mamarianne, gefeliciteerd!! De fotograve heeft er foto's van Die heb ik pas over een week of 3 denk ik....
Vriend en oudste zoon hebben kleren Nu voor mijzelf wat zoeken maar dat zou ik samen met mijn moeder doen Voor onze jongste zoon moet ik ook nog even op pad Gister de ringen uitgezocht en besteld dus het komt allemaal dichterbij Spannend!!! We trouwen op maandag in Friesland (Grou) Taart is ook al besteld voor 12 man ong die zijn er bij als we trouwen daar zitten de getuigen bij in. Ik moet nog wel even iets verzinnen voor een boekt en corsages maar ja misschien is er hier in de buurt iets wat het goedkoop wil doen....
hoihoi, ik wou vanmiddag trouwkaarten bestellen, zijn ze uit de collectie gehaald nu heb ik een andere mooie kaart gevonden! kunnen jullie ff jullie kritiek leveren?! dit is de link... http://www.trouwkaarten.nl/trouwkaarten.php?id=16690 alvast bedankt...
Ik kom mij hier ook melden. Ik ben afgelopen donderdagavond ten huwelijk gevraagd. Ik was samen met mijn vriend voor 3 dagen naar Barcelona, we zaten in een supersjiek hotel dus ik had wel het gevoel dat er iets op komst was. Blijkbaar had hij de receptie laten weten dat hij zijn vriendin ten huwelijk ging vragen en dat hij graag iets speciaals wou doen. Dat speciale is hem jammer genoeg niet gelukt. Maar voor mij was het wel super om op het dakterras van je hotel in Barcelona ten huwelijk gevraagd te worden. Wanneer we gaan trouwen...dat weten we nog niet, waarschijnlijk volgend jaar in juli of september.
mama rianne: gefeliciteerd miss c: mooie kaart... vind hem wel prijzig..maargoed er zijn een hoop prijzige kaarten
Mijn mannetje wilde zijn tante vragen als getuigen.. ze woont in Lanzerote met haar zoontje.. Maar helaas kunnen ze niet komen.. de scholen beginnen daar dan net weer en aangezien haar zoontje nu voor het eerst daar naar school gaat (hiervoor woonde ze in Engeland) kan hij niet zijn eerste schooldagen missen. Wel erg jammer want we hadden ze er heel graag bij gehad, maar helaas. Nu is hij dus aan het bedenken wie hij dan als 2e getuigen zou willen. Zo ik ga maar eens even richting bed... morgen vroeg op de oudste naar school brengen
MissC Mooie kaarten hoor! Mama1984, dat is wel erg jammer Stephanie, gefeliciteerd! Wel romantisch zeg
miss c: Mooie klaarten hoor Stephanie, Gefeliciteerd Mama1984: wat erg jammer zeg!! Wij hebben onze feestlocatie besproken Liefs
zo de voorbereidingen schieten al op bij sommigen. miss c, mooie kaart hoor. Is dat een normale prijs voor trouwkaarten?? mama1984 dat zal hij wel erg jammer vinden, heeft hij intussen al iemand anders bedacht??? stephanie, gefeliciteerd en welkom bij deze club!!!! mams255, wat voor iets is het, een feestzaal??? Heeft iemand een leuk idee voor ons diner. Wij trouwen klein, met alleen directe familie. Ons dochtertje van dan 2 1/2 is er ook bij. Zouden jullie kiezen voor een sjiek al la carte diner of een ongedwongen sfeer zoals buffet of wokken???
Ik zou gaan voor een buffet. Dan zijn mensen aan het lopen enzo, is voor zo'n kleintje minder gedwongen. Anders MOET ze blijven zitten. en wanneer iets moet, gaat het nooit goed. Wij hadden ook een buffet en dat ging perfect. De kinderen hoefden niet te blijven zitten, maar zaten wel als ze aan het eten waren. Lekker ongedwongen dus.
Thnxx onze "oude" kaarten waar volgens mij 1,95 per stuk dus dit is best prijzig als je het mij vraagt... (zeg er wel bij dat dit febr. 2009 was dus denk dat het nu een "normale" prijs is)
Kijk anders eens op kaartje2go.nl daar kan je zelf een kaart kiezen en hem zelf maken zoals jij hem wil! Dan ben je ook nog goedkoper uit!
@tulip: wij gaan naar een wok restaurant... Daar kun je zowel lopend buffet als wokken, dus ieder kan een eigen keuze maken..
Ik heb daar ook mijn kaartje vandaan Was voor 30 kaarten 40 euro incl enveloppen en verzend kosten kwijt. Mijne was wel klein 10 bij 10
ben ik aan het kijken op kaartje2go maak ik een kaart naar keuze ben ik 2,49 per stuk kwijt kan ik beter die andere bestellen...