@ faith: Gefeliciteerd met jullie trouwplannen.. maar kan me voorstellen dat je nu ook even met wat anders bezig bent.
Voor wie dit jaar gaat trouwen, een hele fijne dag... eigenlijk was dit ook ons trouwjaar en wel op 01 09 2010.... helaas is door financiele tegenslagen niet gelukt om dit voor elkaar te krijgen... wel zijn we 19 januari dit jaar geregistreerd partnerschap aan gegaan...!
Morgen afspraak op feestlocatie voor de zaal decoratie, en woensdag voor bruidskapsel!! 2 Juli in ondertrouw dus het begint allemaal dichtbij te komen nu! Dikke knuffel voor iedereen.
Wij nog twee en een halve week tot we trouwen.. pffff.. heb alles zowat klaar.. de pakjes van de kids in huis, de trouwringen in huis, catering geregeld enzo enzo.. moet alleen nog kadobonnen halen voor de barpersoneel en ceremoniemeesters, boodschappen als spumante en hapjes voor het feest en de decoratie in huis halen.. verder helemaal klaar.. nu wel beetje zenuwachtig hoor...
Wij zijn afgelopen vrijdag getrouwd !! En jeetje wat gaat zo'n dag snel zeg !! Was echt een super mooi feest en wij hebben dan ook enorm genoten van alles .... Ik heb altijd gezegt ik zou noooooooit zwanger trouwen ... en 4 juni moest ik ongi worden toch 3 dagen eerder getest en zwanger !!! haha echt het aller aller mooiste cadeau !!
Hee meiden, wij hebben voor de ondertrouw op 2 juli lekker 2 overnachtingen geregeld in Katwijk aan Zee. Heerlijk, ik heb er zooo veel zin in. Gisteren op locatie geweest voor de decoratie, en daar krijg ik vandaag de prijzen van door via de mail. Vanavond moet ik voor het proefkapsel, ik heb er zin in. Ik moet alleen even kijken of ik fotos kan posten, want mannetje leest hier mee.
Goede middag! Wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan .. De gene die de ondertrouw deed is een vriendin van mijn moeder... ze hebben een speciaal kamertje waar dit gedaan word en het duurde ongeveer een half uurtje. We zijn weer een stapje dichterbij @novmama: Gefeliciteerd!! @ brabbel: ooo ik ben erg benieuiwd... en anders via prive berichten sturen voor de gene die het graag wil zien dan kan je mannetje ook niet mee kijken
Indd ikke wil het ook zien @ Mama 1984.. Je bent nu dus ook een ( zoals mijn vriend nu zegt ) Een ondertrouwvrouw
Gefeliciteerd mama 1984!!!! En ik moet maar eens even uitvogelen hoe ik een beveiligde map kan maken voor mijn bruidsfotos. Ik vind het veel te leuk om niet met jullie te delen, maar nog veel leuker om mannetje in spanning te houden.
Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd, een prachtige dag met het mooie weer natuurlijk. Lekker etentje gehad met de dichte familie, het grote feest volgt nog eens de baby er is. Nu was het met 36weken zwangerschap iets te zwaar. Ook een mooie nieuwe jurk hou ik voor het feest Bekijk bijlage 77490