minnie mouse, van harte gefeliciteerd, wat leuk zeg!! brabbel, bedankt voor de info. Ik hoop echt dat ze een fijne trouwdag heeft.
Ze kan nog wel meelezen, maar niks meer posten. Als Jeem het goed vind kan ik wel nieuwe updates posten........... Anders weten jullie helemaal niet meer wat er met onze Jeem gebeurt. *ZWAAIT NAAR JEEM, EN GEEFT HAAR EEN DIKKE KNUFFEL*
hoi meiden, pffffffff ik vind het wat hoor zo'n bruiloft voorbereiden. Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als met de zwangerschappen...........ik stort me volledig op mijn nieuwe status en de wereld draait alleen nog maar om dat ene. Ik lig nu al elke ochtend te bedenken wat ik wil, wat ik niet moet vergeten. en ik moet nog 8 maanden!!!!! hebben jullie dat ook?
@ brabbel: dat lijkt me erg leuk als Jeem dat zelf ook wil dan he... maar wanneer kan ze weer meekletsen dan? @Petrabr: Wij zijn nu 2 jaar verloofd, doordat ik zwanger was van onze 3e heb ik in die maanden wat minder gedaan (ik moest rust nemen anders werd ik opgenomen) maar toen ik eenmaal bevallen was begon het bij mij ook heel erg te kriebelen en dacht ik echt dat het nooit allemaal geregeld zou zijn voor onze dag . Maar zelfs dat is goed gekomen.. Weet niet of je al een jurk hebt? Maar daar zou ik wel optijd voor gaan kijken, ivm levertijd. Ik vond ik de eerste winkel namelijk niet ''de'' jurk dus ik moest nog naar andere winkels en soms zitten ze gewoon zo vol dat het weer een week of 2 kan duren voordat je kan gaan kijken. Toen ik eenmaal de jurk had uitgezocht en besteld toen viel er al meer rust over me heen
Dan heb ik toch een heel ander beeld van Jeem! Zij deed naar mijn idee niks anders dan andere!*.......* Dikke knuf van mij en wens haar een fantastische dag toe!! ----------------------------------------------------------------- Wij zijn trouwens vandaag naar een locatie geweest in Noordwijk. Het was aan het strand in een groot strandpaviljoen. Het zag er allemaal leuk en warm/gezellig uit, maar we kwamen later langs Beachclub O ( hoort bij hotel van Oranje) Dat zag er wel heel mooi uit en heb toch een mail gestuurd om daar ook de prijzenlijst op te vragen. Ben zo benieuwd! De ambtenaar kost 800,- dat is wel aan de prijs... Maar dan wordt je wel op locatie getrouwd. Maar mocht de beachclub echt way to much zijn, dan wordt het optie 1!
Jeem komt niet meer terug, in mijn vorige posts kan je uitleg vinden. En Jeem vind het goed dat ik jullie op de hoogte hou hoor meiden! Ze baalt flink dat ze niet meer kan reageren.....
Dag dames, Nou voor ons is het ook bijna zo ver ...morgen trouwen we dus we zijn nu druk met alle laatste voorbereidingen. Hahah we moeten erg veel spullen meenemen voor de kinderen ..nou ja ik niet, maar mijn zusje en haar vriend . Verder alles klaar leggen voor iedereen die wat mee moet nemen en nog even beneden en boven stofzuigen / dweilen.. dan nog douchen samen met mijn dochter en dan zijn we zo ver voor morgen vroeg. Mijn man heeft de trouwauto al opgehaald... en morgen vroeg vertekt hij samen met onze jongens naar zijn moeder. Ik blijf dan met onze dochter thuis en wij worden dan weer opgehaald... Iedereen vraagt of we al zenuwachtig zijn hahaha en we kijken elkaar dan elke keer aan zeggen alle 2 elke keer ''nee hoor, eigenlijk nog helemaal niet ''... Ik denk dat dit vanavond en morgen vroeg wel anders word haha. Nou ik ga maar weer verder... Misschien kom ik later nog even kletsen of morgen heeel vroeg nog even..
Heel veel plezier morgen!! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, t is zo weer voorbij! Dikke knuffel!!!
@mama1984, SPANNEND nog een paar uurtjes en dan het is zover!!! Ik wil jullie onwijs veel liefde, gezondheid en geluk toewensen... Maak er een spetterende droomdag van Bekijk bijlage 99015
dames ik heb ff een vraagie! een hele goeie vriend van ons is dag gast op onze bruiloft en nou heeft hij sinds een paar weken een vriendin (een week of 6) zouden jullie in mijn geval haar uitnodigen als daggast?! ik zeg er wel bij dat we haar nog nooit hebben gezien (en als ze komt betalen we wel 100,- voor haar) wat moet ik hiermee?!
miss c, o wat lastig. Ik weet ook niet goed hoe ik je moet adviseren. Aan de ene kant denk ik, tja het is maar super kort, hij kan bij wijze van spreke weer wel een nieuwe vriendin hebben, aan de andere kant, het is wel een vriend.
VANDAAG ONZE GROTE DAG!! Goede morgen!!! Hier nu aan mijn ontbijd.. Mijn vriend en onze jongens vertrekken over een half uurtje naar mijn schoonmoeder Dan kan ik me gaan klaarmaken bedankt iedereen! Liefs