Gefeliciteerd!!!! Ik hoop dat dit forum nog een beetje actief blijft, want bijna iedereen die hier nu kletst gaat bijna trouwen!
Uh het is jullie bruiloft he. Tuurlijk wil je dat iedereen het leuk heeft, maar dit zijn dingen die jullie bepalen. Klinkt toch geweldig hoe je het hebt bedacht. Bij familie is het altijd, moet de een dan de ander ook enz. Hier nog 2 (!!!) dagen. Ik heb nu vakantie. Heerlijk een maand niets doen. Nou ja niets doen,...trouwen, Schotland en niets doen. De ergste zenuwen zijn gek genoeg geweest. Af en toe een paniekaanval , maar that's that. Ik hoop dat ik, maar ook dat Evy een beetje kan slapen. Die is aardig aan het spoken de laatste nachten. We zijn nu zo'n tijd klaar met voorbereiden, dat we klaar zijn met het wachten. Van ons mag het vrijdag zijn.
Doen jullie eigenlijk aan bedankjes? Wij willen het misschien wel doen alleen dan wel iets wat ze op kunnen eten of wat ze na de bruiloft nog kunnen gebruiken. Want vaak gaan dat soort dingen de prullenbak in of word in de kast gezet.. Heeft iemand nog leuke en goedkope tips?
ja zo was onze eerste gedachten dus ook... Nu zat ik ook al zo te bedenken.. moet je het dan per gezin 1 houden of geef je iedere gast 1 bedankje? Want zo kun je aan de gang blijven denk ik aangezien er ook een hoop kinderen komen..
Hey meiden, Allereerst, van harte met jullie aanstaande trouwen! Wilde ff een goede fotograaf doorgeven; www.strackefotografie.nl Een spontane, ontspannen fotograaf, met originele ideeen, en niet al te duur. Groetjes Marlayne
idd zo had ik het zelf ook al berekend, maar dacht even terug aan een bruiloft die we hadden in februari.. daar kreeg ik alleen het bedankje... vandaar dat ik me afvroeg wat ''normaal'' is.. Ja ik ben er ook niet helemaal uit hoor... zat anders ook al te denken om bij het gastenboek van die hart snoepjes neer te leggen.. kan iedereen pakken die dat wil.
Wij sturen een kaart op na de bruiloft, met onze foto. En dan ieder gezin 1. 1 grote foto met de trouwauto, en 3 kleintjes links ernaast. Zo hebben de gasten ook een mooie herrinering.
haha krijg een beetje de zenuwen en merk dat er veel dingen door mijn hoofd gaan...jullie ook zo last van nu het dichterbij komt?
Wij zaten ook aan nootjes te denken maar ik ben zo bang vanwege de kleine kinderen die er rond lopen... :S
ik zal ook weer eens actiever in het topic mee kletsen, het duurt nog wel lang, maar toch. chantal, ik zou kiezen wie je wil, pech voor je schoonzus, het is jouw bruiloft en daar wil je later geen spijt van krijgen toch?? mama1984, op de bruiloften waar ik geweest ben was er meestal iets van belegde stokbroodjes/toastjes en op het einde nog wat gefrituurd. Op de tafels stonden dan nootjes. Wij sturen ook een foto met: wij zijn getrouwd, omdat er alleen naaste familie op de dag komt.
zzz kwil ook supergraag trouwen maar mijn vriend wil niet... volgend jaar 3 huwelijken allemaal van nichtjes... wij zijn de enigste die nog niet getrouwd zijn. en vind het zo raar als ze vragen ben je getrouwd? Nee, heb je kinderen? ja 2 dan hoor je toch gewoon getrouwd te zijn... lijkt me enig om een hele dag alle aandacht op ons te hebben, mooie jurk, groot feest, lekker eten,... helaas, ALS mijn vriend trouwt zal het alleen voor de wet zijn... daar gaan mijn prachtige jurk...
wat je savonds ook kan eten zijn kleine frituur hapjes, frikandelletjes, kaashapjes, bitterballetjes,... of kaas of toastjes met prepare, krabsalade, eisalade,...
Ik heb voor de daggasten een warm/koud buffetje wat salades vis sate en kip kerrie.. En de avond gasten ( dus die alleen op het feest komen ) nootjes en frituurhapjes... Ennee ik heb gewonnen brabbel
haha hier andersom, vriendlief wilde het heeeeel graag. Wij hebben een compromis, wel een uitgebreide dag, maar alleen met naaste familie en geen super sjieke bruidskleding, maar hele nette nieuwe kleding. Hier ben ik dus uiteindelijk ook overstag gegaan hoor, ik vind het ook wel heel leuk nu. Hij polst nog wel over een megaparty, maar dat gaat echt niet gebeuren.