zo weer aankomen en dan zit hij prima. Was mijn droomjurk en kon hem Niet laten hangen. sincerity bridal 3601. Schoenen en ringkussen is er ook al net als trouw locatie. Feestzaal op het oog en gaan binnenkort op gesprek wat de kosten zijn
Ik vind t zo leuk om mijn opgestarte topic nog steeds te zien in de lounge! Echt grappig! Ik was begin deze maand al weer 2 jaar getrouwd! Wat gaat toch snel zeg! Iedereen nog veel plezier met de voorbereidingen! Veel geluk en liefde in de toekomst met jullie partner en kids! Xxx
Hier nog precies een week. Spannend! De afgelopen week heel wat leuke dingen geregeld zoals een grote lichtgevende hartboog voor in de voortuin, wenspunt met zelfontworpen wenskaarten (wij wilden iets anders dan een standaard gastenbroek), boeket, grote ivoren hart paraplu, en spullen voor mijn bedankjes die ik zelf ga maken (dienblad met theelichthouder, mok, koffie, thee, caramelblokjes, chocolade hartjedragees en merci). Manuela: Helaas zit het ons volgens mij niet mee met het weer .