Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dat scheelt je 250 euro joh!!
    Tuurlijk ga je er dan voor :D

Uhm eigelijk niet zoveel meer te regelen.

-ringen hebben we
    -jurk is in huis:) (alleen nog 2 haakjes vervangen voor knoopjes)
    -pak is er(alleen de broek nog vermaken)
    -Tygho's pak hangt in de kast
    -ondertrouw is geregeld
    -kaarten zijn de deur al uit
    -fotograve is geregeld
    -proefkapsels gemaakt
    -ben bezig met een zonnebankkuur
    -eet-receptie locatie is geregeld(alleen nog de definitieve gastenlijst en planning doorgeven)

Nu dus bezig met de taart en het boeket/corsages moeten nog.

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    oww jullie hoeven idd niet veel meer te regelen! als je daarineten kijkt wat ik allemaal nog moet regelen, pfffffff

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja maar jullie gaan ook in november trouwen...wij al over 1,5 maand!!Het komt echt al dichtbij joh!:D

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    spannend he, ik ken je gevoel!
    ik heb ook eens 6 weken voor me trouwdatum (07-08-09) gezeten maar doordat m'n moeder helaas 5,5 week voor de bruiloft overleed hebben we dat allemaal gecanceld...

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Och jemig:(
    Dat is vreselijk.

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik hoop zo dat ik me heel snel in het trouw topic kan voegen :D

kan niet wachten :D

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik hoop dat we je snel kunnen verwelkomen!!!
    heb je het idee dat je vriend je gaat vragen!?

8. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ja het voelde ook echt zoooooo oneerlijk, m'n moeder weg, bruiloft weg, pilstop datum weg echt zóóóóóóóóó gemeen!!!!

9. chantal1984

Nou ik ben momenteel bezig om af te vallen en ga hopelijk mee doen met het programma SOS sonja, en we hebben beide afgesproken dat we zouden gaan trouwen als we allebei afvallen ..

en hij heeft beloofd dat hij me heel romantische zou vragen dus ben benieuwd wanneer en hoe die dat gaat doen ;)

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    spannend hoor!!! laat je het nog even weten als je mee gaat doen?!

11. Wondertje2008

18 mrt 2010
    71
    0
    0
    Me Mannetje natuurlijk & Kapster & Nagels
    zuid-holland
    Ik ben al getrouwd in jan 2008 zijn wij getrouwd:D
    Het is de mooiste dag van je leven.
    Veel geluk iedereen die ga trouwen:)

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dankje wondertje!

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    dank je wel, ik hoop dat jullie snel een mooi wondertje in jullie armen mogen houden!!!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Krijgen jullie trouwens nog vrijgezellenfeesten?

Wij wel, 24 april :D Ben benieuwd wat voor narigheid ze in petto hebben voor ons:p

15. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik heb die van mij gehad op 21-05-2009!
    ga ervan uit dat ik er niet weer 1 krijg!!!

16. chantal1984

Zal ik doen :D

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Och ja..opzich ook wel begrijpelijk.
    Wat heb je gedaan met je vrijgezellige feest dan?

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    we hebben in een deuk gelegen die dag, gelukkig was mn moeder er nog wel bij!!!

bij mij begon het allemaal op mn werk, eerst lekker 3 uurtjes ofzo gewerkt, toen hoorde ik mn moeder ineens gillen goeiemorgen en zo volgde de rest van de meiden onze groep bestond uit: Nel (moeder) Shirley(zus) Ria(schoonmoeder) Natasjha(vriendin) Joyce(buurvrouw) Hannie(vriendin moeder) Mary(tante martijn) en Janneke(tante)
    ik zag ze allemaal binnenkomen toen dacht ik: NEEEEEEEEEEEE!!!!! En ja hoor ook ik werdt omgekleed, ze hadden een koeienpak voor me (met uiers) ik voelde me zoooooooo voor lul!
    toen de auto in! ik had het gevoel dat iedereen me aan keek, natuurlijk viel dat reuze mee!
    wij rijden rijden rijden en nog geen idee waar we naar toe gingen of wat we gingen doen.
    uiteindelijk zag ik een een bord staan DE BOERIN (
    www.deboerinn.nl) ik dacht neee moet ik koeien gaan melken ofzo!
    maar nee wat gingen we doen: Polderchallenge...
    toen we daar eenmaal aan gekomen waren, gingen we ff lekker buiten zitten aan een tafeltje, wat drinken en ff wat eten, na het broodje kroket en wat te drinken hebben gehad, mocht ik me godzijdank omkleden (naar mn eigen kleding) en moesten we nog even wachten, rond 1 uur werden we mee genomen door Sander maar iedereen Noemde hem Joost...
    toen moest we ons opsplitsen in 2 groepen, naja dat deed Joost (Sander) maar even, de groepen waren als volgt verdeeld:
    Groep 1: Shirley, Ria, Mary en ik
    Groep 2: Joyce, Hannie, Natasjha en Janneke

(m'n moeder kon helaas niet meedoen door een slijmbeursontsteking in haar knie)
    toen nog groepnamen verzinnen, mn schoonmoeder gilde meteen wij zijn de doosjes, natasjha meteen erachter aan whaa dan zijn wij de mutsen! we hebben ons werkelijk dood gelachen met alles wat we moesten doen...
    het volgende hebben we allemaal gedaan:
    * boomstamwerpen
    * Over touwen lopen boven water
    * Touwslingeren ook weer boven water (en nou mogen jullie 3x raden wie de plomp inging)
    * balk lopen over water
    * achteruit steppen
    * touwtrekken
    * over een balk heen lopen ook weer boven water
    * kruiwagenrace (hier vloog ik met mn schoonmoeder de bocht uit)
    * duo zaklopen(3x op je bek vallen he shirl)
    * stepestafette
    * bierkrattenrace
    kortom je snapt wel dat we ons dood gelachen hebben.
    toen toch maar een douchje gepakt want het modder zat ECHT overal...
    eenmaal lekker schoongedouched, gingen we op huis aan, bij Shirley en Marvin aan gekomen ff lekker gezeten, niet veel later kwam Martijn en de rest van de bende aan...
    Rond 5 uur werden we in de auto gedropt met koeienpakken en al en ja hoor daar gingen, weer geen idee waarheen.
    uiteindelijk kwamen we uit bij van de valk, hier gingen we eten, echt iedereen keek ons aan, en je hoorde natuurlijk van alle kanten geroezemoes!
    na lekker gegeten te hebben werden we mee genomen door de officemanager Dick, ik had het idee dat we echt iets heel ergs moesten gaan doen, maar nee we mochten ijs gaan scheppen na een klein kwartiertje gestaan te hebben, mochten we weer lekker gaan zitten, rond half 10 gingen we weg, we waren gesloopt. we brachten Andre en Hannie nog even thuis en toen op naar mijn ouders, daar nog even wat gedronken toen we de film wouden gaan kijken, konden ze de aansluiting van de tv niet vinden, toen toch maar naar Joyce en gerard en daar de film gekeken, oww wat hebben we gelachen!!!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Meid hoop dat je het niet erg vind dat ik het vraag, maar waar is je moeder aan overleden dan?

Klinkt iig wel als een superdag!

20. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    nee vind ik niet erg, ik hoor die vraag vaak genoeg, en ik kan er erg goed over praten!

ik maak even een samengevat verhaaltje voor je!

toen ik 9 (ben nu 24) was kreeg mn moeder borstkanker, na bijna 5 jaar kreeg ze plekjes op haar lever, longen en milt dit is met medicijnen ingekapseld, daarna kreeg ze een gezwel onder in haar rug daarna nog wat zwevende gezwelletjes en dat was allemaal goed onder controle toen eind 2007 hadden ze plekken op haar lever gevonden weer chemokuur gehad en met de controle was het zo goed als weg bij de volgende controle zat het er weer vanaf toen constante chemokuur gehad tot aan juni 2009 25 juni 2009 werdt ze in het ziekenhuis opgenomen en kreeg een buikinfectie en daar in ze op 28 juni aan overleden!!!

Deel Deze Pagina