Wij zijn vorig jaar getrouwd en wij kwamen van de week er achter dat we echt nog een zooi witte, roze en rode ballonnen over hebben, iemand interesse? Hoef er niks voor!
Gefeliciteerd voor de pas getrouwde stellen!!! Mooie foto's hoor!! Wij mogen over 3 dagen.. vrijdag dus pffffff ben stik nerveus hahahaha slaat nergens op maar toch. Ben als de doods dat ik ziek word op ons trouwen ofzo... ( heb migraine vandaar)
Spannend Channie snap dat je de zenuwen hebt hoor! Micchan,hebben jullie lekker alle tijd om te plannen en te regelen lekker toch? Bij ons gaat het nu toch ineens wel snel maar hebben bijna alles geregelt!
Spannend Channie! Maar komt helemaal goed. @Micchan nog genoeg tijd om alles op je gemakje te kunnen regelen. @Char1983 de tijd vliegt voorbij. voor je het weet stappen jullie in het huwelijksbootje. Zelf ben ik 11 mei 2012 getrouwd maar als ik 1 dag mocht over doen zou het zeker weten die dag zijn.!
Vorig jaar was ik nog actief in deze topic, 28-09 zijn we alweer een jaar getrouwd...tied vliegt. Kwam zomaar weer even gluren en zie weer wat mooie paren voorbij komen. Gefeliciteerd en voor wie nog mogen veel voorpret gewenst, geniet ervan!
Spannend Channie. De weersvooruitzichten zijn prima zover ik zie. Alvast een hele mooie dag toegewenst.
Vandaag mijn laatste pas gehad! En mn jurk zat goed! Mocht hem meteen meenemen! En heb hem uit veiligheid maar meteen bij mijn ouders neergehangen zodat vriendlief niet ff stiekem een kijkje kan nemen
Vind je 't zelf niet moeilijk Kaatje? Ik had 'm ook maar bij mams op zolder gehangen maar dat was niet omdat hij nieuwsgierig was, eerder omdat ik niets een verrassing kan houden. Had daar echt moeite mee! Uiteindelijk wel gelukt gelukkig.
Wat leuk kaatje dat hij al helemaal klaar hangt bij je moeder! Enne precies wat Tempus zegt ik zou het ook erg moeilijk vinden hoor zou hem steeds willen aantrekken en al aan iedereen willen laten zien!
Haha nou ik denk dat het juist goed is dat mn jurk daar hangt.. Anders liet ik hem idd aan iedereen zien Morgen mn proefkapsel en make-up! Nog 2 weken! Tijd gaat nu erg snel!
Wij zijn getrouwd en het was een super mooie dag!!! Echt geweldig.. alles verliep top en de avond was super gezellig!!