Trouw-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    op internet staat van wel dat ze failliet is

2. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Gister getrouwd :D
    Wat een feest, ik heb zo genoten en het weer was zoveel beter dan we hadden verwacht!
    Ik gun iedereen hier zo'n mooie dag als ik gister heb gehad!

3. tulip

tulip Niet meer actief

leuk hoor, fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad.

@all, hoe staat het bij iedereen met de voorbereidingen??? Hier beginnen we de ook al bijna af te tellen.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij zijn getrouwd in Las Vegas, en het was heel mooi.
    We kenden elkaar toen; 8 jaar.
    Daarna hebben we een rondreis gemaakt door het Zuid-Westen.

5. Within

Within Niet meer actief

Gefeliciteerd Nana!! Gisteren was inderdaad prachtig weer vergeleken met vandaag.. waar ben je getrouwd? (ik hou van trouwverhalen!)

Ik heb gisteren en vandaag kastelen bezocht met een bruidspaar.. ik hou van mijn werk :p

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Halloooo,

Ik kom ook weer een keer aanwaaien... Hier gaan we goed met de voorbereidingen. We zitten nu in een periode dat we niet zoveel kunnen regelen. Trouwlokatie en tijd staan inmiddels vast, dus de rest van de planning is ook al een heel eind duidelijk. Ook het vervoer hebben we inmiddels geregeld! Voorlopig weer even ideeen opdoen. In onze zomervakantie (augustus) maken we een afspraak met de feestlokatie om te bespreken wat we willen...

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Uitnodigingen zijn vandaag verstuurd, van de week bij de bloemist geweest voor een bruidsboeket en vandaag ook schoenen gekocht :)

Morgen voor m'n make-up bellen en dan alleen de muziek en de bedankjes nog uitzoeken...verder is alles geregeld denk ik, hoop ik ;)

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ga ook ff mee lezen.
    We trouwen 18nov in het stadskantoor kosteloos en gaan 20nov een zondag middag borrel houden en dat is meer omdat het verwacht word en ik wil alle kinderen er bij, dus dan kom je al snel op en middag.
    We gaan voor low budget dus tips zijn welkom, zijn er hier dames die hun trouw kaarten zelf hebben gemaakt?

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

10. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
  11. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Inmiddels al een ruim een jaar getrouwd, maar wij hadden de uitnodigingen zelf gemaakt. Op mijn werk mocht ik ze (gratis) printen, dus mooi papier geregeld en uiteindelijk hadden wij mooie en zeer goedkope kaartjes!

12. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook helemaal klaar met alles. gelukkig maar, want we hebben nog maar 4 weekjes. Maar iedereen die al getrouwd is, hoever van te voren hebben jullie een gesprek met de ambtenaar gehad.

13. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ongeveer anderhalve maand voor de trouwerij hebben wij een lange vragenlijst gehad die we elke moesten invullen. 3 weken voor de bruiloft hebben we een gesprek gehad met onze Babs waarbij we dingen die we hadden opgeschreven moesten verduidelijken of aanvullen.
    Daarna hebben we nog wat mail-contact gehad, maar hem verder niet meer gesproken tot op onze trouwdag :)

Wij hadden trouwens een Babs die speciaal voor die keer moest worden beedigd, dus niet een 'standaard-babs'.. snap je? :)

14. Within

Within Niet meer actief

Wij hebben onze babs de dinsdag voor ons trouwen voor het eerst gesproken.. 3 dagen van te voren dus. Daarvoor was hij ziek dus kon de afspraak niet doorgaan..

15. tulip

tulip Niet meer actief

oke dan zou het nog kunnen dus. Er was gezegd dat ze contact met ons op zouden nemen, maar het is nog maar 4 weken.

16. Within

Within Niet meer actief

Doen ze meestal wel kort van tevoren, babsen zijn sowieso druk en zo onthouden ze ook meer ;)

17. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier a.s. zondag nog 1 jaar tot onze trouwdag:D
    We wilden graag dezelfde datum 1 jaar van tevoren in ondertrouw, maar da's zondag dus helaas..
    Nu maar besloten om in augustus in ondertrouw te gaan, ga vanmiddag eens uitpluizen hoe dat allemaal zit:)

18. Within

Within Niet meer actief

Wat wil je weten?

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had dit topic bij m'n abonnenmenten staan, maar blijkbaar uitgevinkt en dacht dat er niet meer geschreven werd ;). Ben ik 'm aan het zoeken wordt er dus wel volop geschreven :).

De babs, ze heeft ons 2 weken geleden gebeld en we hebben 29 augustus een afspraak, ruim 3 weken van tevoren dus.

Wij zijn helemaal bij met de voorbereidingen, uitnodigingen zijn verstuurd, trouwkleding is helemaal compleet, alle afspraken zijn verder gemaakt (taart, kapsel/make-up). We zijn nu druk bezig met het draaiboek en gaan waarschijnlijk begin augustus met de locatie nog de laatste dingen doornemen. Ook moeten we de muziek nog uitzoeken, voor de ceremonie hebben we net samen definitief bepaald, maar we moeten nog muziek hebben tijdens het diner en receptie/feest.

Ik heb wel een vraagje aan jullie, hoe verliep/verloopt bij jullie de ceremonie? Bij ons is alles op 1 locatie. Dit hebben we nu in gedachten: mijn vriend hijst zich in z'n pak als mijn haar en make-up worden gedaan en is dan bij de gasten die er evt. al zijn. Om 15:55 1 liedje en dan kom ik met de kinderen binnen, dan gaan we zitten en gaat de ceremonie beginnen. Eerst gaan de kinderen met ons trouwen (wil Eva graag ;)), dan gaan wij trouwen. Dan de ringen (die Eva en Lisa brengen) en als die om zijn, weer 1 liedje. Ik weet niet of de babs dan nog iets zegt? Maar daarna dan in ieder geval 1 liedje dat duidelijk maakt dat we champagne gaan drinken :D. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het nog een hele planning zo met de kinderen erbij. Lisa slaapt natuurlijk nog overdag, dus een strakke planning wanneer ze weer wakker moet zijn, wanneer Eva's haren moeten worden gedaan, wanneer de jurken aan moeten.

20. tulip

tulip Niet meer actief

snoopy, hier onze dag:

De kapper komt hier s ochtends al voor haar en make up. Mijn schoonmoeder vlecht ondertussen het haar van ons meisje, om 10 uur gaan we foto's maken en vlak van te voren doe ik haar jurkje aan. De oma's gaan ook mee voor wat extra handen.
    Rond 12 uur zijn we weer terug, gaat mare naar bed en om half 1 als zij lekker ligt komt de rest van de fam om te lunchen. Rond 14.15 met zn allen naar het stadhuis. Wij komen met zn drietjes binnen en verder net zoals jij, alleen trouwen wij alleen;) Na het trouwen meteen na de eetlocatie.

Deel Deze Pagina