Ook van mij!!! Weet je ook al wanneer je het grote feest gaat houden?? Even aan alle meiden...... Mijn proefkapsel was leuk!!!! Heb er wel 3 uur voor gezeten maar goed,t was de moeite waard. Dit weekend nog de uitnodigingen controleren, en dan kunnen ze maandag op de bus. Ballondecoratie is al geregeld, zit alleen even te wachten op de prijslijst..... Jippie Jippie!!!1
Hooooi, jaa nog een nieuwtje hahah mijn man is nu samen met mijn vader aan het kijken voor zijn pak .. ben heeel benieuwd..maarja ook voor mij blijft het een verrassing
Hahah jullie zullen wel denken '' mijn man'' .... hij voelt al als mijn man hahaha... alleen staat het nog niet op papier . Maar we zijn al 10 jaar samen en 3 kinderen dus voor mij is hij al mijn man hoor
Wij zijn 7 jaar samen, en wonen 2,5 jaar samen, en ik noem m ook mijn man. Dus dat vind ik niet zo raar hoor! Heb je wel een idee wat voor een pak het zal worden?? Spannend he?
Wat hij precies wil weet ik niet..maar de kleur zal denk ik richting de bruin tinten zijn...vind het idd erg spannend
hoi hoi, wij zijn van plan deze bedankjes te nemen Bekijk bijlage 78348 we weten alleen nog niet wat er erin zullen doen! waar zouden jullie de potjes mee vullen?!
ik heb eergisteren onze trouwringen opgehaald, ben helemaal blij.... Bekijk bijlage 78351 tekst in de ringen in martijn zijn ring: 07.08.'09 Cynthia 06.11.'10 in mijn ring: 07.08.'09 Martijn 06.11.'10
@shyness gefeliciteerd @missc erg mooie ringen!! Hier woensdag in ondertrouw gegaan , stelde inderdaad niks voor, tekenen en je staat weer buiten. O nee eerst tekenen dan betalen en naar buiten haha Nog iets meer dan 3 weken voor mij en begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden. Van de week kan ik dan voor de allereerste keer mijn jurk passen, hopen dat hij geworden is zoals ik wil. Heb denk ik alles geregeld. *ga lijstjes nog maar een keer nalopen*
Hoi Aanstaande bruiden, ik heb even een vraag voor jullie, het betreft de accessoires die horen bij een bruiloft, denk dan aan haaraccessoires, bedankjes, zakdoekje voor de bruid etc, etc. Zelf ben ik al een aantal jaar getrouwd, nu zijn er een aantal mensen in mijn vriendenkring getrouwd, en alle meiden hadden het steeds over hetzelfde. Het aanbod in accessoires, alles komt steeds op hetzelfde neer, is veels te duur..... Nu heb ik voor een vriendin van mij via een spaanse site, hele mooie bedankjes besteld, haarspelden en nog een aantal accessoires. Echt dingen die je hier bijna niet ziet en zo mooi. Nu is mijn vraag aan jullie, hoe zouden jullie het vinden als er nieuwe dingen op de markt zouden komen betreft accessoires voor de bruid en voor de bruiloft. Dingen die je hier in ned. bijna niet ziet. Waarschijnlijk voel je het al aankomen maar wil misschien een webwinkel beginnen met accessoires uit spanje. Laat even wat je ervan zou vinden. (wat ook nog betaalbaar is dan he) groetjes sandy
Ik vind het idd duur en bijna allemaal het zelfde.. Voorbeeld: Had een leuk alternatief gezien voor een sluier. Was t zelfde id alleen waren het losse slierten die gekruld waren.. en lang tot op je kont zeg maar.. 80 euro.. Haarspeltjes idem ook duur.. Vind t zonde en bestel/koop het dan ook niet.. Vind jou idee echt leuk tis wat anders en als het betaalbaar is waarom niet?
bedankt voor je reactie, ik wil zo even peilen of er uberhaupt wel vraag naar is. zo had ik voor mijn vriendin, een hele mooie kanten zakdoek besteld voor maar 3 euro, prachtige haarspelden echt zilver met kleine diamanten om in je haar te steken leek een beetje op een waaier voor maar 5 euro, daar is alles super mooi en nog goedkoop ook, ook haar bedankjes voor de vrouwen (is een soort traditie in spanje) Dit boeket is gemaakt met allemaal spelden die je een voor een eruit kan halen en dan kan opspelden bij de alle vrouwen als bedankje, dit boeken met 120 spelden kost dan 30 euro en je hebt ze in verschillen maten, kleuren en soorten, dit is dus weer eens heel wat anders als het standaard bedankje, dit is trouwens ook allemaal handgemaakt. wat vinden jullie van zoiets, je kan het zo maken zoals je zelf helemaal wilt, kan ook in complete manden, of in kussentjes of in een boeketje zoals hier boven