wij wilden het ook niet te gek doen maar sommige dingen kosten veel meer geld dan je ooit had gedacht en jer verlegt je grens gewoon keer op keer. Gisteren naar de notaris geweest 1000 euro " goedkope" ringen in Antwerpen 700 euro fotograaf , we hebben gesprekken gehad met dure fotograven waar we geen klik mee hadden. we hebben nu een " goedkope" maar is nog 1300 euro het feest (200 gasten) kost meer dan genoeg maar ja dan wil je ook een toffe band, want die maken het feest...........hoppa weer 1750 euro lichter koets 550 euro want tja als je beroep in de paarden is dan wil je toch met een aardige koets trouwen jurk en pak hebben we gelukkig van onze schoonouders gehad huwelijksreis 4000 euro en dan hebben we nog niet eens het brunch/trouw/varen/diner gedeeltje genoemd _________________________ genoeg over het geld, ik ga vandaag over 3 weken trouwen en er word nu al lekker weer voorspeld! vandaag heb ik gelnagels laten zetten om er alvast aan te wennen, 2 dagen voor de bruiloft laat ik ze opvullen
jouw perfecte dag lijkt wel erg op de mijne Wij gaan in augustus trouwen. Om 10.00 uur gaan we foto's maken (de oma's gaan mee om op de kleine te letten als wij even samen op de foto gaan) om 11.30/12.00 uur komen vader en schoonvader, zwager, schoonzusje met kindje, zusje en zwager, opa en oma van vriendlief naar ons toe om te lunchen, we gaan voor een brabantse koffietafel. Dan kan ons meisje ook meteen een dutje doen. Om 15.00 uur moeten we op het stadhuis zijn voor de plechtigheid. Daarna +/ 16.00 gaan we naar de locatie waar we gaan eten. Eerst even proosten en borrelen en rond een uur of 6 eten. Aansluitend eten we een bruids/ijstaart en dan kunnen we nog gezellig blijven zitten. -fotograaf met alle foto's op dvd en een album 400 euro - trouwringen witgoud met steentjes 638 per paar - plechtigheid is afhankelijk per gemeente denk. - diner 24.95 p.p. - jurk bruidsmeisje 39,95 - mijn jurk, ik wilde geen mega bruidsjurk 199 euro.
onze bruiloft tja die wordt een stuk duurder dan we dachten maar wel zoals we willen. 1500 euro voor mn jurk gekregen van mn ouders 900 euro voor een pak en schoenen voor mn vriend. 1800 euro voor de ringen die we graag willen 60 euro totale outfit voor mn dochtertje 80 euro trouw schoenen 575 euro gemeentehuis op zaterdag +/- 300 voor trouwkaarten 200 euro voor de bedankjes 800 euro voor de fotograaf 55 euro per daggast ( nog niet het avondgedeelte erbij) 30 euro per avondgast (dit komt er voor de daggasten nog bij 380 euro trouwauto 1700 euro vakantie 100 euro kapper incl proefkapsel bloemen en corsages weet ik nog niet want daar hebben we nog niet naar gekeken.
Hallo, dat was ik!!!!! Meiden wat fijn om te zien dat het topic dat ik gestart heb nog steeds loopt. Mijn bruidsboeket staat nog ter pronken in de vaas, en de zijden corsages hangen bij de ouders aan de fotolijst. Prachtig om te zien, en een mooie aandenken aan de dag. Hieronder een link van de zaak waar ik ze had besteld. ROYABLOEMEN.NL Ik was zeer tevreden over de service, de kwaliteit was prachtig, en kosten vielen mee..... Als iemand fotos wilt zien, pbtje, en dan stuur ik er een paar door. Meiden succes met de voorbereidingen, geniet er van! Knuffel 4 you all!
Tulip: Inderdaad. Op een feest na volgens mij, is het bijna hetzelfde. Ik heb echt geen idee wat het zo'n beetje kost allemaal.....ach ja, eerst maar eens gevraagd worden hihi.
Wij gaan morgen de ringen passen En als het goed is mee naar huis nemen en manlief gaat morgen ook zn pak passen... en ik...ik weet niet wat ik aanmoet...als we gaan trouwen ben ik 35 weken zwanger van ons 3e ukje, en bij de 2e had ik al een enorme buik...en nu vandaag maar is een foto gemaakt ter vergelijking en het is al net zo erg.....dus durf eigenlijk ook nog niks te kopen/passen tot eind Mei...erg he
Hoi MaaikeS, Toevallig las ik het laatste berichtje van jou. Ik ben 3 jaar terug getrouwd toen ik 34,5 week zwanger was. Heb toen gewoon een trouwjurk gedragen die speciaal op mijn buik gemaakt was. Dat is best mogelijk hoor!! Ik moest hem wel 3 dagen van te voren nog komen passen en is toen nog een keer vermaakt omdat ik hard gegroeid was. Ik weet niet welke maat je draagt en hoe dik je bent, maar anders zou je mijn jurk ook evt. wel mogen huren? (als het jouw smaak is natuurlijk) Laat het maar ff weten!! Groetjes, Anniej
Wij gaan 30 mei in ondertrouw en gaan daarna meteen daarna door naar de juwelier voor ringen. Moeten dan nog een keer terug met Eva om voor haar een ring uit te kiezen . Verzoek voor het trouwen op een andere locatie is ingediend, als de gemeente het goedkeurt gaan we de offerte tekenen van de locatie waar we gaan trouwen/eten/feesten/slapen . Fotograaf is zo goed als geregeld, morgen even bellen om een afspraak te maken om bruidsjurken te passen (half mei) en voor de make up/kapsel (eerst eens kijken of degene die ik op het oog heb plek heeft dan om op locatie te komen). Begint er al een beetje op te lijken!
@ G89: Wat zien jullie er mooi uit . En je had inderdaad super mooi weer. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Groetjes Draga
wat zagen jullie er mooi uit zeg en nu al tijd voor het internet om een foto te plaatsen hihi volgens mij hoor je andere dingen te doen hihihii
@Anniej bedankt voor je aanbod! Maar dit weekend heb ik iets gezien wat helemaal mijn smaak is, geen jurk gewoon een broek met een shirt erop. Maar echt super mooi! Ga vrijdag passen
whuhahaha sorry daar had ik echt overheen gekeken idd dat begrijp ik hihi nog gefeliciteerd met de zwangerschap en huwelijk
Hoi meiden ik kom ook even meekletsen, nu onze dag dichterbij komt en ik van alles aan het regelen enzo ben, heb ik ook wel zin om lekker met andere meiden erover te beppen! G89: gefeliciteerd met jullie huwelijk en hopelijk dat je cadeautje in je buik ook echt mag blijven! Dat zou wel een prachtig huwelijkscadeau zijn zeg! Prachtige foto ook! Nou ik zie zo wat prijzen voorbij komen maar wij hebben het toch iets lager gehouden hoor... Wij kennen toevallig heel veel mensen die 'als huwelijkscadeau"dingen voor ons doen/maken...dat scheelt een hoop hoor! Ik heb mijn trouwjurk online besteld, bestel alle kleding van danique ook online en gek genoeg, ik ging eens neuzen voor een jurk en was bij plaatje 20 al verkocht, had gelijk dé jurk gevonden!!! En die hangt nu mooi in de kast, en was helemaal niet duur, en toch een trouwjurk! daar ben ik wel trots op. Toen ik de jurk eenmaal had gezien heb ik ook niet meer verder gezocht, dis is hem gewoon! Grappig denk dat ik niet langer dan een half uur bezig ben geweest en toen had ik hem al haha. En moet zeggen, heb hem in 2 maten laten komen maar 1 maat (36) pas gewoon PERFECT lengte is goed, alles zit goed, hoeft niks aan gedaan worden! Dat is wel even leuk hoor. Nou mijn vriend heeft zijn pak en schoenen van zijn moeder gekregen, het hangt ook daar, ik mag het nog niet zien De avond voor ons huwelijk slaapt hij ook bij zijn meoder, haha dat moest van mij, lekker ouderwets! En ik wil ook over de drempel getild worden haha 3 mei gaan we in ondertrouw, gaan we de ringen bestellen (we weten al welke) en gaat mijn spiraal eruit Nou heb voor Danique alles al (schoentjes, jurk, bolerootje, ondergoed, corsage, speldjes voor in het haar) En de rest gaan we aankomende maand allemaal doen/regelen/kopen...
g 98 wow wat een mooie foto wat zagen jullie er mooi uit . gefeliciteerd . ik ga zo mijn proef make up krijgen en dn nog een maand en dan is het zover . groetjes san84
g89, gefeliciteerd met het trouwen en je zwangerschap natuurlijk. Wat een top jaar is dit voor jullie!!! En wat zagen jullie er prachtig uit. snoopy, kijk er begint echt vorm in te komen nu he, leuk is dat. leuk Lynn, ik heb de mijne ook online besteld, vond het eerst ook wel een gek idee, maar als het goed is, is het goed he???
ik heb een lijstje gemaakt voor de fotograaf met wie we op de foto willen. het is misschien niet het leukste moment van de dag maar het lijkt me vreselijk als ik bv niet met mijn ouders en zusop de foto sta
ook handig voor de fotograaf als je een groter gezelschap hebt. Bij ons is het alleen familie, dus dan komt het wel goed denk.