Wat een mooie foto's allemaal! ik ben nu een ruim jaar getrouwd, maar ik geniet nog steeds van m'n foto's
Geweldige foto's Channie. Super dag jullie een geweldige dag hebben gehad! Nu genieten van de wittebroods weken.
Ja dat vonden wij ook. Mijn ouders durven niet te vliegen, ook in verband met medische redenen van mijn vader. Een mijn schoonouders hebben nog nooit gevlogen en willen dit ook niet, ook daar medische redenen. Mijn vriendinnen die niet meegaan, hebben een Amerikaanse avond georganiseerd en kijken met een hele grote groep live mee. De bedoeling was om gewoon samen te gaan, maar er gingen er ineens steeds meer mee. Wel erg leuk allemaal. Spannend ook.
Elvira,leuk dat ze dat zo georganiseerd hebben,wel jammer dat je ouders en schoonouders er niet bij kunnen zijn door die redenen. Wij gaan binnenkort de kaarten bestellen zodat we optijd kunnen opsturen. Denise, als eerst gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk! Succes hoop dat jullie winnen natuurlijk! Heb vorig jaar ook mee gedaan!
Dankjewel, zou inderdaad wel leuk zijn. Maar trouwen gaat zoiezo gebeuren hahaha. Dus de voorpret blijft
Hehe eindelijk... Trouwen hoefde voor vriendlief niet zo echt hij had weinig zin in al die familie etc. Nu had ik info opgevraagd over trouwen in het buitenland en hij is enthousiast !!! Ik kon mn oren niet geloven haha! Maar hij wil wel pas in 2014 trouwen want volgens hem brengt 13 ongeluk (nou 13 brengt mij altijd geluk maar goed ) dus zijn nu aan het orienteren over wat we willen etc. Maar waarschijnlijk gewoon wij en de Kids in Aruba of Curacou ofzo.. En de prijs viel me ook reuze mee!
Hallo, Ook wij hebben eindelijk de knoop doorgehakt nadat ik hem heb gevraagd in mei jl. Volgend jaar in mei gaan wij trouwen. Ik ben ook geen fan van het jaar 2013 maar ja de datum die ik wil valt perfect dus dan moet het maar haha. Nu beginnen we met alles te regelen. We willen niet groot, tussen 50 en 60 man is de bedoeling maar we hebben ook geen groot budget dus even kijken wat haalbaar is.
Dat had ik ook haha, maar ik ben ook te ongeduldig om te wachten tot 2014 hoor . Wij trouwen op vrijdag... Heb er zo zin in
Gefeliciteerd voor de nieuwe aankomende bruidjes! Wij trouwen ook op vrijdag en nog maar 2,5 maand hebben er zo'n zin in!
Wij op zaterdag. Char dat is al lekker snel he Ben nu aan het bedenken of ik de tijd niet later moet zetten. Heb om 13.30 uur afgesproken om te trouwen maar ons feest is pas s avonds. Dus dan heb je erna een gat. Ik kon tot 16.00 uur afspreken dus misschien is 16.00 uur wel beter. Ook qua slapen van mijn zoontje tegen die tijd.
@ groots aanpakken; Wij trouwen op locatie, 40 genodigden. Om 13:30 het jawoord en om 22:00 zitten wij op de boot naar Engeland. Het had grootser gekund. Maar ik vind een intiem aantal gast wel fijn. We hebben nog geen vakantie gehad dit jaar, dus onze huwelijksreis is een beetje vakantie/huwelijksreis haha. Ik heb ondertussen al bijna geen nagels meer over. We hebben nog maar 12 dagen te gaan. Het enige wat er nog moet gebeuren zijn de cadeautjes en het bruidsboeketje en alles wat erbij hoort. Door stress van van alles, ben ik een kleine 10kg aangekomen, dus tot overmaat van ramp moet ik nu ook nog een nieuw corset kopen! Paniek in de tent dus!
Wij trouwen om 15.00 vonden we een hele fijne tijd wel van te voren foto's maken in de Efteling,dan trouwen en dan naar locatie! Wilden het klein doen maar is al veel groter geworden overdag 20 volwassenen en 5 kindjes waaronder onze zoon. S'avonds komen er nog iets van 60 personen bij. Spannend huiboo! Kan me voorstellen dat je de zenuwen hebt maar komt vast allemaal goed! En simple,dat was dus onze reden ook om het dus om 15.00 te doen zodat ons zoontje ook nog even kan slapen.s;avonds fgaat hij naar de oppas.