Gister m'n jurk opgehaald in Groesbeek (www.perfectdress.nl) Hij is echt perfect! Hoeft niet vermaakt te worden! Gelijk schoenen,handschoentjes,stola,ketting,oorbellen en van die curly's voor in mn haar erbij gekocht. En dat alles voor nog geen 400 euro!
ik wil jullie allemaaal heel veel plezier wensen met de voorbereidingen voor de bruiloft.. en de dag zelf natuurlijk.. maar geloof me.. voor je t weet is de dag voorbij.. t gaat allemaal zooo giga snel.. ik ben zelf 29 januari 2010 getrouwd en t is echt een dag om nooit te vergeten!!! geniet ervan!!! Bekijk bijlage 58508 liefs Gaby
ik ben al getrouwd. 24 april 10 jaar samen en op dezelfde dag 1 jaar getrouwd. en nu ons eerste kindje op komst. maak je trouwdag een dag om nooit te vergeten. geniet er van.
Wat een mooie site!!! En die jurken hmmmmm... Echt leuk om ff op te snuffelen. Ik ga volgende week op jurkenjacht! Hele mooie jurk ook, en helemaal alles erop en eraan voor 400 Netjes!
Nog dames met tips, fotos of andere leuke ideen? Zou het ook leuk vinden om fotos te zien van andere bruidjes
Nja, hier btje online aan t kijken naar dingen. Trouwauto gekozen ! ik = in Love ! En zowel een trouw als feestlocatie aangeschreven. Willen keertje kijken. Dus echt druk ermee nog niet, maar wel steeds meer.
Vertel, vertel!!!!! Wij gaan aankomende week kaarten uitzoeken, taart bespreken, pak,jurk en ringen uitzoeken. Heeft mannetje lekker een weekje vakantie voor opgenomen, dus word lekker genieten.
Nou datum en tijd staan nu echt vast: 10 mei 2010 om 10.30u in het stadhuis. We wilden het eerst echt met z'n 2tjes doen maar we hebben toch mijn vader, schoonouders, zwager + vriendin en schoonzus + vriendin uitgenodigd. Schoonouders horen het alleen wel pas 2 dagen van tevoren omdat mijn schoonmoeder geen geheimen kan bewaren de rest vd familie krijgt namelijk een kaart in de bus met "we zijn getrouwd". Ik wil mijn vader als getuige en mijn vriend wil zijn zus. Ringen hebben we van de week opgehaald, zijn nu ook gegraveerd. Het kaartje heb ik bijna klaar (wil nog even een foto maken van onze handen en de ringen) en deze erin verwerken. Laat ze voor een prikkie drukken op mijn werk en voila Na de bruiloft gaan we naar ons huis voor een (champagne)lunchbuffet. Moet alleen nu nog wel op zoek naar een mooie jurk en het liefst positie Iemand nog low-budget tips?? Ik had deze gezien bij H&M maar is helaas uitverkocht in die kleur Bekijk bijlage 59787
Leuk zeg! Ook wij gaan trouwen, al op 9 april, dus dat is al over drie weekjes!! Spannend hoor, gelukkig de meeste dingen al klaar ondertussen. Wij trouwen met alles er op en eraan (voor ons althans) en onze dochter is ons bruidsmeisje natuurlijk! Mijn jurk hangt bij mijn ouders nu, die hebben we woensdag opgehaald! Heb er ook zoveel zin in!
Wij zijn ondertussen ook al een beetje een en ander op papier aan het zetten en lekker aan het rondsnuffelen voor leuke dingen. Wij trouwen 11-11-2011. En ja ook om 11 uur haha. Ik wil iedereen heel veel plezier wensen met alle voorbereidingen en ik houd dit topic zeker in de gaten. liefs suus
Wij gaan ook trouwen! Pas over 2 jaar hoor, in de late lente/vroege zomer. We zijn dan 10 jaar bij elkaar!!! Heb er zo'n zin in!