Mama rianne, heb je ook fotos van de ringen? Missc, ik vind het hele mooie kaarten!! Wij hadden ongeveer dezelfde in onze top 3 staan. Stephanie20, GEFELICITEERD! Tulip, ik zou zelf ook voor een buffet gaan, vooral met de kleine erbij. Pioen, jij trouwt een week eerder dan ik! Wat een enorm schattige kaart, heeeeel erg mooi! Vlinderbloem, gefeli met je ondertrouw! Roos 89, wat een mooie jurk, hij staat je echt geweldig!! Duurt nog wel een tijdje voor je gaat trouwen zie ik. Maar goed, je kan alles maar beter geregeld hebben of niet dan? Mag ik vragen waar jij je jurk heb gekocht, de zaak komt mij nl heel bekend voor. 2 juli om 10.00 gaan wij in ondertrouw, en dan gaan we lekker een weekend naar scheveningen om het te vieren. Ik heb er nu al zin in!
Je kan toch een maat kiezen?? 10x10 of nog een andere?? Voor 10x10 betaal je 1,79 en die andere maat is 1,99
Sorry kan de ringen niet meer vinden op die site haha Anders maak ik wel foto's als we ze ophalen en klaar zijn. Ze zijn van Edelstaal en ik heb er een diamantje in zitten!!
Hoi Hoi, Ben ik ook weer...hoop gemist geloof ik ? Had er helaas weinig tijd voor om het bij te houden. Mijn vriend heeft ondertussen nagedacht over een andere getuigen.. hij had die gene al in gedachten gehad maar nu zijn tante er helaas niet bij kan zijn vraagt hij toch hem maar. Eerst nog maar even vragen dus Mijn jurk heeft 4,5 maanden levertijd, maar ze kunnen als het moet zo een spoed bestelling doen hoor ..maargoed dat is niet nodig want ik wil hem het liefst zo laat mogelijk op maat gemaakt hebben aangezien ik nog wat kilo's misschien kwijt raak van de zwangerschap.. Kan niet wachten tot hij er is .. vind hem zo geweldig. Ik laat hem niet zien hoor .. want mijn beste vriendin is hier ook op het forum en ik wil hem ook voor haar als verrassing houden. Fotograaf zijn we nog mee bezig.. pfff best zenuwslopend hoor!!! Zodra mijn vriend zijn getuigen heeft gevraagt gaan we een afspraak maken voor ondertrouw. Ik vind het zo sneu voor mijn vriend.. zijn vader is helaas heel erg jong overleden.. gelukkig waren wij toen al samen dus ik hem hem gelukkig ook nog gekend. Mijn vriend had altijd gewild dat zijn vader zijn getuigen werd, ik merk ook dat hij de keus daarom nu des te moeilijker vind en hij er toch wel erg mee zit dat zijn vader er dus niet bij zal zijn. Op een of andere manier willen we toch iets van zijn vader bij onze bruiloft doen.. iemand een idee?
heeft hij niet een passage uit een boek of een songtekst/liedje wat van hun samen was of iets wat je man aan hem doet denken, dat je bij de ceremonie iets kan voorlezen of voor laten lezen.
Ehm ik denk dat dat echt te emotioneel zal gaan worden..nu mag dat natuurlijk best want verdriet mag je hebben om de gene die je mist.. maar hij zou het so wie so niet aankunnen of ik het kan op zo'n dag weet ik dus niet maar anders zouden we het moeten laten doen door een ander. Wij zaten te denken om voor hem een kaarsje aan te steken in het stadhuis en op het feest draaien we so wie so een nummer die zijn vader mooi vind. Maar lief dat je even met ons mee denkt
Ik denk niet dat dat nog mag...een kaarsje aansteken. Wij wilden dat doen voor mijn schoonvader en mijn oma maar het mocht niet.
Iets met de veiligheid ofzo... Dus we hebben eventjes een momentje stil gestaan bij de afwezigheid van schoonvader en oma.
Het is voor mij vandaag nog precies een maand!!!!! De jurk hangt thuis, mans pak is vermaakt en de kids zijn binnenkort aan de beurt. Vanmiddag op de markt ff kijken of ik korting krijg op een hele rol tule, voor de aankleding van de feestlocatie, en dan ook gelijk even voor de ceremoniemeester een Hema ff weg bon halen.. Heb maar het idee dat ik dingen vergeet.. meiden help ff.. waar moet ik echt aan denken????????? (en dan dingen die je makkelijk vergeet he hahaah)
Hallo,Allemaal.... Even een vraagje hoe hebben jullie het geregeld eerst ondertrouw en dan gemeentehuis of eerst gemeentehuis regelen en dan in ondertrouw. Liefs
Hier nog 9 dagen! Begin nu langzaam toch wel wat zenuwen te krijgen. @Gina: Wij hebben hier een checklist liggen, zodat we niets kunnen vergeten. Die hadden we gekregen bij een paar boekjes over trouwen, maar misschien is zoiets ook wel op internet te vinden? (En anders kan ik 'm eventueel nog overtypen. ) @Mams255: Ik zou eerst het gemeentehuis regelen. Helemaal als je een populaire trouwdatum hebt, anders heb je kans dat die dag al vol zit. In ondertrouw gaan moet geloof ik uiterlijk 14 dagen voor de trouwdatum.
Ik heb eerst de gemeente geregeld toen ondertrouw Zoals iemand al eerder zei straks is je dag vol dan kun je niet Hier nog bijna 3 maandjes En vrijdag onze ringen kopen
Idd eerst het gemeentehuis regelen zodat de datum vast gezegt word en niemand meer op jullie dag/tijd kan ... Ik heb ook het gevoel een hele hoop te vergeten. En het gevoel nog zo veel te moeten doen ... word er erg zenuwachtig van.
Hoi,Dames Dank jullie wel voor het beantwoorden van mijn vraag We willen deze week trouwlocatie bevestigen dus hopen dat onze datum wel wil haha LIefs