Ik ben ook vrij snel met m`n jurk, maar dat kwam omdat ik in eerste instantie een sterke voorkeur had voor een jurk waar een levertijd op zit van 6 tot 8 maanden.... Uiteindelijk voor een andere jurk gekozen en ook meteen alles erbij gekocht, torselet, hipster, kousen en schoenen. In februari/maart is de 1e pas, dus ben heel benieuwd! Ook omdat ik vrij snel na de aankoop al erge twijfels kreeg, mede door omstandigheden die toen en nog steeds gaande zijn... Jurk staat bij het Show je trouwjurk topic, pag 25 geloof ik...
Zie je tekst wel...maar geen foto;s (ben maar een heul klein beetje nieuwsgierig) Maar mag ik vragen wat jullie budget ongeveer is?
Ik ben dus ook van het vroeg regelen. Vooral omdat we in een populaire maand trouwen en op een vrijdag. Sommige dingen die ik nu probeer te boeken zijn al geboekt op de data die wij in gedachten hebben dus niet overbodige luxe. Morgen hopelijk locatie kiezen (hoop dat we het eens kunnen worden) En dan meteen de datum vast zetten bij de trouwlocatie en gemeente waar we tot over 2 weken een optie hebben staan. En in september heb ik vakantie en ga ik op jurkenjacht..hopen dat ik dan de laatste 10 kilo ook kwijt ben Heb er nu al 22 gehad dus moet toch lukken. Ik wil slank naar het altaar!!!
@mamavanjuul; iets meer naar beneden op pag 25 staan ze. Eerste foto`s waren van het model, zoals het op internet staat, andere foto`s ben ik zelf. Ons budget is rond 10.000,-. Waarschijnlijk zal het iets lager uitvallen, jurk en pak met toebehoren krijgen we, we hebben een flinke meevaller met de ringen en bloemen en kaarten vallen ook lager uit dan we begroot hebben. Enige waar we veel geld aan uitgeven is de feestlocatie (rond 4500,-) en fotograaf ( 2000,-). De rest proberen we zo goedkoop mogelijk te doen en veel zelf maken.
@Zomerbloem: er staat dat je de foto's ging verwijderen ivm bekenden. Zie namelijk alleen je tekst...geen foto's. Ons budget is ook zoiets...10 is toch echt wel maximaal. Hopen om op 8 uit te komen..
wij zijn een stuk minder kwijt, maar logisch ook, wij hebben geen groot feest en dat scheelt een hoop natuurlijk.
Ons budget is 6000 euro en tot nu toe gaat het goed met het budget. Maar moet zeggen dat we veel vriendendienstjes hebben Gaat een hoop geld in zetten zoon bruiloft hoor...Ergens vind ik het best zonde voor maar 1 dag.
het bovenstuk aan de voorkant lijkt heel veel op mijn jurk. Alleen die van mij loopt gewoon naar beneden, zonder die lange achterkant zeg maar.
Jij hebt een dichte rug? Volgens mij heb ik hem weleens voorbij zien komen. Dat wilde ik eigenlijk ook, heb namelijk heel veel moedervlekken op m`n rug en vind dat niet echt mooi. Maar dit was gewoon de jurk, en iedereen kijkt toch naar de voorkant! Ben nu nog op zoek naar een mooi kapsel, Iets klassiekachtigs, een knot, krullen.. Niet teveel van die gestylde pijpenkrullen, past niet bij mij. Iemand ideetjes, voorbeeldfoto`s??
nee nee sorry, niet goed uitgelegd. Ik heb ook een lage rug, de rand aan de voorkant is bij mij ook zo en loopt ook in de nek. Alleen bij jou loopt het aan de achterkant/onderkant wat verder uit. Die van mij is alleen naar beneden. Is zal dinsdag of woensdag wel een foto plaatsen.
Tis inderdaad veel geld, maar als het goed is, trouw ik maar 1 keer en dan wil ik het goed en groot doen! En geen spijt hebben dat ik op de verkeerde dingen heb bezuinigd. Dus mooie ringen, want ik moet er de rest van m`n leven tegen aan kijken en een goede fotograaf met goed en mooi fotoboek, dat zijn de tastbare herinneringen. Als dat niet goed gaat, zou ik me telkens ergeren aan het boek als ik dat bekijk.
Setti~~13-08-2011: wens jullie een hele mooie dag toe, geniet ervan! Ik moet even kijken hoe het met m'n trouwring moet, door m'n zwangerschap heb ik zo nu en dan last van opgezette vingers...hopen maar dat het niet al te warm is die dag
Ik trouw over twee weken op 25 augustus! Wij hebben een beginnend fotograaf ingehuurd (Ben heel benieuwd) en ik heb wel een foto van mijn proefkapsel voor je. (heb zelf fijn, halflang haar) Ben alleen ziek op het moment, hopelijk gaat dat wel over voor de 25ste!
en jurk (even voorgepast hihi): (rembo styling) Wij trouwen om 15.00uur op het stadhuis en houden verder een klein feestje in onze eigen achtertuin.
Hoop dat je snel opknapt!!! Vraagje: ik denk aan deze wuppies als bedankje, Bruidspaar Wuppies als bedankjes Trouwen-Feestartikelen.NL, maar geef je iedereen zo'n bedankje of doe je dat per stel?