Lieve mama1984,(en man) Van ons allemaal van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik wil bij deze dan ook van de gelegenheid gebruik maken om van alle dames van het forum een klein presentje aan te bieden..... Heel veel geluk, gezondheid, en al het goede gewenst voor het bruidspaar!!!
hoi dames! eindelijk weer online Woont iemand van jullie in de buurt van Arnhem, en is er hier dan misschien iemand die bij De Warnsborn is getrouwd of een feest heeft gegeven?
Mijn zwager en schoonzus zijn in 2008 getrouwd in Warnsborn, erg mooi!!! Alles hebben ze daar gedaan, was erg makkelijk. Je kan er ook slapen, ook erg makkelijk. Als je het geld ervoor hebt zou ik het zeker doen.
nou precies, wij kregen gisteren de brochure binnen en wij willen het liefst dus ook alles daar doen.. weet alleen niet of ons budget dat toelaat... maar dat moeten we even kijken, weet jij ongeveer hoeveel ze ervoor hadden betaald?
okee nou ik heb al contact gehad met de warnsborn, dus hopelijk weet ik snel genoeg of ik daar mijn droomhuwelijk kan vieren!
owww meiden ik ben zoo bang dat er op onze dag iets fout gaat ik krijg al buikpijn als ik eraan denk... hadden jullie dit ook, en hoe hebben jullie dit opgelost?! enne noemen ze dit nou trouw stress?!
Miss C, ik kan het me voorstellen dat je die stress hebt! Waarschijnlijk gaan wij hier ook allemaal wel last van krijgen... Op het moment heb ik echter meer stress over ons misboekje. We hebben drie voorbereidingsavonden met de kerk, morgen de tweede, en het valt niet mee om dit in elkaar te zetten. Komt vast allemaal goed! Probeer toch vooral te genieten! Groetjes, Duckertje
we gaan naar mijn droomjapon in woerden ik heb geen idee wat hun prijzen zijn maar ze hebben ma 18 tot woe 20 okt 20 tot 80% korting en ik heb een paar mooie jurken gezien op lanova.nl die zit in papendrecht.
ik heb echt nog geen idee wat ik wil of t strapless wordt of halter of brede band ik zie t allemaal wel.
we zijn t eens over de trouwauto t wordt waarschijnlijk de chrysler 300c limo cremekleurig:: Bekijk bijlage 101184