jaaa ook wij gaan trouwen dus ik dacht ik sluit me hierbij aan waarschijnlijk word het novem,ber 2011 en we hebben bijna alles al. me jurk is al in de maak pak hebben we al fotograaf al geregeld. lokatie al helemaal spannend
hoi meiden, ik zwaai even snel vanuit Dubai waar we een tussenlanding hebben vanaf onze superromantische honeymoon in de Malediven. Onze trouwdag is fantastisch geweest, wat een heerlijke dag en ik heb gigantisch genoten. Nu nog een uur of 7 vliegen voordat we weer bij onze meiden zijn dus je kan je voorstellen dat ik erg veel zin heb om ze te zien. Van de week zal ik foto's plaatsen en het verslag
@ Petra: Fijn te horen dat je zo'n superdag hebt gehad. Leuke foto! Mooie jurk (voor zover ik t kan zien )
ik heb zelf nog geen foto's maar de fotograaf heeft net gemaild dat hij vanavond een voorproef album online zet, dus dan zal ik echt gaat plaatsen
leuk petra, ben heel benieuwd! Fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hadden en jij en de meisjes zagen er ook prachtig uit volgens mij! Gisteren is trouwambtenaar geweest, heb nu al wat meer rust nu ik een beetje weet hoe het zal gaan tijdens de huwelijksvoltrekking Heb danique nogmaals haar jurkjes even aangetrokken en heb dus 1 setje voor als het wat fris is en 1 setje als het heel warm is, maar welke jurk het ook wordt, de andere gaat ook mee als reserve... helaas laat ze haar polscorsage dus niet zitten (had ik al wel verwacht) maar goed.... Make up heb ik last minute gewisseld, heb een andere visagist gebeld en heb daar over 2 weken een proef...
@ lynn oo wat een leuk een proef.. wilde ik ook doen maar we hebben nu besloten dat mijn moeder het doet
Ik mag mij ook hier melden! 6 mei (op mijn verjaardag..) ben ik ten huwelijk gevraagd! Onze grote dag zal 7 juli 2012 zijn. Ik ben al druk met locaties bekijken en heb a.s. zondag 2 afspraken staan. We hebben al bij een heel leuk, klein kerkje gekeken en die maakt hele grote kans als trouwlocatie. Ik moet eerlijk zeggen dat er best veel bij komt kijken, bij het regelen van een huwelijk! Als je erover fantaseert lijkt het allemaal wel mee te vallen, maar nu het voor het echie is, is het best pittig! @Petrabr; gefeliciteerd met jullie huwelijk!! En wat een superhoneymoon! Mijn vriend wil ook heel graag naar de Malediven op huwelijksreis. Mag ik zo brutaal zijn en vragen wat het heeft gekost? En zit jij ook op het trouwforum?
Dames, ik ben na 9 jaar eindelijk ook gevraagd! Nu heb ik een vraag: wat gebeurt er eigenlijk allemaal tijdens de ondertrouw? Kan het niet zo snel vinden namelijk. Alvast bedankt voor de reacties.
welkom nieuwe bruidjes in spe lynn, spannend die proef. nicky1973, de ondertrouw stelt helemaal niks voor. Je moet je id papieren meenemen, daar maken ze een kopie van. Ook van de getuigen. En jij moet kiezen welke naamscombi je aan gaat nemen. Verder is het gewoon een formulier ondertekenen. 10 minuten en je staat weer buiten.
welkom nicky en zomerbloem! @ondertrouw, is idd formulier ondertekenen, je moet allebei je id/paspoort mee hebben en van de getuigen een kopie id/paspoort en BSN nummer. Gisteren kwam de trouwambtenaar en die neemt de huwelijksvoltrekking met je door, toen werd het mij allemaal iets duidelijker!
Heb net bruidsschoenen van Gabor binnen.Maatje te groot, maar ze zitten niet verkeerd! Net maatje kleiner besteld. Welke schoenen hebben jullie?
neu, geen hoge hak. Ik kan daar echt niet op lopen. Tot vijf cm blokhak loop ik lekker. Ik zie bij brandos.nl en ook bij zalando veel stiletto hakken zeg! Welke heb je van rainbow? (mooi he met dat satijn!) Ik heb er te brede voeten voor. Ik heb deze: (hoop dat de maat kleiner goed is)
Oh leuk! Ik heb deze: Bekijk bijlage 151912 Ik wilde eerst andere met een hakje 4 cm maar die voelden toch aan alsof ik het daar niet een hele dag op zou gaan redden. Dit hakje vond ik eigenlijk te klein maar toen ik deze schoenen pastte, toen zaten ze gelijk perfect, dus heb maar voor comfort gekozen!