mams een hele fijne dag vandaag, hier is het in elk geval mooi weer, hoop dat jullie het ook hebben. paars, onze dochter en ik hebben papa op 24 april gevraagd en gaan 16-8-2011 trouwen.
Huwelijksaanzoek: 17-05-07 Trouwen...uhm volgend jaar hihi. Er kwamen wat andere kosten tussen en toen werd ik zwanger en ik wilde niet zwanger trouwen! Nu eerst een nieuw huis en dan sparen om voor de bruiloft, we willen het klein en intiem houden Degene die vandaag trouwen, een heeeeeeeele fijne dag toegewesnt!
jeeeeeje mams is getroued! gefeliciteerd meid! even een vraagje: hoelang duurt de trouwplechtigheid bij de gemeente?
Bij mij 25 minuten ( en dit is de korte toespraak ) Lange toespraak 35 min... En mams gefeliciteerd je bent getrouwd...!!! Ik heb vandaag de keuze van mijn boeket gemaakt
heb vanochtend even gezeten op onze voorlopige dagindeling.....pppfff zal hem even plaatsen. wat vinden jullie ervan? 6.00 Minnie opstaan 6.10 Minnie douchen 7.00 Minnie boterhammetje eten 7.15 Kapper komt voor de haartjes 8.45 De jurk en alles aan gaan doen 9.00 Make-up gaan plamuren 10.00 Klaar staan 10.00 De daggasten komen binnendruppelen 10.15 Hubbie komt naar het ouderijk huis 10.30 Aanrijden naar het gemeentehuis 11.00 Trouwen voor de wet 12.00 Lunchen met alle daggasten bij feestlocatie 13.45 Daggasten en bruidspaar lopen naar de kerk 14.00 Trouwen voor de kerk 15.00 Daggasten gaan naar feestlocatie 15.00 Bruidspaar gaat met de auto de fotoreportage maken 17.00 Aan tafel voor het buffet 18.15 Buffet sluiten 18.30 Bruidstaart aansnijden (als dessert) 19.00 Receptie 20.00 Receptie afgelopen 20.30 Begin feestavond
@ mams 136: Hele fijne dag vandaag en geniet ervan! @ paars: Ik ben 16-8-'08 gevraagt (en hij ging echt op zijn knieen en kreeg een hele mooie ring ) Wij trouwen 3-9-'10. Bij ons zit er dus iets langer dan 2 jaar tussen. Heel bewust ook voor gekozen..We wilde er goed voor kunnen sparen en we hoopte toen nog zwanger te mogen raken van ons 3e kindje. Dit mocht ook gelukkig zo zijn en ons 3e wonder is dus afgelopen december geboren
Ik vind het er druk maatr super uitzien! Dit is mijn dag indeling ( die begint al op dinsdag ) Dinsdag 7-9-10 Taart ophalen Zaaltje versieren Boodschappen naar t zaaltje brengen ( doen we allemaal zelf ) Wij slapen die avond bij mn schoonmoeder ivm ruimte gebrek bij ons thuis. Woensdag 8-9-10 Wakker worden ontbijten 07:30 douchen mn haar word gedaan Make up doen. daggasten verzamelen. en om 10:45 richting gemeente huis in wassenaar 12:00 trouwen Dan gaan wij onze foto's maken en de daggasten gaan alvast naar het feestzaaltje. Die gaan daar een hapje eten. Bij onze aankomst taart aansnijden. En om 16:00 begint ons feest.
Jeem: En tot hoe laat duurt het feest? Ik zit er aan te denken om echt een middag te doen en dan tot een uur of 20.00/20.30. Ik heb geen zin om mijn zoontje ergesn te brengen voor een echt groot feest en we willen het klein houden, een gast of 30 a 40.
Wij houden ons feest tot 10 uur.. Omdat de volgende dag een normale werkdag is willen wij het ook niet te laat maken en ook voor ons zelf niet lange dag anders
hoi hoi, zou je deze 2 dingen niet omdraaien het zou doodzonde zijn als er make-up op je jurk zou komen... verder vind de planning er strak maar toppie uitzien!
Idd ik was het er helemaal vergeten bij te zetten hihi.. Zonde indd als er make up op je jurk komt.. en dan beter aan de binnenkant als aan de buitenkant
Wij zijn getrouwd vanmorgen! Het was lekker kort maar heel gezellig ook daarna en precies zoals we wilden, ben helemaal happy! Bekijk bijlage 71089
nancy, gefeliciteerd!!! Mooie foto hoor. minnie, ik vind dat je lang onder de douche staat. Nee hoor, grapje. Het ziet er super uit.