Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ja wij gaan ook in de kerk trouwen.
    Mijn vriend zijn oom heeft een kerk(je) daar gaan we trouwen.

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    TROUW - TOPIC Bekijk bijlage 97095

Lijst met de datum van de grote dag:

2010:
    Brabbel88: 13.08.'10
    Mama 1984: 03.09.'10
    Jeem22: 08.09.'10
    Miss C: 06.11.'10

2011:
    Duckertje: 29.04.'11
    Petrabr: 06.05.'11
    Daydreamy: 13.08.'11
    Tulip: 16.08.'11
    Channie: 10.09.'11
    Snoopy1979: ??.09.'11

2012:
    G89: ??.??.'12

(wil jij ook op deze lijst, PB me dan even jullie trouwdatum door)

3. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik ben net pas getrouwd 30 juli 2010! een super dag. bij mn profiel heb ik er een foto van staan!ben beneiuwd wat jullie er van vinden

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Wow wat een prachtige jurk had je aan zeg!

5. tulip

tulip Niet meer actief

wow erg mooi Hettie!

snoopy, dus ook geen groot feest op locatie begrijp ik??? Of doen jullie een groot feest thuis???
    Ik denk dat we als trouwtijdstip maar voor 15.00 uur gaan, vond dat een goede tip van je.:D
    Laten jullie ook echt foto's maken??? Wij wel, we moeten alleen nog even kijken bij wie. Een collega van Menno is een paar maanden geleden getrouwd en die hadden een fotografe uit Wouw. Die foto's waren echt supermooi. Ze doet voornamelijk kdv's,psz en scholen, maar dus ook bruidsfotografie. Alleen nog even informeren wat het kost.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Geen groot feest inderdaad, maar gewoon gezellig thuis eten en daarna wat hapjes enzo, achtergrondmuziekje erbij, maar geen groot feest.
    Foto's willen we niet doen geloof ik (zijn nog aan het oriënteren ;)), ligt er ook aan hoe duur het is, dus ben wel benieuwd naar die fotografe uit Wouw!

Sorry dat ik trouwens af en toe maar op sommigen reageer, maar heb niet veel tijd, morgen op vakantie ;).

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Wij laten wel foto's maken..
    Een goede vriend van mijn vriend maakt voor zijn hobby foto's..
    Portret foto's, natuur foto's, feest foto's.. hij is er altijd wel druk mee.
    Het enige wat hij nog niet heeft gedaan zijn bruidsfoto's dus voor hem is het een hele uitdaging.
    Wij zoeken geen ''prof'' fotograaf.
    Hij heeft er erg veel verstand van.. wil er zijn werk van maken en werkt zelfs in een foto zaak waar een collega van hem ook bruidsreportages maakt en hem veel tips heeft gegeven... verder heeft hij zelf alle materialen voor mooie en goede foto's.
    We vinden het zo leuk dat hij het wil doen. en hebben de volste vertrouwen in hem!

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hier maakt een collega van mij onze foto's hij is fotograaf maar doet dit als uit de hand gelopen hobby en heeft vaker bruidsfoto's gemaakt..

9. tulip

tulip Niet meer actief

kijk das handig, mijn schoonvader kan het ook wel heel goed hoor, dus eerst informeren hoeveel het kost, als het echt te gek is, dan doet hij het wel.

10. tulip

tulip Niet meer actief

o ja voor degenen die foto's laten maken, van wat laten jullie allemaal foto's maken?? Ik bedoel dus, alleen een reportage of ook tijdens de rest van de dag??

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik laat foto's maken van de voorbereidingen de ceremonie enzo..

Dan op locatie en het feest maar dat doen we zelf ;)

12. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Bij ons maakt de fotograaf alleen geen foto's van de voorbereidingen... de rest doet hij wel de hele dag!
    De voorbereidingen doen de andere die bij ons zijn...

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hoi meiden,
    onze fotografe die komt 'sochtends om 07:00 bij m'n vader thuis waar ik dan ben dus tijdens de voorbereidingen, ze blijft er de hele dag (tot ong.18:00u) bij en rond 14:00 gaan we de fotoshoot doen...

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben nog aan het rondkijken voor een fotograaf, maar jeetje wat zijn die duur zeg.

15. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    misschien een tip voor mensen die fotos willen laten maken
    kijk is op www.astrid-fotografie.nl weet niet waar jullie wonen en wat de prijs dan is. bij ons 500 euro en ze heeft echt prachtige fotos gemaakt. 550 stuks allemaal op dvd enz dus kan ik zelf bepalen wat ik er mee doe. vond ik echt heel erg fijn. op haar site kun je ook onze fotos teug kijkgen en ook van andere bruiden. misschien hebben jullie er wat aan. wij vonden haar echt geweldig. ze was smorgens om 9 uur bij mij fotos maken toen naar mijn man fotos maken. daarna weer naar mij toen ik me jurk ging aan doen enz enz ze is gebleven tot half 5 dus een hele dag meer wilde we ook niet

16. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Hallo allemaal

wil alle bruiden in spe even succes en plezier wensen met de voorbereidingen.

Zelf ben ik valentijnsdag 2008 getrouwd, raakte eind maart dat jaar zwanger. Helaas september 2008 ging mijn inmiddels ex bij me weg toen ik 6 maanden zwanger was en en nog geen 7 maanden getrouwd.
    Echter van de voorbereidingen zelf en de dag heb ik erg genoten.

locatie: lommerijk in Rotterdam - zowel trouwen als high tea en maaltijd.
    ringen: witgoude ringen. weet niet meer waar
    bloemen: deed mijn moeder (handig he)
    fotograaf: kennis van ons die als fotografe had gewerkt
    videograaf: buurman die als cameraman werkt
    bruidsjurk had ik wel uit een bruidswinkel in capelle ad ijssel

Ik vond het allemaal prachtig enz. hoor.
    Mocht ik ooit nog eens trouwen (verwacht het niet na alle ervaring erna maar oke) dan zou ik dat graag saampjes in het buitenland willen doen denk ik.
    Haha moet ik toch wel eerst een leuke partner tegen gaan komen hoor hihihi.

17. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Jeetje zeg dat is toch ook niet niets om verlaten te worden in je zwangerschap en ook nog zo kort na jullie huwelijk.
    Ziet de papa jullie zoontje nog wel?

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @hettie: ik heb jullie fotootjes bekeken en wat waren jullie mooi! Heb dus zelf astrid even gemaild voor een offerte of iets dergelijks.........ben benieuwd.

19. tulip

tulip Niet meer actief

bedankt alvast voor de reacties meiden (van de fotograaf)

petra: ja idd. Het beste is dat je iemand vind die wel professionele foto's maakt, maar wat geen specifieke bruidsfotograaf is. Want dan betaal je gelijk veel meer.
    Wij hebben iemand op het oog die voornamelijk kdv's en psz fotografeert (nou ja de kids dan he;)) maar ook aan bruidsfotografie doet. In ons geval ook wel handig dat ze ervaring heeft met kinderen, want onze dochter is er ook bij.:D

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeempje waar ben je nou???
    *Kijkt links, kijkt rechts,hmmmm;), hier ook al niet!*
    (Jeem is geblokkeerd.)

Kom je even melden als je er weer ben?
    Ik mis je JEEM!!!;):p