Jeetje brabbel wat vervelend zeg BAH BAH Hier ook echt aan t aftellen hoor! Nog maar 36 dagen Verder nog maar een operatie update: Het gaat slecht!! Heel slecht!! Bacteriële wond infectie opgelopen.. Erg veel pijn niet lekker en moe! Heb nu zware AB kuur mee gekregen en die moet voor morgen avond/dinsdag ochtend verbetering laten zien.. Gebeurd dat niet dan moet ik dinsdag naar het ZH en word ik waarschijnlijk opgenomen
Ow meid wat vervelend!!! Hoop dat je niet opgenomen hoeft te worden!!! Heb je zelf het gevoel det de ab begint te werken, of niet? Dikke knuffel!
Weet niet net pas de eerste pil genomen Maar voel me echt belabberd op het moment.. Geen koorts ofzo maar ben zo moe En slaap voor geen meter elke beweging die ik maak doet zeer namelijk.. En door al die medicijnen last van mn maag en misselijk Pfff En ben zo bang dat die kuur niet aanslaat ( haal gelijk de ergste dingen door mn hoofd )
@ jeem: jeetje zeg... hopelijk staat de kuur aan! @ brabbel: Is dit de zaak waar je man ook zijn pak heeft gekocht? of laat je het (op kosten) vermaken door een ander bedrijf? JE kunt namelijk best om een tegemoedkoming vragen vind ik... je heb nu dubbele ''kosten'' je man moet namelijk een vrije ochtend opgeven en weer erheen rijden? @ all: Hier ook druk met aftellen. Kinderen en mijn man zijn klaar.... en ik mag zaterdag mijn jurk passen zodat ze kunnen beginnen met vernaaien Nu nog kleine dintjes regelen. Ik word er zo zenuwachtig van.. ben zo bang iets te vergeten.. hebben jullie dat ook? Vandaag de verjaardag van mijn oudste geviert (word morgen 5 jaar) maar om ons heen gebeuren een hoop dingen hahah.. Vandaag werden ook al dingen stiekem uitgewisseld. En we zijn er van de week achter gekomen dat onze baby foto boeken weg zijn... Dus die zullen mijn ouders wel meegenomen hebben.
De ambtenaar is vanavond langs geweest!!! Wat een lieve vrouw. Ik denk 55 jaar, niet al te groot, kort blond netjes-in-de-krul-haar, en een leuk klein leraressen-brilletje! Ze heeft eigenlijk over van alles wel wat gevraagd. Hoe lang kennen we elkaar, hoe leren kennen, hoe beschrijf je je ouders, vrijgezellenfeest gehad, muzieksmaak, hoe omschrijf je elkaar, enz enz........ Was echt gezellig, en ze heeft nu inmiddels al 4 kantjes A4 volgeklad, dus ze heeft wat te vertellen op onze dag. Ook mochten we speciale wensen aangeven. Alleen dat het gezellig moet worden, en niet al te zware teksten..... We wilden alleen de betekenis van onze volledige namen weten, en dat deze dan ook in het verhaaltje verteld worden. Ook had ze onze geboortedatums omgezet naar nummers. Dus even een voorbeeld: 21-01-1980 2+1+0+1+1+9+8+0=22 2+2=4 En die cijfers hadden dan ook weer een betekenis. En het was echt SPOOKY, het klopte tot in detail, van mannetje en van mij. Mannetje en ik zijn echt helemaal blij met deze ambtenaar, zoooo leuk,begripvol,enthousiast..... Helemaal top!! Weet nu al dat ze er een mooi praatje van gaat maken! **Tralalie, tralala, weer een stapje dichterbij! Tralalie,tralala, danst weer verder!**
Hoera! Ik mag me hier ook aanmelden! Wij gaan 29 april 2011 trouwen! Ik heb hier al een beetje gekeken en ik zie dat er al een aantal dames druk aan het aftellen zijn. Spannend!! Het gemeentehuis, kerk en het restaurant liggen nu vast, we moeten het nu alleen nog thuis gaan vertellen . Hebben jullie een idee van een originele manier om dit te doen? Groetjes, Duckertje
@ Duckertje! leuk hoor!! ..en klets gezellig mee Nee ik weet eigenlijk niets..wij hebben het meteen verteld nadat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagt
Dames heb ff een vraagie .. Wij gaan waarscheinlijk in 2012 trouwen, het duurt nog ff maar we zijn gewoon van alles al aan het doornemen .. ff voor genieten enzo hahah Maar nu zit ik met iets, Ik zou heel graag willen dat het dochtertje van mijn vriendin de trouw ringen komt brengen ... Wij kennen elkaar al sinds dat we zelf in de luiers zaten en hebben deze droom altijd al gehad, mijn vriend is helemaal voor en mijn vriendin ook alleen nou voelde mijn schoonzus zich achter gesteld want ze vond dat haar kinderen dat moesten doen want ja dat is nou eenmaal familie, ik heb helemaal niets met hun en wil zeker weten niet dat hun de ringen komen brengen .. Ben ik nou zo'n zeikerd of is het normaal dat je dit soort dingen door familie laat doen ?
Jaa idd .. Ben bang dingen te vergeten en vooral dat alles gewoon niet lekker gaat lopen op de dag zelf.. dat het rommelig zal worden bedoel ik. En dat terwijl ik een tig aan planningen heb voor de ceremoniemeester...de gene die filmt en foto's maakt. Uiteindelijk zal alles wel goed komen maar ik denk dat deze angsten heel normaal zijn als je zo dicht bij bent. Zaterdag mijn jruk passen en proefkapsel
Nee hoor, dit bepaal je lekker zelf. Het hoeven geen kinderen van broers, zussen, verdere familie te zijn... je laat de ringen geven door wie jij wilt. Dus als je het niet wilt moet je het ook zeker niet doen.. het is jullie dag!
Zo dacht ik er idd ook al over .. Heb mijn ( dan ) twee kindjes als bruidskids en wil die kleine mooie meid van me vriendin als ringen draagster ..
Dan zou ik het ook lekker zo doen zoals je zelf wilt..het is jullie beslissing en dat is dan jammer voor iemand die daar anders over denkt.
NOG 8 DAGEN!!!! Mannetje krijgt de zenuwen al sinds vorige week, maar ik ben nog relaxt! Misschien zondag als ik aan het begin van mijn vrij week zit.