Oh en wat dromen betreft. Ik droomde laatst dat de kapster en visagiste niet kwamen opdagen en ik in een kamertje van het gemeentehuis me aant omkleden enzo was. Dat ze gewoon zaten te wachten totdat ik kwam, maar compleet waren vergeten om mij klaar te maken!
Voor de ondertrouw?? Een trouwboekje??? Die krijgen wij pas als we getrouwd zijn. En wij trouwen in een andere gemeente dan waar we wonen dus misschien dat daarom t trouwboekje er niet bij zat
Owww ik dacht al hahaha.. Nee dat hadden wij niet.. Maar denk dat dat komt omdat we in een andere gemeente trouwen en de prijzen verschillen.
Wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan !! Nu is het even wachten tot de kleine wakker word en dan gaan we even wat leuks doen En ze is dol op pannenkoeken dus als afsluiter gaan we naar het pannenkoekenhuis haha ... Nog precies 4 weekjes dan gaan we trouwen !!! hihi Iemand misschien nog een leuk idee qua tekst op een mega poster ( 2meter hoog) met een foto van onze dochter op ... ??..
Mijn mama mag nu ook mijn achternaam dragen! Als jou kindje tenminste de naam van jou partner heeft. Dit is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend. Mams136, ja idd, iedereen vraagt al of ik m zelf uit zoek! Mannetje kan dan toch geen keuze maken, en ik ben zelf nogal een perfectionist. Dus het leek ons beide slimmer om samen uit te gaan zoeken. Heeft er iemand nog iedeeen voor een uitstapje voor de dag van de ondertrouw??? We zaten eraan te denken on naar scheveningen te gaan met de trein.... Graag hoor ik nog meer ideeen.....
Getuigen vragen ! : IK heb mijn ouders gevraagt als getuigen en mijn vriend zijn moeder (vader is helaas overleden).. zijn andere getuigen moeten we nog vragen is afhankelijk of die gene kan want die woont in een ander land ...dus eerst even met een omweg informeren en dan vraagt hij het haar. Onze ouders hebben we een foto lijst met een foto van onze kinderen cadeau gegeven, daarbij hadden we we een briefje zitten en daar stond in '' Lieve opa en oma Het is bijna zo ver, onze ouders gaan bijna trouwen. Maar eerst willen we jullie nog even iets namens mama vragen. Zouden jullie mama haar getuigen willen zijn? Liefs, en dan de namen van de kinderen. De jongens hadde nog wat getekend. Bij mijn schoonmoeder stond hetzelfde alleen dan alleen aan haar gericht. Ze vonden het heel erg leuk... Dromen: Hier laatst ook al gedroomd over de trouwdag. Ik had mijn haar en make-up niet gedaan en we waren echt letterlijk overal te laat.. Nieuwe update: Wij hebben de proefdrukken binnen.. kregen ze op 2 soorten papier zodat we kunnen kiezen welke ons meer aanspreekt. We zijn er helemaal uit en hij is helemaal naar wens Verder heb ik voor mijn dochter de kleertjes al in huis..zoo schattig Laatst ook even 2 mooie pennen gehaald voor het schrijven in het gastenboek. Bloemstuk: Deze ga ik zelf maken, ik vind de prijzen ervan echt schrikbarend en abnormaal. Ik wil een simpel boeketje.. ik hou niet van een groot vol/bol boeket, maargoed dat is ieder zijn smaak. Ik hou het liever simpel en dat lukt mij zelf wel... en heb ik er de tijd niet voor dan wil mijn schoonmoeder het voor me doen. @ de gene die in ondertrouw zijn gegaan: gefeliciteerd.. weer een stapje dichterbij.
Ik ga ook zelf mn boeket maken hoor Want idd als je die prijzen ziet voor een "simpel" boeketje val je stijl achter over...
gefeliciteerd voor iedereen die in ondertrouw is gegaan... het komt steeds dichterbij he??? Voor ons duurt het nog 14 maanden.
Net deze nagels geplakt, ze passen precies bij mijn outfitje maandag en dat voor een euro bij de euroland! haha Bekijk bijlage 70563
Thanx! Ik normaal niet zo, hou meer van naturel. Was puur een probeerseltje voor dat geld maar ben er echt blij mee hihi
Leukkkk die nagels Ik ga tegen die tijd wel ff langs de nagelstudio ( wilde ze toch al dus wacht nog ff tot eind augustus )