Oh wat balen HuiBeeBoo, ik val juist erorm af ineens. Gelukkig is dat ingecalculeerd bij de jurk. Erg he dat we allemaal zo stressen om een dag die een van de mooiste zou moeten zijn.
Zit een heel lang manipulatief verhaal achter. Mijn oma is mijn getuige, begin dit jaar had ze baarmoederhalskanker. Ze is geholpen en bestraald, zag er netjes uit, maar ze waren vergeten te melden dat ze ook al plekken op der longen had. Mijn oma is de vrouw die me groot heeft gebracht. Ze zit in haar laatste weken en eet alles waar ze zin in heeft. Alleen wil ze samen eten.. Jullie kennen het tv stukje van Andrelon met die vrouw op de bank; aaaaaaah toeeeeeeeeee (man geeft afstandsbediening? Dat doet mijn oma dus ook bij mij... En o wee als je niet doet wat ze wil, dan komt dat pruillipje.. Oooh my, wat een vrouw!!
Wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd! En het was super! Erg genoten! De dag is voorbij gevlogen helaas!! En stress?? Nergens voor nodig meiden! Laat de dag maar over je heen komen!!
Wat een mooie foto's zijn er voorbij gekomen! En meiden die nog gaan trouwen; Heel veel plezier! Hier zal het wel uitgesteld worden denk ik.. Ik wil niet zwanger trouwen, en denk dat het sowieso niet echt handig is om dit nu te plannen terwijl we met vruchtbaarheidsbehandelingen bezig zijn. Je kunt maar moeilijk iets plannen, en zoiets groots als een bruiloft wordt dan al helemaal lastig natuurlijk..
Jeetje HuiBooBee! Kan me voorstellen dat dit heel veel impact heeft gehad. Het komt goed, dan maar een nieuw corset toch? Dat is allemaal vervangbaar, je oma niet. Gefeliciteerd Kaatje87,fijn om te horen dat jullie een geweldige dag hebben gehad. Geeft toch niet als jullie het uitstellen Shaddixxx! Wondertjes gaan voor, trouwen kan altijd nog. Fijne avond meiden ik ga een wijntje doen met mijn vriendinnen vanaaf.
Gefeliciteerd Kaatje87! Ik denk achteraf ook: Ik had er niets aan om te stressen. Alles is zo goed verlopen en zoveel complimenten gehad dat het tot in de puntjes verzorgd was. Het valt allemaal wel op z'n plek op zo'n dag Wij hebben vandaag de DVD van onze bruiloft binnen gekregen In juni getrouwd dus het heeft even geduurd, maar professioneel gefilmd dus het zal wel de moeite waard zijn. Ik mocht niet kijken van m'n man tot hij thuis is en ik hoor die DVD de hele avond al vanaf tafel roepen: 'Loees, kijk mij! Kijk mij!' Moeilijk dus
hoi meiden kom ook weer eens haha hier is de ambtenaar geweest wat een leuke ambtenaar hebben we vorige week jurk gepast met me kennis en wow die kreeg een brok in de keel haha..en ik kan niet wachten nog 16 nachtjes te gaan..maar zitten met dillema we weten geen leuk nummer voor het ondertekenen..dus hebben jullie tips..
Hoi meiden, Bij ons is de kogel door de kerk. We gaan 9-5-2014 trouwen. Onze eerdere datum 11-11-11 hebben we gecanceled omdat er een tweeling op komst was. Volgend jaar trouwt mijn zwager met zijn vriendin. We wilde dus dat het hun jaar zou zijn. Daarom hebben we 9-5-2014 gekozen. De voorbereiding staat al op papier ivm onze eerdere datum. De ceremoniemeester en onze getuigen hadden we ook al gevraagt. De voorpret is al leuk natuurlijk!!
leuk minimouse Wij willen ook in mei 2014 trouwen Zo ik heb de offerte van het trouwen op curacou ontvangen en het valt me reuze mee!! We hebben ervoor gekozen om een all in hotel te nemen die dan als je er minimaal 7 nachten verblijft een gratis trouwarrangement aanbied, dat is mooi meegenomen natuurlijk! Gewoon wij met onze 2 kindjes geen gezeur van ik kom niet omdat die komt etc etc... Nu nog met vriendlief het definitief vastleggen welke data etc en of hij het zeker weet , + hij moet dan nog officieel vragen (haha) en dan kunnen we alvast wat vast zetten.. Helaas kan er dan pas definitief geboekt worden 10 maanden voor vertrek! Maar het is zoooo leuk om in die boeken van curacou te bladeren ik zie het helemaal zitten!
Ook wij gaan trouwen. Onze dag word 31-8-13. Wij zijn beiden ferfent twitteraars en daar hebben we geleerd wat palindromen zijn, dus we vonden deze datum echt geweldig. We hebben al een locatie en de catering word ook geregeld. Nu alleen nog een jurk, BABS en een pak Wel vinden we het heel moeilijk om de keuze te maken wie we willen als getuigen en als ceremoniemeester zonder dat we anderen voor het hoofd stoten... Maar goed het komt allemaal goed )
Ik ben op 21 Septembr in het huwelijksbootje gestapt, het was fantastisch... We hadden mooi weer, het eten was goed, muziek top. En ondanks alls blijft de bevalling toch op nummer 1 staan. hieronder en foto van mijn jurk Ook de jurk van mijn dochter was super, wat zag ze eruit als een prinsesje. En wat as ze lief, ze was echt de vroijke noot in de ceremonie, precis nadat we elkaar het jawoord hadden gegeven.... klapte ze in haar handjes, dat was een grappig moment
Mooie jurk joxa! Spannend Priscilla voor jullie is het bijna zo ver! En gefeliciteerd voor de andere aanstaande bruidjes! Hier zijn onze kaarten verstuurd! Komt allemaal steeds dichterbij!
Hoe is het met de aanstaande bruidjes? Hier nog ongeveer 8 weken schiet echt enorm op! En hebben er zoveel zin in! Mijn vriend heeft donderdag zn pak,schoenen ect. gekocht (gekregen van zn moeder) Ik mag begin nov. mijn jurk weer passen! We hebben een heel tijd terug een keer een lijstje gemaakt met je naam en wanneer je gaat trouwen nu met nieuwe bruidjes erbij is het misschien wel leuk om weer een nieuw lijstje te maken.