Och arm ding........... Juist nu jullie trouwen word het rot weer. Laten we hopen dat er vandaag nog veel uit komt vallen, en dat het morgen droog is. Hoe is t met de spanningen?
Ben eindelijk ten huwelijk gevraagd maar we trouwen pas in de zomer van 2012 denk ik ... Wil na de bevalling graag nog aardig wat kilo's kwijt raken en we willen ook graag in de zomer trouwen dus dat red ik niet meer voor volgende zomer
Gefeliciteerd!!!! Ben je op een leuke manier gevraagd? En al plannen over wat voor een soort dag jullie willen,groot feest, met jurk,gewoon met familie? En hoeveel wil je dan nog afvallen als ik mag vragen?
Ik ben op een hele mooie manier gevraagd, lees dit topic maar eens http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/217927-einde-sos-sonja-d.html Nou ik ben nu in 10 weken 12kg kwijt maar wil er zeker nog 20 van af ... We willen een redelijk feest dus niet extreem groot maar gewoon normaal, we willen het feest in een strand tent houden hier aan de kust met uiteraard een mooie jurk en mooi pak ... Hoe en wat exact weten we nog niet, ik weet namelijk pas sinds afgelopen dinsdag dat we gaan trouwen
Ohhhh, dat had ik al gelezen. Jij had eerst een foto als avatar staan, vandaar dat ik je niet kende. Ik zit de hele tijd al te denken waarom jou naam mij bekend voorkomt! Maar idd een hele leuke manier! En goed van je dat je zoveel af bent gevallen, nu heb je een hele mooie beloning!
Hier zijn we met de laatste details bezig. Gisteren met de ambtenaar van de burgelijke stand gesproken. Was erg leuk! We hebben de kleding, ringen en dergelijk allemaal klaar liggen. We weten alleen nog niet of we met z'n 3-tjes binnenkomen of dat Kevin met Evy eerst binnen komt en daarna ik via de andere ingang van de kerk (is nu theater, geen kerk meer, maar heeft wel 2 ingangen) Nu hopen op mooi weer en dat de tuin van het theater nog een beetje opgeruimd wordt. We hebben een heel gaaf nummer als nummer waarop we binnenkomen. YouTube - Canon Rock (JerryC) - The Original
zenuwen wat zijn dat misschienn dat her na de voetbal komt, want daar ben k wel zenuwachtig voor ha ha ha
Ik hoorde het zojuist enorm hard regenen, en dacht meteen aan jou! Om te beginnen: GEFELICITEERD!!!!!! En kom je nog uitgebreid vertellen over jullie mooie dag? Ik hoop echt dat je niet verwaaid en verregend ben!
JEEM BEN JE ER NOG? Ik was benieuwd wat je van de offerte vond, die ik je had gestuurd. Viel het mee of tegen?
Ik moest aan je denken met dit weer. Maar het vast een hele mooie dag geworden! Ik ben benieuwd naar het verhaal.
Hahahaha, dat snap ik! Ik was toen wij stopte met de pil ook helemaal door het dolle heen! Ik liep gewoon hele dagen met kriebels in mijn buik! Maar goed, jammer genoeg voor ons nog steeds geen resultaat.... Ik hoop en wens voor jullie dat het allemaal snel gaat gebeuren!
Hier zijn we ook druk, hebben de kaartjes ondertussen binnen.. nu alleen nog de extra blaadjes die erbij gevoegd moeten worden voor de daggasten en dan kunnen ze op de post. Ook spullen besteld voor op de trouwauto en nog wat versiering die familie wilde hebben voor het versieren (in een besteld anders zouden we ieders verzendkosten moeten betalen en dat vond ik zonde) De tijd gaat snel. voor we het weten is het zo ver. In gedachten zie ik mezelf al lopen in mijn jurk Volgends mijn neef (haha hij is 22) kom ik er uit te zien als een prinses..