Trouw-topic

Discussion in 'De lounge' started by brabbel1988, Mar 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    2,756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben een afspraak staan om 1 van de locaties voor de ceremonie te gaan bezichtigen. Ben benieuwd:D !

2. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Leuk!!!

3. Angel1980

Ik heb me volgens mij al eerder gemeld maar dat is misschien al reeds een jaar geleden, dus ik doe het even opnieuw ;)

Inmiddels anderhalf jaar verloofd en we gaan dit jaar op 15 juni trouwen! In april zijn we 10 jaar samen straks gaan we als man en vrouw door het leven...

Ik heb de "grote" dingen geregeld ( locatie feest en het gemeentehuis om te trouwen) en de rest.... nog niet dus :) Ik heb wel een adres voor een taart, ik heb een ceremoniemeester en ik heb twee opties bekeken voor een trouwkaart ( die beide toch niet in de smaak vielen) En nog maar 5 maanden te gaan....:p Jurk komt op het laats, ik wil echt nog wat afvallen.

Dus tips zijn echt welkom!!!!

4. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    morgen nog maar 9 weken, pffff heb er soms wel een tikkie stress van. maar langzaam maar zeker kunnen we steeds meer afstrepen.

vanavond krijg ik mijn proefkapsel en proefmake-up, ik hoop dat het goed bevalt
    dinsdag weer mn jurk passen

Ik heb mijn jurk 29 sept gekocht en trouw 6 mei
    die tijd was echt wel nodig ook al ben ik nog steeds aan het afvallen
    de pasjurk was maat 36/38 en ik heb zelf 40/42 de jurk moest dus groter besteld worden. met de laatste keer passen bleek dat het rug gedeelte te groot was en die is nu ingenomen.

Ik denk dus niet dat je tot het laatst moet wachten omdat er vaak best een lange wachttijd op het bestellen is

5. Angel1980

Wat goed dat je bent afgevallen! Dat zal je ook wel motiveren!!!

6. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik mag me ook bij jullie aan gaan sluiten! :D:D:D
    Afgelopen zondag ben ik ten huwelijk gevraagd door mijn twee mannen(vriend en zoonlief uiteraard :p)
    We zijn begonnen met kijken,neuzen,lezen op internet enzovoorts om te gaan bekijken wat we willen gaan doen.We hebben al enig idee maar uiteraard moeten we alles nog uit gaan werken.
    Maar zelfs nu is het al leuk!
    Maare ook voor hier geldt ssssssst.....als ik jarig ben gaan we het aan iedereen vertellen dus moet nog even mijn mond dicht houden!
    Wat is dat moeilijk zeg pffffff....maare het gaat ons lukken haha!

7. Angel1980

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!!!

8. Angel1980

Heeft iemand trouwens ervaring met trouwauto's? Met name de kosten en misschien een leuk adresje? Ik ben aan het zoeken op het internet, kom niet veel tegen met prijs.. 1 site waar ze de prijzen hebben staan.

9. Lisil

Lisil VIP lid

Apr 19, 2009
    9,313
    0
    0
    wij hebben bij silverline een maserati quatroporte gekozen mn vriend wilde perse in een sport auto en ik wilde geen 2 deurs

Een trouwauto / bruidsauto / exclusieve auto met of zonder chauffeur kan je huren bij SIlverLine in - Silverline

deze was 100 euro per uur en wij hebben hem 10 maanden van te voren geboekt en hebben het max van 10% korting gekregen want dat is hun regel dat je het aantal maanden korting krijgt wat je de auto van te voren betaald.

we wilden eerst een chrysler 300c limo maar dat werd bijna 800 euro en nu zijn we 380 kwijt.

10. san84

san84 Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo alle aanstaande nieuwe bruidjes .

iedereen nog druk met de voorbereidingen?
    hier zijn de kaarten binnen en enveloppen geschreven .
    sieraden voor ons bruidsmeisje gekocht en een groot wit rieten hart voor ons autostuk.

heb nog wel een vraagje wil voor ons bruidsmeisje eenn leuke ring geven als aandenken maar weet niks voor ons bruidsjongetje? jullie misschien ideeen.

groetjes san

11. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    wij hebben een koets als trouw "auto" deze was 550 euro.

Gisteren heb ik mijn proefkapsel en make-up gehad. Ik had iemand van marktplaats en was echt hartstikke tevreden. Ik had wat plaatjes van hoe ik mijn haren wilde en wat plaatjes van hoe ik de make-up wilde en het werd precies zo, echt knap van haar
    ik heb nu 60 euro betaald en op DE dag nog 65 euro. Ik vond het echt een koopie

12. Penguin

Penguin Actief lid

Apr 9, 2010
    495
    0
    0
    Hoi meiden!

@ Angel en Belinda, welkom, heel veel suc6 met de organisatie!

Autotip: Er zijn ook behoorlijk wat fotografen die bij het bestellen van de fotograaf het autogebruik de hele dag cadeau geven, bijvoorbeeld een cabrio..

@ San hoe oud is de bruidjongen? misschien een modeluitvoering van de trouwauto? Of een oorkonde zelf maken..

@ all, wij zijn gisteren in ondertrouw gegaan!! WAs erg leuk en daarna hadden we onze ouders, broer en zus, en getuigen + aanhang uitgenodigd voor een buffetje bij ons thuis! Was erg gezellig en superverwend met allemaal mooie bloemen, m'n hele huis staat vol. Ook vriendlief kwam nog met een mooie bos rozen aan (we waren gisteren ook 5 jaar samen) :)

Nog 7 weken en 1 dag tot de bruiloft, t schiet al aardig op!

Gr. Linda

13. Angel1980

Bedankt voor de tips meiden! We zijn er nog niet helemaal uit betreft de auto.. Misschien toch het geld besteden aan iets anders..:)

@Linnie: spannend! Nog 7 weken, dan gaat het ineens hard!

Vraagje: betalen jullie de kleding voor de bruidsmeisje/jongen? Dominique en Dean zijn hier uiteraard een bruidsmeisje/jongen, maar hun nichtje zal ook bruidsmeisje zijn. Ze is 9 en heeft het eigenlijk een beetje zelf gevraagd of het mocht. Natuurlijk mag dat van ons, geen probleem. Maar nu moet zij uiteraard ook een jurk hebben. Vinden jullie dat wij dat moeten betalen of haar ouders? Wat zouden jullie hebben gedaan?

14. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    mijn proefkapsel van van de week. Deze gaat het ook worden alleen worden de losse pony plukken dan golvend/krullend en de bovenste vaste plukken smaller

15. san84

san84 Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hhhhhmmmmmm lastig denk dat je hetbeste even met de ouders kunt overleggen of fifty fifty dat zou ook nog kunnen. succes en de auto is er niemand in je omgeving die een mooie auto heeft ??
    zo hebben wij een volvo xc 60 helemaal gratis met chauffeur:D

petra wat zit je haar mooi:p nee zonder gekheid ik vind het erg mooi geworden en dat is zeker niet duur

groetjes san84

16. tulip

tulip Niet meer actief

angel1980, met de bruiloften die ik meegemaakt heb betaalt de bruid de kleding van de bruidskinderen.
    Maar dan is het dus wel zo: de bruid betaalt, dus de bruid bepaalt.

edit, lees nu dat ze dat zo'n beetje zelf gevraagd heeft, dan is het wel anders vind ik. Mijn reactie is meer voor bruidskinderen die door het bruidspaar gevraagd zijn.

17. tulip

tulip Niet meer actief

mooi petra!!!

linnie, het schiet idd al op.

Hier is de kleding voor ons bruidsmeisje geregeld iig. Ik weet nog niet zo goed wat ik zelf wil.

18. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Dag dames,

ik breek even in ;) Wij gaan nog niet trouwen maar ik wil wel heel graag en hij wil ook maar "het" aanzoek komt er niet van. Hij is wat lui van aard haha.

Mijn vraag; ik wil hem nu dus vragen maar hebben jullie tips/ervaringen van leuke aanzoeken?

Ik wil zo graag ook meeschrijven in dit topic haha, het moest er nu maar eens van komen. We zijn al 4,5 jaar bij elkaar, 2 kinderen rijker dus nu mag het wel!

Alvast bedankt voor de tips en iedereen die gaat trouwen, gefeliciteerd en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier :D

19. Angel1980

@Petrabr: Wat mooi!!!!!!! Echt prachtig!

@San84: Ja, daar hebben we ook nog over nagedacht. Kan nu geen goede foto vinden, maar ik zal nog wel een foto toevoegen.

@tulip: Ja, het is een beetje raar gegaan... Nichtje nodigde zichzelf uit en wij vonden het prima. Nooit nagedacht over de (financiële) gevolgen.

20. tulip

tulip Niet meer actief

angel1980, dan zou ik idd even met de ouders overleggen

senais, ik heb mijn dochter een shirtje aangetrokken met: papa, wil je met mama trouwen??

Share This Page