thnxx, ik heb nog niet echt supergoede foto's! dan zal ik moeten wachten op de foto's van de fotografe maar dat duurt denk ik nog 10 weken...
ja we zijn gisteren terug gekomen van 11 dgn Curacao... je kan anders wel ff op mn hyves kijken naar de huwelijksreis foto's! Cynthia Profiel - hyves.nl Bekijk bijlage 109253
He cynthia wat een mooie jurk!!!!! hij lijkt op die van mij, alleen de kleur is anders, nee zonder gekheid je zag er prachtig uit zeg ben benieuwd naar de fotograaf foto;s mooi hoor leuke huwelijksreis gehad groetjes
Hai meiden, Kijk eens bij mijn topic te koop aangeboden. Ik bied een mooi trouwpak aan, doe een bod!! Het hangt hier super in de weg en het pak is te mooi om geen tweede dag te gunnen. Groetjes Petra
is dit topic nog alive? ik ga vandaag over 6 maandjes trouwen op 27 mei dus druk met de voorbereidingen en dacht kom hier gezellig meekletsen
@daan, welkom en veel plezier met je voorbereidingen... @all, voor de geintresseerden, de trouwfoto's staan op mn hyves! Cynthia Profiel - hyves.nl (miss 1 klein nadeel, je moet me eerst toevoegen voor dat je de foto's kunt zien)
Ik heb de afgelopen week een aanpassing laten doen aan mijn jurk. ik werd ineens hartstikke onzeker over mn jurk, haltermodel. dus twijfeldetwijfeldetwijfel. De jurk was al gekocht en betaald. ik heb mijn twijfels uitgesproken aan de winkel en kon er dinsdag komen. De halter word eraf gehaald en ik koop een bolero erbij, dat stond echt zoveel leuker, jullie kunnen je bijna niet voorstellen hoe blij en opgelucht ik was
Ik ben zelf 2 jaar geleden getrouwd maar ben altijd nieuwsgierig naar andere jurken Mooie jurken voorbij zien komen..
ik klets ook even mee, wij trouwen op 25 augustus. Aangezien wij vorig jaar eigenlijk zouden trouwen en ik de jurk al gekocht had, maar zwanger werd, heb ik het probleem dat ik nu niet in het topje meer pas, dus ik moet in het nieuwe jaar nog hard afvallen! Hier een foto van mijn jurk: