@ jeem: mooi hoor.. Wij hebben de ringen al in huis.. we zijn er zo blij mee. Echt wat we zochten. Wij houden persoonlijk niet (gelukkig ieder zijn eigen smaak toch) van een ''drukke'' ring. Voor ons was de keus dan al heel snel gemaakt Verder heeft mijn vriend zijn 2e getuigen eindelijk kunnen vragen. Het is de man van mijn nicht... ze kunnen heel goed samen en gaan vaak samen vissen of andere dingen doen. Hij was helemaal sprakeloos en vond het helemaal geweldig. Hij belde meteen mijn nicht op om het te vertellen, hij vond het echt een eer hahah. Hij vertelde ons nog dat hij bij zijn werk de hele dag vrij had gevraagt omdat hij onze bruiloft had. Op zijn werk hadden ze gezegt dat het moeilijk vrij krijgen was die dag aangezien het druk was.. Hij gaf als antwoord ''kan me niets schelen, want ik moet vrij hebben want ik moet een handtekening zetten'' , Dit was 2 maand geleden..hij wist toen nog niet eens dat hij getuigen zou worden. Hahah heeft hij in iedere geval niet gelogen tegen zijn baas . Nu nog een afspraak maken bij het gemeente huis voor ondertrouw
@ Jeem wat een mooie ringen zeg @ mama 1984 Wat mooi dat jullie de ringen ook al in huis hebben lijkt me super. En ja leuk he als getuigen zo leuk reageren LIefs
hoi meiden, er moet me ff wat van het hart... ik ben het regelen van de bruiloft zat, ik regel alles alleen als ik wat aan m'n vriend vraag zal ik dat, dat of dat doen dan geeft ie als antwoord tja kijk maar! heb hem net ook een sms-je gestuurd dat hij eens een mening moet hebben en dat ie niet alles aan mij over moet laten... en tuurlijk het helpt ook niet mee dat we al ruim 2 jaar en alles voor de 2e keer aan het plannen zijn, ik snap wel dat het regelen van een bruiloft (meestal) een vrouwen ding is, maar ik ben er gewoon ff klaar mee... hoe moet ik dit nou verder aanpakken (ik wil absoluut geen weddingplanner)
Ja geloof ik ze zijn echt mooi En wat schattig je kleine mannetje ook in pak Owhhh ik kan niet wachten tot ik mag
@ mams 136 Dat wil ik wel geloven dat je bijna niet kan stoppen met kijken naar de foto's echt super mooi .